PDA

View Full Version : Mark Knopfler (The ragpickers Dream)



Mr.Dire Straits
21 september 2002, 12:03
Mark Knopfler zijn nieuwe album komt uit de 30e van september en ik mag wel zeggen
dat het weer een formidabel muzikaal wonder is wat hij en zijn band weer hebben gevormd.
De nieuwe single is why aye man

Echoes
22 september 2002, 14:38
ik vind zijn solo werk steeds minder worden. Golden Heart ging nog wel, Sailing werd iets minder. En dat nieuwe nummer vind ik ook niet super. Maar zo gauw nieuwe album uit is koop ik'm! :smile: Ben benieuwd..

In voorjaar 2003 komt ie ongetwijfeld weer naar nederland met zijn nieuwe tour dan :smile:

Watti
23 september 2002, 17:25
Mark Knopfler...bah,bah...
Sorry maar zo denk ik er over.
Wat hij kan doet hij goed, maar nadat hij Jimi Hendrix afkraakte en liep te verkondigen dat Jimi "fake" speelde, wist ik: Deze man kan wel spelen maar hij is een beetje jaloers op Jimi...(ok, dat is op zich niet zo erg maar ga dan geen rotdingen zeggen over Jimi want dan laat je jezelf wel heel erg kennen...)

Mr.Dire Straits
23 september 2002, 18:30
Sorry hoor ik wil niet stoken maar volgens mij heet mark zelf gezegd dat Jimmy hendriks een voorbeeld voor hem was.
En het ligt zeker niet in mark zij aard om mensen te gan afkraken.
Maar dit is wat ik er van vindt
Jimmy was goed maar hij is dood dus ik vindt dat iedereen niet zo door moet zaniken over jimmy hendrix.
Hij heeft ze tijd gehad klaar!

moretel
23 september 2002, 22:50
Binnenkort komen er allerlei dingen uit die door Hendríx's familie zijn goedgekeurd, dus niet allemaal van die slechte compilaties.
Wie weet komt er weer een echte Hendrix revival, met stip op 1 i.p.v. de ketchup song.
Dat er weer eens een echte gitaarsolo mag in de moderne hitmuziek, zal tijd worden. Die house muziek heeft zijn tijd wel gehad.
Hendrix after allt these years still alive.

wingman
26 september 2002, 11:56
Op 2002-09-23 18:30, schreef Mr.Dire Straits:
Sorry hoor ik wil niet stoken maar volgens mij heet mark zelf gezegd dat Jimmy hendriks een voorbeeld voor hem was.
En het ligt zeker niet in mark zij aard om mensen te gan afkraken.
Maar dit is wat ik er van vindt
Jimmy was goed maar hij is dood dus ik vindt dat iedereen niet zo door moet zaniken over jimmy hendrix.
Hij heeft ze tijd gehad klaar!


Ik kan mij dat interview ook nog herinneren!
Hij zei toen dat ie er een week ziek van geweest was dat jimbo overleden was!