PDA

View Full Version : Nieuwe Axe gekocht



robert-gitarist
25 oktober 2005, 22:08
Yeah GAS ontsnapt..again..damn het houd niet op :D
Robert liep al tijdje te gassen op de LTD Viper.Laatst uitgeprobeert in Enschede bij TAGS.De Viper50 (goedkoopste Viper).Ik vond hem zó fijn dat ik hem wel moest hebben.En ik zocht een gitaar die ik laag kan stemmen(kan met iedere gitaar wel maar ja aangezien de meeste tremelo hebben bij mij is het niet echt handig)en voorzien is van een vaste brug.Dus ja vandaag de Viper opgehaald.Het is een zwarte:

http://www.woodbrass.com/images/woodbrass/VIPER50-BKL.JPG

En vandaag kwam een kennis van me terug uit Brazilië en die heeft voor mij een Berimbao mee genomen :D wou z'n ding hebben voor erbij,kost haast niks en je kunt er grappige effecten mee maken en leuk voor intro's :0
Kortom ik ben weer blij :D

VooDoo
25 oktober 2005, 22:11
Hey gast
gaaf gitaartje, heb je precies dezelfde kleur?
Hoe bevalt ie, en hoe is de qualiteit ervan

gefeliciteerd dude :cool:

robert-gitarist
25 oktober 2005, 22:14
Thnx mate ;)

Yepz gitzzwart.
Precies zoals ie eruit ziet als op de foto.Kost 299 en ik kreeg er nog een Ernie Ball Strap bij gratis(stukje service...hou ik wel van (y) :D )
Tsja hij speelt zelf vind ik erg fijn,idiaal voor metal,er zitten ESp elementjes in die ik wel aardig vind klinken moet ik zeegen.Maar er komen 100% andere elementen in namelijk EMG81/EMG85 set....klinkt nog veel vetter...
Kwaliteit is ook erg goed,netjes afgewerkt ook enzo...top dingetje!

VooDoo
25 oktober 2005, 22:17
Awwwwwwsome 8-)

maaar ehhh wat is een barimbao :oops:

robert-gitarist
25 oktober 2005, 22:23
yeah echt vet hoor z'n LTD...wil ik wel een Endorsment bij hebben haha :D

Berimbao is een braziliaans snaarinstrument dat oorspronkelijk uit de vecht/danssport wereld komt(kapoeëra genoemd)
Het is een stok zeg maar met een pianosnaar eraan gespannen en aan de stok zit een half uitgeholde calabas...
Je moet er met een stokje tegen de snaar aantikken en de kalabas tegen je buik/van je buik af houden,krijg je beetje effect van een wah wah...
Leuke dingen zijn dat :D

RedBuell
25 oktober 2005, 22:40
Hoe zijn die LTD "SG's" en "Les Pauls" eigenlijk in vergelijking met Epiphone. IK zit ook mischien wel aan zo'n ding te denken maar ze zijn zo rond Amsterdam niet echt makkelijk te vinden, Dijkman heeft er een paar geloof ik maar dat vind ik weer niet zo een fijne winkel.

robert-gitarist
25 oktober 2005, 22:49
Uhmm sja tis een kwestie van smaak...
Beste is gewoon beide uit proberen..ik kan je wel iets voor gaan kauwen maar wie weet vind jij het totaal anders enzo...
Ik vind ze iets fijner/sneller spelen dan Epiphone...
Ze zijn ook goedkoper dan een Epiphone...tenminste een aantal.
In Enschede bij The American Guitar Shop hangen er een stuk of 15.
Goeie service daar en ja je kunt ze daar uitproberen..ook hebben ze daar namelijk epiphones...

RedBuell
25 oktober 2005, 22:52
hhhmmmmm Enschede ff heen en weer is ruim 300 km, weet je toevallig iets in de buurt van de randstad?

RedBuell
25 oktober 2005, 23:01
http://www.espguitars.com/images/guitars/viper05.jpg

Dit is ookwel een mooie, ik heb alleen liever een hals met een inlay.




En deze is helemaal top:

http://www.espguitars.com/images/guitars/eclipseII_vtb.jpg

Superhero
25 oktober 2005, 23:20
Weet je of ze die gitaar ook ergens in de buurt van Zuid holland hebben? Ik ben toe aan een nieuwe scheurplank omdat ik mn ibbie heb verkocht. Ik zat eigenlijk aan een Ibanez SA of Epiphone g te denken, maar dit is ook wel een erg vet ding.

robert-gitarist
25 oktober 2005, 23:23
uhhmm in de randstad weet ik niet sorry..kom ik niet zelf vandaan.
LTD/ESP ik heel weinig of moeilijk te krijgen in Nederland en deels EU.
Ik weet dat je ze bij MP in Duitsland kan halen en ja in Enschede en thats it....maar ze verteltde me dat ze moeilijk tekrijgen zijn...wel jammer...
Zag daar nog een LTD 7 string Viper hangen voor geloof 759 euro..een mat zwarte.jammer van dat matte maar 7 snarig,met EMG's en viper model..god damn hot

Superhero
25 oktober 2005, 23:24
He balen. Als ik em moet bestellen komen er weer zo veel kosten bij en ik heb niet zoveel geld :P

robert-gitarist
25 oktober 2005, 23:26
Als je hem moet bestellen?
Wens je succes maare je kan lang wachten dan ;) iemand die ik ken heeft en meer dan een half jaar op gewacht...toen had ie eindelijk z'n LTD EC100 binnen...
Maar goed ff heen en weer Enschede is ook nogal prijzig vanaf de randstad..
*hulde aan de OV :D *

Superhero
25 oktober 2005, 23:31
Haha, Ov is dure shit man.. :P

Orpheo
26 oktober 2005, 00:23
Rockpalace in den haag heeft een stuk of 4 van die dingen, evenals een paar olp's voor de liefhebber :d (;s: ik ben helemaal genezen van mijn olp-liefde; wat een goedkope cheape dingen zeg!!! spelen bagger; mijn arirang is dan nog beter!!

Ganjaman
26 oktober 2005, 00:51
je zou toch een fender gaan kopen? verrader ;)

gefeliciteerd met deze plank dan maar, heb alleen ervaring met de esp versie, maar vond m heel licht en goedkoop aanvoelen en gewoon veel te weinig gitaar voor het geld, maar de prijs/kwaliteitverhouding bij ltd lag beter hoorde ik...

RedBuell
26 oktober 2005, 13:02
Rockpalace in den haag heeft een stuk of 4 van die dingen, evenals een paar olp's voor de liefhebber :d (;s: ik ben helemaal genezen van mijn olp-liefde; wat een goedkope cheape dingen zeg!!! spelen bagger; mijn arirang is dan nog beter!!


Wat zijn OLP's?

Orpheo
26 oktober 2005, 13:31
Rockpalace in den haag heeft een stuk of 4 van die dingen, evenals een paar olp's voor de liefhebber :d ps: ik ben helemaal genezen van mijn olp-liefde; wat een goedkope cheape dingen zeg!!! spelen bagger; mijn arirang is dan nog beter!!


Wat zijn OLP's?

uhm.... das zeg maar de epiphone van Musicman. snappie m?? :razz:



ik zie nu dat ik wat raars getypt heb in mn vorige post. ben te lui om te editten: wat nu vet is, klopt nu...

casper innosence
26 oktober 2005, 14:28
Ik heb de ESP versie van de Viper en ik ben dr nog steeds (na bijna 2jr) f*cking blij mee. Et ding speelt gewoon ontiegelijk lekker en een fijne hals en hij ziet er gewoon smooth uit (ook de set thru hals is netjes) ik heb wel de orginele EMG's 81 vervangen door een Seymour Duncan SH5 en '59. Vond de emg's iets te voor mijn muziek (punkrock)

maar ik zou zo weer een ESP (of LTD) kopen. Nadeel is inderdaad de verkrijgbaarheid in NL, maar ik heb ehm maar in Duitsland gehaald (Beyers in bochum) maar n uurtje rijden, maar wel n vette winkel

gerrekat
26 oktober 2005, 19:00
Cool gefeliciteerd ik heb ook een Viper standard!

Ritch
26 oktober 2005, 19:36
Rockpalace in den haag heeft een stuk of 4 van die dingen, evenals een paar olp's voor de liefhebber :d (;s: ik ben helemaal genezen van mijn olp-liefde; wat een goedkope cheape dingen zeg!!! spelen bagger; mijn arirang is dan nog beter!!

Ik heb op de Luke gespeeld, en ik vond ze helemáál niet slecht voor hun geld. De tuners waren zelfs nog te pruimen, en de elementen vond ik ook nog niet zo slecht. De paint-job was nog wel het lijpst van de hele gitaar! Donkerblauwe sparkle!

http://www.musik-produktiv.de/bilder2/10/00/24/100024098l.jpg

(Hier komt ie natuurlijk niet zo goed naar voren, maar betere pics zijn er nog niet op i-net.)

Berik
27 oktober 2005, 18:23
je kan ook eens proberen op www.guitarbargains.com

Hier hebben ze bijna alle gitaren:)

Btw, die LTD is echt een coole gitaar :-D

Superhero
28 oktober 2005, 16:37
Hoe heet die muziekwinkel in enschede waar je je viper hebt gekocht?