PDA

View Full Version : Gotcha!!! in de Melkweg



Robs
20 september 2002, 10:49
Iemand nog naar de Melkweg geweest afgelopen woensdag? Was dope, de CD presentatie van Gotcha namelijk. Met speciale gasten als Shyrock (Postmen), de zanger van Beef en enkele anderen...

Robs
22 september 2002, 17:51
Jongens! Niet allemaal tegelijk nou, kom op! Rustig aan met die reacties alsjeblieft!





P.S. Wederom het bewijs dat dit forum of (1)redelijk rock/metal-achtig georienteerd is en weinig funky.... (niet kwaad bedoelt natuurlijk)
of (2) dat mijn stijl van topics posten compleet oninteressant is....iemand tips?

AutoStatic
23 september 2002, 16:58
Gotcha! is vergane glorie. Face it.

Robs
23 september 2002, 18:37
Willem Alexander zou zeggen: "dat is maar een mening"...

Ik zeg echter: waar de fuck baseer je dat op? Heb je de nieuwe CD van ze? Of zelfs oude? Noem me 1 nederlandse band die beter is... en kom niet aan zetten met een of ander hardcore herrie bandje zoals buffalo bill en de rampestampers: een band in hetzelfde genre (funk/hiphop) dus. Ik ben benieuwd... hit me!

AutoStatic
24 september 2002, 09:24
Ik heb Gotcha! 'n keer of 15 gezien in hun beginjaren en was groot fan van hun energieke optredens. Verder is Words And Music From The Lowlands gewoon een erg leuke plaat. Het meest legendarische optreden voor mij was toch wel in de Instuif in Wijk Aan Zee 'n jaar of 10 terug (weet ik niet zeker meer hoor). Ze waren de seizoensafsluiter, het was al eind september, maar het was gewoon wel strandweer. Zij spelen en spelen, op een gegeven moment jatte Ro m'n mondharmonica die ik toen altijd meehad en een kwartier later stond het halve publiek mee te rammen op de conga's en andere instrumenten. Echt te gek.
Misschien zou ik ze weer moeten checken, maar van mij hoeft het niet meer. Ik weet niet of Rockattack Ten en Robadope Ro weer bij elkaar in de band zitten? Zoniet dan is het de moeite niet waard vrees ik. Je merkt het al, het is ook een groot deel nostalgie, dus inderdaad een erg persoonlijke mening. Maar zolang er ok op gereageerd wordt is dat toch mooi?


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: AutoStatic op 2002-09-24 09:26 ]</font>

AutoStatic
24 september 2002, 09:31
En zij waren de beste in hun genre, met vlag en wimpel, ongetwijfeloos. Ik kan zo snel niet eens een band noemen die aan hen kan tippen. Geen Beef, geen Nicotine, Geen Ro &amp; Paradise Funk, geen Parels en de Funky Reddingsbrigade, geen Burma Shave en wat dies meer zij.

Robs
24 september 2002, 12:28
Kijk, zeg dat dan meteen man! Je bent liefhebber: now we're talkin'...

Met deze achtergrond kan ik het zelfs bijna met je eens zijn dat het lichtelijke vergane glorie is: immers de energie en het vuur van weleer is er inderdaad een beetje uit. Het is tegenwoordig wat matjes, zonder echte hoogtepunten en het betere scheurwerk. Echter, het is nu nog meer hiphop en in zekere zin zelfs vernieuwender. Ik heb eigenlijk nog nooit een band hiphop horen spelen zoals zij dat nu doen.

Maar laten we inderdaad hopen dat Ro en Ten elkaar nog eens tegen komen, ik hoorde overigens wel signalen in die richting...

Anyway, thanx voor de verduidelijking van je mening: deze manier van discussieren bevalt me wel!

Groet,
Robs

AutoStatic
24 september 2002, 12:51
:smile:

Was het niet dat Gotcha! uit elkaar is gevallen door de botsende ego's van Ro en Ten? Als zij ooit weer eens iets samen gaan doen wil ik dat wel checken hoor.

Ik ben alleen niet zo'n hiphop liefhebber en vond die gogo funk invloed juist zo lekker. Maar dat zal er nog steeds wel inzitten.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: AutoStatic op 2002-09-24 12:52 ]</font>