PDA

View Full Version : Led in wah bouwen



ieme
18 oktober 2005, 21:39
Wie kan dat hier doen? zag laatst ergens iemand die een mooie led in zn RMC wah had, dat wil ik ook!

ieme
20 oktober 2005, 09:18
:-D

Dirk_Hendrik
20 oktober 2005, 12:38
Ik wil het best voor je doen maar gezien de afstand zou ik het aan Nielsje vragen. Die zit volgens mij meer aan jouw kant van het land.

Mike McCready
20 oktober 2005, 18:56
Wie doet zoiets in Zuidoost Nederland (plus prijs aub)?

Antal
20 oktober 2005, 20:10
No problem! Volgens mij heb ik het wel eens opgemeten, en past het net.

Tubefreak
20 oktober 2005, 22:06
Eazy... TPDT schakelaar (3 polen), leuk ledje uitzoeken en juiste weerstand voor de hoeveelheid licht die je wilt (elke electronica zaak kan je hierbij helpen als je ze verteld dat het op 9V loopt).

Kabeltje naar het mooie rondje wat aan de zijkant van de je wah zit. Alles een beetje leuk afwerken en zorgen dat de kabel niet te veel beweegt, aansluiten op de schakelaar en voorzien van stroom.....

check eens www.diystompboxes.com, vast en zeker is daar ergens een topic over hoe je het exact moet doen. Helaas heb ik de komende tijd geen tijd, anders had ik je best willen helpen.

Wel nog een tip! Extra batterij voor alleen de led is geen gek idee. Omdat het aan/uitschakelen van de led voor een pop in je geluid kan zorgen als je wah dezelfde batterij gebruikt. Maar ook daarover kun je op die site weer info vinden om het op te lossen als je geen extra batterij wilt.

Maarten