PDA

View Full Version : Gary Moore vette Rock backing track met solo's



DTmaster
23 oktober 2005, 22:53
Ik heb over een backing track wat solo's gespeeld van Gary moore het is alweer een tijdje geleden geleden dat ik wat heb opgenomen maar ja dit is het en tips wat beter kan enz enz enz is altijd welcome

ik hoor het wel ,,, maar wees niet te negatief want ik ben nog maar een beginner in het opnemen en ik speel ook pas maar een paar jaartjes .. en ik vind het best lastig om een nummer tot een goed verhaal te maken maar is wel redelijk gelukt (denk ik haha :)

Greetz

DT


http://rapidshare.de/files/6671495/GARRYMOORE.mp3.html

free4bybee12
24 oktober 2005, 13:08
Vette solo's! en voor die paar jaartjes ben je wel heel goed
Coole Shit!
Keep on going 8-)

DTmaster
26 oktober 2005, 09:44
ja bedankt hey... ik moet zeggen dat opnemen niet mijn specialty is ... als ik naar Deminsion X luisterde had ik het gevoel dat dat in een echte studio opgenomen is maar ik doe het gewoon me pod XT en me ouwe N-track recorder.... :)

markieray
27 oktober 2005, 11:17
mijn mening ? euh, sorry, maar ik vind het niet echt goed ... :-?

- Je solo's vertellen geen verhaal en missen heel wat blues-feeling.
Ben ik verkeerd als ik denk dat jij helemaal geen bluesgitarist bent ?

- Soms zeer eigenaardige nootkeuze voor een bluesnummer ... ik vind het eerder een rock-solo ... komt niet echt mooi over vind ik.

- Ook je timing is niet echt ok en moet je zeker aan werken.

Anderzijds is je klank wel behoorlijk en je opname helemaal zo slecht niet.

Markie :cool:

Speeddemon
27 oktober 2005, 11:28
Tja, ik vind 't wel o.k. / best goed.

Sound is misschien een beetje te wollig voor Gary Moore, maar 't is wel aardig in zijn stijl gespeeld.

Alleen op 00:50, 1:30, 2:51 vlieg je een beetje vals uit de bocht.

Voor iemand die maar paar jaar speelt, zit er behoorlijk veel ... 'je ne sais quoi' in je vingers. Het klinkt niet zo hakke-takke als bij de meeste beginners die blues spelen.

DTmaster
27 oktober 2005, 17:36
bedankt en tjsa ik kan nu nog niet beter ik ken geen blues schema ofzo allemaal op gehoor .... en daar werk ik allemaal aan maar ik vind dat ik zelf wel goed heb gespeeld en about die timing ... die was wel heel strak maar N track neemt alles een halve seconde te laat daarom kom je NET te laat binnen ....terwijl de timing wel goed is :( maat thanx

DTmaster
27 oktober 2005, 17:40
bedankt en tjsa ik kan nu nog niet beter ik ken geen blues schema ofzo allemaal op gehoor .... en daar werk ik allemaal aan maar ik vind dat ik zelf wel goed heb gespeeld en about die timing ... die was wel heel strak maar N track neemt alles een halve seconde te laat op daarom kom ik NET te laat binnen ....terwijl de timing wel goed is :( maat thanx ik neem hem denk ik nog eens een keer op en dan verander ik het een en ander maar weten jullie of het aan me pod XT ligt of aan N track dat ik net te laat opneem want als ik hem al laat recorden voordat me stuk komt dan heeft ie dat ook :(

DTmaster
27 oktober 2005, 17:44
bedankt en tjsa ik kan nu nog niet beter ik ken geen blues schema ofzo allemaal op gehoor .... en daar werk ik allemaal aan maar ik vind dat ik zelf wel goed heb gespeeld en about die timing ... die was wel heel strak maar N track neemt alles een halve seconde te laat op daarom kom ik NET te laat binnen ....terwijl de timing wel goed is :( maat thanx ik neem hem denk ik nog eens een keer op en dan verander ik het een en ander maar weten jullie of het aan me pod XT ligt of aan N track dat ik net te laat opneem want als ik hem al laat recorden voordat me stuk komt dan heeft ie dat ook :(

DTmaster
27 oktober 2005, 17:44
bedankt en tjsa ik kan nu nog niet beter ik ken geen blues schema ofzo allemaal op gehoor .... en daar werk ik allemaal aan maar ik vind dat ik zelf wel goed heb gespeeld en about die timing ... die was wel heel strak maar N track neemt alles een halve seconde te laat op daarom kom ik NET te laat binnen ....terwijl de timing wel goed is :( maat thanx ik neem hem denk ik nog eens een keer op en dan verander ik het een en ander maar weten jullie of het aan me pod XT ligt of aan N track dat ik net te laat opneem want als ik hem al laat recorden voordat me stuk komt dan heeft ie dat ook :(