PDA

View Full Version : 2 combo en fx schakelen hoe ?



Yv
25 oktober 2005, 15:43
2 combo, een fender voor het clean en een 5150 voor de scheur, wat fx pedalen en/of rack gear, maar ik wil de fx wel voor bijde combos kunenn gebruiken, heeft iemand een apparaat voor mij in gedachten die dit kan ?

vester86
25 oktober 2005, 15:45
een looper, maar dat gaat wel duur worden.... paar honderd euro

Yv
25 oktober 2005, 15:50
yup dat is een optie, heb je misschien een idee wat voor looper ? dan kan ik daar eens meer info over gaan zoeken !

vester86
25 oktober 2005, 16:00
ik zou als ik jou was in het rack-forum eventjes dezelfde vraag stellen (of dit topic laten verplaatsen) want daar weten ze er meer vanaf, ik heb er zelf geen ervaring mee en kan je dus niet goed van advies zijn

MSNL
25 oktober 2005, 16:01
Hoi,

Brunetti Matrix: daarmee kun je tussen 3 versterkers schakelen en toch je rackappartuur en andere effecten in de loops van de versterkers blijven gebruiken. Eventueel kun ja alles schakelen naar 1 speakerkast. Heeft midi en is in 19" formaat: Nadeel: kost rond de 1000 euro.

www.brunetti.it

Yv
25 oktober 2005, 16:10
Ok, daar zal ik ook ff naar kijken ! Mijn idee was om een 5150 combo aan te schaffen (vooral vind de scheur fijn), en een fender blues deville (ja weg gedaan, maar dat clean is ongenadig), Heb nog een digitech whammy 4. Heb een tijdje geleden al mn fx weggedaan, omdat ik want anders wou, maar mis het wel ! Kwam op dit idee en dacht dat vraag ik op het forum, en daar hebben misschien meer mensen wat aan !

Speeddemon
26 oktober 2005, 13:06
Als je alleen pedalen gebruikt, en geen Rack Gear, is een A/B Box de simpelste oplossing.

Gitaar--->FX A--->FX B--->FX C--->A/B Box===>2 versterkers, waartussen je kiest.

Ik maak ze vanaf 30 euro. :wink:

Yv
26 oktober 2005, 13:12