PDA

View Full Version : Welke pickups?



Orpheo
18 oktober 2005, 20:08
Ja hoor, ik zoek weer pickups!

oh nee, toch niet :lol: kheb EINDELIJK de meest perfecte pups gevonden (voor mij dan), en die in mn les paul laten zetten. nl: Kent Armstrong pickups. welke modellen precies weet ik niet (meer), maar ik kan je zeker zeggen: t zijn TOPdingen!

heel transparant, pakken pinches goed op, gearticuleerd, en een creamy mid op de hals, en lekker wat bite op de brug. beetje de meest allrounde pup die ik tot nu toe geprobeerd heb, en zeker de moeite waard te proberen. t zijn dezelfde pups die bv ook in MXG's zitten (en ik hooorde via via ook in andersons, maar dat weet ik dus niet 100% zeker). voor degenen die deze in een les paul willen horen, die kunnen langskomen bij mij thuis als ze willen.....(en ik neem de LP ook mee naar de meeting).

d'oh
18 oktober 2005, 20:15
Das wel mooi Orpheo

Hoe kom je zo bij dat merk?

Orpheo
18 oktober 2005, 22:39
Das wel mooi Orpheo

Hoe kom je zo bij dat merk?

bij mn lokale gitaarboer werd me dit aangeraden. en ik had al wel eens een MXG geprobeerd met dezelfde brugpup, en daar was ik al dik tevreden mee. dus de halspup kon eigenlijk al niet slechter zijn. dus zodoende kom ik hierbij. eens een keertje niet de "standaard" seymours of dimarzio's :)

Rock&Roll
18 oktober 2005, 22:49
Leve Kent Armstrong, een schitterend merk met al even schitterende pickups! Ik heb zelf 2 strat sets en dik tevreden en dat nog voor een redelijke prijs ook!

:cool: