PDA

View Full Version : Bassist(e) en zanger(es) gezocht!



Kris Haex
19 oktober 2005, 23:42
Wij zijn een startende coverband, we hebben allen wel wat ervaring opgedaan in andere bands. We zoeken nog een gemotiveerde bassist(e) en een gemotiveerde zanger(es), beiden met enige ervaring. Repetities: elke zaterdag namiddag in de Muziek-o-droom te Hasselt. Stijl: Black Sabbath, Metallica, Iron Maiden, Deep Purple, Pearl Jam, Foo Fighters, Greenday, Faith no more, Sisters of mercy, Kiss, AC/DC, enz. Fun hebben is het belangrijkste! Op den duur willen we ook heel graag gaan optreden. Interesse, Laat iets weten. Groetjes.

Lisaboa
2 december 2007, 20:18
Hallo !! :)

Ik ben Lisaboa Houbrechts (bijna 16 jaar) en volg een soort podiumopleiding ( WKD) in een kunstschool in Hasselt. Hierinzit dus : Zang,koorzang,notenleer en muziekesthetica. Maar ook toneel,voordracht,dans en fotografie. Ik hou enorm veel van zingen en breng zowel covers op een eigen manier als zelfgeschreven nummers. Op school heb ik ook een beetje piano en drum geleerd. Maar om eerlijk te zijn ligt zang mij toch meer. Het podium is echt mijn ding..
Als jullie nog vragen hebben of intresse tonen mogen jullie me altijd een mailtje sturen: lisa_loveyah@hotmail.com

Groetjes,
Lisaboa :)