PDA

View Full Version : Boss mt2 monte allums modificatie



raven
18 oktober 2005, 22:00
Heeft iemand ervaring met de monte allums modificatie voor de boss mt2 (check http://www.monteallums.com/Product_links.html)
Ik overweeg een kitje aan te schaffen, als je zijn klanten mag geloven zijn zijn mods beter dan de keeley mods.

HaroldA
6 april 2008, 21:56
Effe lekker een oud topic bumpen! :sssh:

Heeft er inmiddels al iemand ervaring met de mods van "Monte Allums"?

Ik zit er aan te denken om de "GE-7 Plus Mod Kit" aan te schaffen om het gesis van mijn GE-7 de kop in te drukken... En misschien ook gelijk voor mijn toekomstige CE-2... (iemand 1 over? ;))

Dirk_Hendrik
6 april 2008, 22:14
GE7, Begin met de opamps te vervangen door ruisarmer types en vervang de weerstanden in het geluidspad door metaalfilm. Heb je het gebeuren te pakken.

Wat betreft MA,
Ook MA is een gebruiker die braaf het boek "how to modify your effecst pedals" van Brian Wampler heeft gekocht en vanuit daar is gaan doorfantaseren.

Wattuh?
ditte:
http://www.guitartone.net/allmods.htm

HaroldA
6 april 2008, 22:25
Zoiets dacht ik al, maar hij verkoopt wel heel handig de mods met instructies en alle onderdelen compleet... 2 dollartientjes voor zo'n setje is natuurlijk te duur voor de onderdelen, maar het is wel handig (ga ik van uit).

Of is er binnen NL ook iemand die doe-het-zelf-mods verkoopt (makkelijke instructies + onderdelen)

HaroldA
7 april 2008, 13:48
GE7, Begin met de opamps te vervangen door ruisarmer types en vervang de weerstanden in het geluidspad door metaalfilm. Heb je het gebeuren te pakken.
D_H, weet jij toevallig of de nieuwe versie van de GE-7 ook in het boek van Brian staat? Dat zou het een stuk interessanter maken... (DD6 ook, maar dat schijnt nog een probleem te zijn)

Dirk_Hendrik
7 april 2008, 14:01
Volgens mij wel.

Wat is de bedoeling met die dd-6?

HaroldA
7 april 2008, 15:00
Wat is de bedoeling met die dd-6?
Ik zou graag die mod willen proberen die de delays wat 'analoger' maakt... Oftewel, wat Boss zeer slim ook heeft doorgevoerd op de DD7 (zelfs met een tikkie chorus er op!)