PDA

View Full Version : waar in belgië hebben ze seymour duncan elementen op voorraa



A3
24 oktober 2005, 13:42
hey iedereen,

titel zegt genoeg, weet er iemand een winkel in belgie (liefst provincie antwerpen, maar alle ideeên zijn welkom) waar ze seymour duncan op voorraad hebben liggen, liefst een jb?


thanx

adri

fhensen
24 oktober 2005, 20:45
Adri,

Waarom bestel je ze niet bij Thomann in Duitsland? 2 dagen erna heb je ze in huis. Heeft mij inclusief portokosten rond de 85 euro gekost.

Frank

zjanke
25 oktober 2005, 21:52
Waarom bestel je ze niet bij www.guitarpartsresource.com, daar kosten ze maar een kleine 60 Euro incl verzenden. (ze geven standaard een te lage waarde op en dus betaal je geen BTW/invoerrechten, maar dat heb je niet van mij :wink: )

Jerre
26 oktober 2005, 02:00
In de Beat-Shop in Centrum Antwerpen hebben ze er een paar op voorraad.
Maar die winkel is wel vrij duur, en testen hebben ze ook niet al te graag.
Beter op het net bestellen.

BartL
26 oktober 2005, 09:43
http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=100018191&sid=!18121995&quelle=volltext

En dan verkoop je die SH-2 weer door :razz:

A3
26 oktober 2005, 17:16
hey bedankt iedereen,

beat shop ken ik, daar zien ze mij niet meer.

uit de usa bestellen ga ik ook niet direct doen, maar had ook al via een vriend gehoord van thomann, en dat ga ik waarschijnlijk wel doen.

even ter vergelijking: dimarzio superdistortion in key music: 119 euro
seymour duncan sh 4 + sh 2 set bij thomann (en musik produktiv) 119 euro.

hmm dat wordt een harde beslissing:)

bedankt voor de reacties

adri

Snaar'n Bennie
26 oktober 2005, 17:28
http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=100018191&sid=!18121995&quelle=volltext

En dan verkoop je die SH-2 weer door :razz:

PAS OP!!! Bel ze eerst! Want op hun site zetten ze ALLE producten die een merk levert, maar vaak hebben ze de helft niet op voorraad!!! :(

Kasper
27 oktober 2005, 16:03
Waarom bestel je ze niet bij www.guitarpartsresource.com, daar kosten ze maar een kleine 60 Euro incl verzenden. (ze geven standaard een te lage waarde op en dus betaal je geen BTW/invoerrechten, maar dat heb je niet van mij :wink: )

Heb je zelf al ervaring met deze site?
Uit welk land worden ze verzonden?

BartL
27 oktober 2005, 17:05
PAS OP!!! Bel ze eerst! Want op hun site zetten ze ALLE producten die een merk levert, maar vaak hebben ze de helft niet op voorraad!!! :(
Nee hoor, dat staat er gewoon netjes bij wanneer je het product wil gaan bestellen...geen probleem dus.

Lock en Load
27 oktober 2005, 17:15
ff tussendoor. Hoe heet de set met een SH-4 JB en SH-2N Jazz met nickel covers? Of heeft iemand een link voor me?

BartL
27 oktober 2005, 17:18
De gewone SH-4 en SH-2n heten "Hot rodded humbucker set". Geen idee of er een nickelen set bestaat. MP heeft hem iig niet.

zjanke
27 oktober 2005, 21:10
www.guitarpartsresource.com
Heb je zelf al ervaring met deze site?
Uit welk land worden ze verzonden?

Yep, Ik heb een setje quarterpounders in mijn London City comet (=tele) liggen. Apart besteld omdat ik in eerste instantie mijn neck-pickup wat mager vond, maar na montage van die pickup ook maar even de bridge-pickup vervangen. :razz: Ze komen overigens uit de USA

Putt3
30 oktober 2005, 11:31
Ik denk dat ze dit bij Piens in Deinze wel zullen hebben. Deze week eens geweest. Man, wat een winkel!!!

Check mssn eerst even hun site, of mail eens.

www.piens.be