PDA

View Full Version : Westone Thunder I-A



Wouter1973
20 oktober 2005, 21:22
Ik ben zeer content met mijn nieuwe aanwinst: een '82-er Westone Thunder I-A, made in Japan (Matsumoko), prachtige 'ashblack' body met de voor Matsumoko gitaren zo kenmerkende lichte band in het midden van de body, actief te schakelen én splitbare humbuckers, fase-schakelaar en massief koperen kam en brug..klinkt fantastisch! En dat voor 80 euro..voor dat bedrag kwam de vorige eigenaar 'm zelfs in Eindhoven afleveren..vanuit Rotterdam!
Zie: http://www.trustphotosite.com/wvp/Westone/

Acajou
20 oktober 2005, 21:35
Idd een geweldig ding voor het geld, heb zelf de IIIA gehad en baal nog steeds dat ik hem weg heb gedaan.

Btw is vast die witte uit nijmegen toch ?

Damn eerst lezen acajou :-D

80 euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klootzak :wink:

FNaRK
20 oktober 2005, 21:38
:o

leveren die dingen nog maar zo weinig op ??

Heb er dus ook 1, erg blij mee .... en voor dat bedrag gaat 'ie zeker nooit de deur uit !!

Wouter1973
20 oktober 2005, 21:42
'ashblack' dus...en uit Rotterdam :wink:

En ze leveren doorgaan volgens mij zeker het dubbele of drie keer zoveel op,maar de vorige eigenaar was duidelijk geen gitarist..laat staan een kenner. Deed 'm weg omdat ie al twee jaar in de huiskamer stond en niet meer bij de nieuwe meubels paste
:D

Acajou
20 oktober 2005, 21:50
:o

leveren die dingen nog maar zo weinig op ??

Heb er dus ook 1, erg blij mee .... en voor dat bedrag gaat 'ie zeker nooit de deur uit !!

Van jouw is een I, toch ? Geen A, aktief dus.

Maar goed evengoed voor het geld een leuk ding :wink:

marc_o
20 oktober 2005, 22:08
Ha, de Westone Thunder 1!!!!!
Die kocht ik ooit nieuw voor iets van 450 gulden mid jaren 80. Prima gitaartje hoor, lekker solide en was lichtjaren beter dan de Avora waar ik toen aanvankelijk op speelde........ik mis 'm.... :-(

wietse
20 oktober 2005, 22:35
hele mooie koop, die uncle mat gitaartjes zijn over het algemeen prima.
en nu nog foto's

Harry
21 oktober 2005, 00:37
Ha, de Westone Thunder 1!!!!!
Die kocht ik ooit nieuw voor iets van 450 gulden mid jaren 80. Prima gitaartje hoor, lekker solide en was lichtjaren beter dan de Avora waar ik toen aanvankelijk op speelde........ik mis 'm.... :-(


haha, alles speelde beter dan een Avora!!!!


zo'n Westone heb ik ook nog op het oog gehad als eerste elektrische gitaar, maar ik kon een nog goedkopere vinden :-?

Wouter1973
21 oktober 2005, 10:28
hele mooie koop, die uncle mat gitaartjes zijn over het algemeen prima.
en nu nog foto's

http://www.trustphotosite.com/wvp/Westone/