PDA

View Full Version : Live Video's Shakenbaby syndrome



Kitaarhiero
20 oktober 2005, 15:34
Kitaar's bandje onstage. surf naar: www.shakenbabysyndrome.nl en klik op "muziek".

Negative K3 fan
20 oktober 2005, 17:02
ik heb spitface en nog zo 1 bekeken en het is echt KUT, de riffjes zijn simpel en kut ik luister nog liever naar blink en wat doe je trouwens met je stem? iedereen weet echt wel dat je geen sigaren over de longen rookt en sochtends al begint met de strorum. en zelfs dan is het nbog geen reden om vals te zingen.

en er zitten ook heel veel fouten in.

spanky_franky
20 oktober 2005, 17:09
De SBS site ziet er zeer goed en veelbelovend uit..... dat kan ik niet zeggen van wat ik zo op die videotjes zie/hoor.. Die zang kan écht niet, té erg. En de drummer is ook niet bepaald ritmevast.. dan rest mij nog te zeggen dat gitaren ook gestemd kunnen worden.

Kitaarhiero
21 oktober 2005, 20:19
Dergelijke reacties had ik hier natuurlijk te verwachten...

veel foutjes, tja. te wijten aan enthousiastme ;)

is simpel kut of ben je een simpele kut NeGK3Fan?

FNaRK
22 oktober 2005, 00:03
zag ik daar Dila in het publiek :o

koella
22 oktober 2005, 00:06
kan de video niet openen.
HELP!

DivisionBell
22 oktober 2005, 01:39
Hahahahahahahah! Tranen in mijn ogen van het lachen.. sorry jongens.. sorry :-D

Bins
22 oktober 2005, 02:05
Ik vind het een beetje puber-muziek, en zo langzaam man..pfff.
Dat riffje in "the insane madman" (???) is wel cool, maar hij wordt dan af en toe weer "vals getrokken", wat dan weer minder is. voor de rest vind ik het een beetje "meh". Het mag wel iets orgineler van mij. Dit is iig niet wat ik me bij "punkmetal" voorstel.
De zang is echt slecht, serieus. Ja kan wel zeggen van "oh op gitaarnet forum kraken ze me toch alleen maar af", maar als je zelf kritisch luistert hoor je ook wel dat dit nergens naar klinkt. Vooral in dit genre is de zang erg belangrijk. Als je zo'n stereotype punkrock zanger(es) zou hebben zou het 100% beter klinken.

Tips:
-Gast met pet: als je zacht zingt dicht bij de microfoon, als je gaat schreeuwen iets meer afstand nemen.
-OMG "I wanna see a fucking circlepit"... gast dat kan echt niet!!! (luister eens naar je eigen muziek. Ik kan me echt niet voorstellen hoe je hiert een circlepit op kan bouwen).
-Stem je gitaar, vooral als je een solo moet doen (solo na de circlepit).

Nogmaals: ik ben er niet op uit om je te "dissen", maar als je hier iets post dan weet je zelf ook wel dat je kritiek kan verwachten.

Kitaarhiero
22 oktober 2005, 12:22
Ik moet wel zeggen dat ik zelf ook niet tevreden ben over de zang van die avond, en er zijn zeker momenten dat ik denk "oh nee, wat doe ik nou!"
Ik heb verder niet het idee dat er in de nummers consequent valsgespeeld wordt of dat de gitaren (de hele tijd) slecht gestemt zijn. In Pitface heb ik een aantal "valse" noten expres in bv. m'n solo verwerkt. daarbij kan een gitaar ook tijdens een nummer ontstemmen... en vergeet je daar later iets aan te doen. wat dat betreft hebben we de mentaliteit van: niet zeiken doorspelen, gebruik die snaar dan maar niet (maar per ongeluk toch doen hè?)

Daarbij ken ik de technische kwaliteit en mentaliteit van de forumleden hier, dus felle reacties in de trend van "wat doe je mijn tedere gehoor aan? vermaledijde prutser!" zijn onontkoombaar.

Negative K3 fan
22 oktober 2005, 12:54
Ik moet wel zeggen dat ik zelf ook niet tevreden ben over de zang van die avond, en er zijn zeker momenten dat ik denk "oh nee, wat doe ik nou!"
gelukkig en als JIJ dat al denkt... zou het dan niet iets betekenen?

Ik heb verder niet het idee dat er in de nummers consequent valsgespeeld wordt of dat de gitaren (de hele tijd) slecht gestemt zijn.
tja...
In Pitface heb ik een aantal "valse" noten expres in bv. m'n solo verwerkt. daarbij kan een gitaar ook tijdens een nummer ontstemmen... en vergeet je daar later iets aan te doen. wat dat betreft hebben we de mentaliteit van: niet zeiken doorspelen, gebruik die snaar dan maar niet (maar per ongeluk toch doen hè?)
ja daar is oiver nagedacht :-D


Daarbij ken ik de technische kwaliteit en mentaliteit van de forumleden hier, dus felle reacties in de trend van "wat doe je mijn tedere gehoor aan? vermaledijde prutser!" zijn onontkoombaar.

dus je geeft nu zelf toe dat je een prutser bent?

LuukieRayVaughan
22 oktober 2005, 17:09
Jezus dat je dit durft te posten ..
Nee maar ff serieus :razz: probeer andere riffjes ofzo en die zang past er gewoon niet bij..
En die solo ben ik ook niet erg van onder de indruk het spijt me...