PDA

View Full Version : Songtexttest



sn.p
20 september 2002, 23:36
Hey..
Ben nu bezig met refrein en vind het wel aardig. Eigenlijk moet je het in context doen met de coupletten maar toch. Iemand een mening?

Ik durf nog steeds niet te springen
Bang dat ik iets breek
Ik durf niet te springen
ben al bezig met de sprong
het is te laat om te stoppen
te vroeg om door te gaan
Ik zag je en keek je recht aan
Maar zie je rug nu weer verdwijnen
Ik zal moeten springen om je te laten blijven


Het is wel een beetje cliché en smoochy maarja...

Bins
21 september 2002, 09:07
Ik leef niet meer voor jou
Voorbij zijn alle nachten....

:grin: Geintje.

sn.p
21 september 2002, 12:00
huh? Ik snap hem denk ik niet... (dit gaat niet over zelfmoord hoor... het gaat over dat ik ergens loop en dat ik niet durf over te steken of in de plas te springen)

Bins
21 september 2002, 18:20
Je snapt em idd niet, ik citeerde Marco Borsato "Ik leef niet meer voor jou"

Lamaar, je moest erbij zijn. Toen ik het opschreef vond ik het iig erg grappig :wink:

Kitaarhiero
22 september 2002, 19:44
Help me landen
wees een vangnet
of bel de brandweer

(red m'n leven trut!)

is dat iets? :wink:

Sidney
10 augustus 2004, 21:42
Ik ga mn songteksten niej op internet zetten.
Heb altijd wel een lul die toevallig een kruiwagen heeft en je dadelijk je songtekst ook nog gaat gebruiken(jatten).

Svenson
13 augustus 2004, 00:14
Of die je genadeloos met de grond gelijk maakt, ook al is het niet terecht. Nee, ben maar niet bang, ik zal het nu niet doen... :razz:

urezna
13 augustus 2004, 10:14
dat kan me dus geen reet schelen he, als iemand mij met de grond gelijk maakt over mn teksten..... als ik er zelf maar tevreden mee ben, het is MIJN hobby....

en als iemand ze jat, dan doet-ie dat toch? ik verdien er toch mn brood niet mee, en beschouw het enkel als compliment, want dan zouden m'n teksten blijkbaar goed genoeg zijn om te jatten.... :lol:

bovendien schrijf ik ook wel eens heel persoonlijke teksten, daar kan een ander toch niet veel mee.... :D

dus kijk gerust op mn webpagina... ;-)