PDA

View Full Version : Aankoop nieuwe gitaar..



Sangria
20 september 2002, 17:06
Hoi daar. Ik heb nu jaren (electrisch)acoustisch gitaar gespeeld en wil graag over op een electrische. Ik zoek naar een gitaar waarmee je lekker blues kan spelen maar ook wat Bon Jovi-achtig iets. Wat ik eraan uit wil geven is ongeveer 1750 Euro. Iemand een idee?

Fenisi
20 september 2002, 17:12
waarom heeft iedereen altijd vette money... euhmm kijk gewoon naar een fender of een gibson tweedehands is altijd leuk

Ibanez
20 september 2002, 17:13
Zozo voor dat geld kan je wel een aardig gitaartje kopen! En natuurlijk zoals altijd is de fender strat (zucht) weer het beste model hiervoor. Maar voor 1750 heb je er al twee. Dus ik zou er een mooi versterkertje bij kopen.

Sangria
20 september 2002, 17:34
Ben ff wezen surfen en toen viel m'n oog op de Gibson Les Paul en de Ibanez Artcore series. vind ze d'r wel gelikt uitzien. Als ik een keuze zou moeten maken uit de Les Paul, de Artcore of de Stratocaster, wat is dan de beste oplossing..

guitarmusicman
20 september 2002, 17:35
Een vette giboson met marshall versterketje!! prachtig toch... Offeh je eigen gitaar samenstellen als je er een beetje verstand van hebt!! Altijd leuk!!!

greetz en succes...

Anders Destium
20 september 2002, 18:20
Ik zou ook eens kijken naar een tweedehands PRS, zeker als het oog ook wat wil :smile:, andere mogelijkheden Hamer USA, dat zijn mooie handgemaakte gitaren, Jackson soloist (2e hands), daar zijn ook erg mooie van...

FNaRK
20 september 2002, 18:59
Gibson M3 ??
24 frets, 2 humbuckers, singel coil, Floyd Rose trem.
Af te halen voor 750 pleurootjes, incl. hardcase

Dkong
20 september 2002, 19:06
Een Ibanez Artcore kost je zo'n 400 euro, dan houd je nog genoeg over voor een Strat en een leuk versterkertje :smile:.

signsofzodiac
20 september 2002, 21:06
Fender Strat, Gibson Les Paul Custom/Standard/ PRS/ MXG (Patrick Eggle)/ Hamer inderdaad!/ Enz... Voor dat geld staan eigenlijk alle opties qua prijs (nieuw dan wel tweedehands) wel open. Slechts een advies mogelijk: spelen, spelen, spelen.... Totdat je denkt: JA, dat is hem!

sash
20 september 2002, 21:13
Hee Sangria, ik ben zelf ook bluesgitarist en speel op Fender Strats en Fender buizenbakken. Al m'n spullen koop ik bij http://www.stratmarket.net . Philippe is een goeie gozer en heeft redelijke prijzen, neem eens een kijkje.