PDA

View Full Version : Buizenversterker, Finally!!!!!!!



waarismijnplectrum
21 september 2002, 21:04
EEj manne en meskes !!
Ik ben sinds vandaag de gelukkige bezitter van de Traynor YVC 80 buizenversterker!!!
allemamagies wat een wreed apparaat is dat zeg.

Ik dacht ik meld het even want als ik het mijn vrienden vertel weten ze bijkans niet waar ik het in godsnaam over heb....

Anders Destium
21 september 2002, 23:23
Gefeliciteerd :smile:
Als jij dat ding openknalt heb je waarschijnlijk niet zo'n last, als ik een versterker helemaal openzet heb ik half suburbia op m'n nek :wink:

Mitch
22 september 2002, 11:24
Want in Breskens wonen maar drie mensen ???
Heerlijke stadse opmerking Anders;)

Gefeliciteerd zoekendeman, klinkt lekker hè ? God bless the oldfashioned tube :grin:

Ic3gl0vE
22 september 2002, 12:59
heb je wel een paar plectrums bij je versterker gevraagd? :grin:

waarismijnplectrum
22 september 2002, 20:47
ja haha, heb ik om gevraagd, heb ze ook gekregen, maar waar ze nu liggen.... :S

Trouwens, er is me wel iets opgevallen:
Als ik gewoon over die bak speel voel ik niks van schokjes ofzo, maar dan ga ik met mijn pols over de snaren (ja ik weet het, dat hoort niet bij het gitaarspelen) dan voel ik schokjes in mijn arm...

Is dit iets om mij zorg over te maken?

Anders Destium
22 september 2002, 23:02
JA amputeren die hap :wink:
Nee, dat heeft er mee te maken dat er een magnetisch veld zit tussen je elementen en snaren, en hoe meer vermogen je versterker heeft hoe meer voltage er staat op je elementen, dit hangt ook af van de weerstanden trouwens, dus hoe meer weerstand hoe minder last je er van zou kunnen krijgen...

Mike McCready
5 augustus 2004, 22:42
Weet iemand waar ze in de omgeving Nijmegen / Venray ergens een Traynor hebben staan? 40 of 80 Watt? Wil er wel eens eentje uitproberen...

Mitch
5 augustus 2004, 23:04
Over oude topics omhoog schoppen gesproken :D

Mike McCready
5 augustus 2004, 23:10
Beter dan het forum vervuilen met nóg een topic :)
Maarre, waarom zitten alle muziekwinkels met Traynors in Groningen of Noord-Holland? :???:

Mitch
6 augustus 2004, 22:25
Zoals ze zelf zeggen: "Er gaat niets boven Groningen"