PDA

View Full Version : boxymusic.com..... veilige site??



frantiq-bass
25 oktober 2005, 12:35
ej ik kwam laatst op de site boxymusic.com. een belgische site met supergoedkope prijzen voor versterkers gitaren etc. maar je kan alleen bestellen via internet en omdat het toch wel flinke bedragen zijn die je dan moet overmaken vroeg ik me af of het wel een veilige site is...

heeft iemand dus ervaring met deze site?

gr

robert

Outrage
25 oktober 2005, 13:19
als ik naar die site ga kom ik automatisch op de site van piens terecht (???)

Lune-a-tic
25 oktober 2005, 13:26
Heeft Piens dan weer een zogenaamd originele manier gevonden om reclame te maken, een user aanmaken die zogezegd het ei van Columbus gevonden heeft. Belachelijk.
Vraag maar eens een prijs op de website, krijg je nooit. Tenzij je de bakken spam wil opvangen natuurlijk. :evil:

vester86
25 oktober 2005, 13:29
wel toevallig, 2x exact dezelfde post in zowel dit als in het basgitaar forum...

frantiq-bass
25 oktober 2005, 13:36
jepz, goed opgemerkt, zo bereik je namelijk bassisten en gitaristen, maar heeft er ooit iemand besteld bij deze site?

gr

vester86
25 oktober 2005, 13:42
sorry hoor, maar ik kom NIET op de site van piens uit, ik weet niet hoe dat bij jou wel zo is..

@ Frantiq: ik heb er zelf geen ervaring mee, kan je helaas niet helpen. piens word op dit forum niet echt goed ontvangen (en als de verhalen die ik hoor kloppen, dan geef ik ze gelijk) en daarom krijg je kennelijk zulke reacties..

Ik zie nu dat als je op BELGIE klikt in het taalkeuze-scherm je WEL bij piens terechtkomt, en bij de rest niet... apart.. iig staan er op deze site wel prijzen, die ben ik bij piens niet tegengekomen, dus dan is het altijd nog een verbetering ;-)

dejohan
25 oktober 2005, 13:45
Aangezien men hier stiekem reclame maakt voor Piens, even wat "extra info" over deze winkel geven:

http://forum.offstage.be/viewtopic.php?t=3642

http://forum.offstage.be/viewtopic.php?t=616&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=ec7d1934087bd394476931998592e40f

jw009
25 oktober 2005, 14:10
Ej mensen,

dit is GEEN reclame voor Piens, de topic-starter ken is en hij wil gewoon een nieuwe bass-top. Aangezien de hartke 350 hier 150 euro goedkoper is dan waar in NL leek het hem wel interessant, maar wou hij het alleen ff navragen. Ik zei tegen hem dat hij in het gitaar gedeelte ook even moest poster omdat je dat iets meer mensen bereikt.

En als je nou gewoon op nederland klinkt op die site dan zie je wat hij bedoelt, en kom je niet uit bij piens. HET IS DUS GEEN SPAM!!!

bert k
25 oktober 2005, 15:31
jepz, goed opgemerkt, zo bereik je namelijk bassisten en gitaristen, maar heeft er ooit iemand besteld bij deze site?

gr
Hoi frantiq bas,

dit noemt men cross-posten, en dat wordt gezien als een hele onbeleefde gewoonte op de meeste fora. Hier ook, dus ik gooi hem op slot. Het onderwerp kan verder in het basforum besproken worden.