PDA

View Full Version : samick torino Tr1



Freekie
25 oktober 2005, 00:30
hey,

Ik heb effe snel advies nodig.. ik wil graag mening horen of dit een redelijk geschikte rock/punk gitaar is. Ik ken het merk zelf niet maar op internet heb ik goede reviews gelezen. Het punt is dat mijn budget erg klein is en in plaats steeds op mijn oude gare behringer strato te spelen wel eens een lekkere humbucker wil voelen. Kan een namelijk voor een prikkie kopen.

Link: http://www.samickguitar.com/tr1.html

bedankt.

grayfink
25 oktober 2005, 01:14
Samick is gewoon een fatsoenlijk merk. De gitaar is van een Gibson SG afgeleid. Angus Young en Fumi SG zijn de helden die hier fantastisch op spelen. Als je zo'n apparaat kunt kopen voor een prikkie hoef je niet te aarzelen, goede keus.

jorrit
25 oktober 2005, 15:43
hehe mijn held fumi sg :D

nee maar over dr gitaar, heb er zelf (onversterkt) op gespeeld en viel me alles mee. ik weet niet wat je er voor moet betalen maar als het echt een prikkie is zou ik het meteen doen. lekker gitaartje voor het geld.

RS-Rik
25 oktober 2005, 17:55
wat is dat ding lelijk zeg

gloria
25 oktober 2005, 21:58
vind je? :???: vind ze zalig! Heb altijd al iets tegen de SG omdat de achterkant zo breed is, en het lijkt alsof de neck er maar net opzit...

Orpheo
25 oktober 2005, 23:36
vind je? :???: vind ze zalig! Heb altijd al iets tegen de SG omdat de achterkant zo breed is, en het lijkt alsof de neck er maar net opzit...

beetje tegenstrijdig. je zegt dat je ze zalig vindt, maar dat je iets tegen de SG hebt, omdat de achterkant zo breed is en alsof de nek er maar net op zit (is ook zo, maar ok :D )

beetje duidelijker graag......

gloria
26 oktober 2005, 11:32
héhé, nee ik bedoel dat deze gitaar de slechte kantjes van een SG (naar mijn smaak) niet heeft :-)