PDA

View Full Version : boxymusic.com.... veilige site???



frantiq-bass
25 oktober 2005, 11:10
ej ik kwam laatst op de site boxymusic.com. een belgische site met supergoedkope prijzen voor versterkers gitaren etc. maar je kan alleen bestellen via internet en omdat het toch wel flinke bedragen zijn die je dan moet overmaken vroeg ik me af of het wel een veilige site is...

heeft iemand dus ervaring met deze site?

gr

robert

Raytheman
25 oktober 2005, 17:07
Het is een van de site's van Pip's music. En daar heb ik dus hele goeie ervaringen mee; zeer correct en lagere prijzen kom je zowel in Nederland Belgie als Duitsland niet tegen..
Kijk maar eens op guitarbargains.com

butters
25 oktober 2005, 18:14
ik wordt ge redirect naar Piens. die zou ik nu niet direct goedkoop noemen. :-D

olaf reijnders
25 oktober 2005, 18:42
ik wordt ge redirect naar Piens. die zou ik nu niet direct goedkoop noemen. :-D

Komt omdat je een Belg bent. :wink:

Tomberland
27 november 2005, 20:35
Boxymusic.com is zeker wel een bedrijf waar je op kunt bouwen, mijn laatste basgitaar komt daar ook vandaan. Het heeft wel even geduurt voordat ik hem uiteindelijk had, maar dit had niks met Boxymusic te maken maar met vage verhalen van de importeur en exporteur. Mijn bas was of leek eerst vertrokken vanuit Amerika, maar achteraf was dit weer niet zo, want alles werd tegelijkertijd opgestuurt (van alle grote merken).

Toen gegaan voor mijn tweede keuze, en achteraf ben ik blij dat ik deze keuze gemaakt heb, hij bevalt veel beter dan de bass waarvoor ik eerst ging. En had hem toen zeer snel, transport ging goed, goede prijzen. Ben er zeer tevreden over! :D

HIMrazorblade
29 november 2005, 15:11
Ik heb er mijn Sansamp RBI gekocht. Goede communicatie. Verwachte levertijd was 8 weken, bleek uiteindelijk maar 4 weken. Meestal is het andersom, maar zo kan het dus ook.

Berik
29 november 2005, 17:42
Het is een van de site's van Pip's music. En daar heb ik dus hele goeie ervaringen mee; zeer correct en lagere prijzen kom je zowel in Nederland Belgie als Duitsland niet tegen..
Kijk maar eens op guitarbargains.com

Ik heb laatst me IC400 gekocht via guitarbergains.com en ben er heel tevreden over... ik had de gitaar toen zaterdag besteld en had hem woensdag al binnen 8-)

BassAgent
29 november 2005, 17:52
Op boxymusic is de Jazz Bass maar 518 ballen :o

EDIT: Op guitarbargains is ie nog 30 euro goedkoper :o :o :o

crapton
3 december 2005, 10:16
Idd zijn sites van Pips. In Belgie zijn die vrij duur, maar op de sites voor bepaalde merken zeer scherp. Heb al twee Ibanez-sen bij hun gekocht, geen enkel probleem en goede service. Levering duurt wel wat langer.

dejohan
13 december 2005, 19:00
Ja prijzen zijn scherp.
Piens moet het van de buitenlandse verkoop hebben, want in België heeft deze winkel bij een deel van de muzikanten een slechte naam gekregen door z'n hard selling truuken.