PDA

View Full Version : Rack-forum meeting inclusief Skrydstrup clinic



LordRiffenstein
18 oktober 2005, 12:22
Ok fellars, let's get the ball rolling.

Wie heeft er interesse?
Wie heeft interesse om te organiseren??

Ik wil wel rondkijken maar ik vermoed dat een locatie in Nederland centraler gaat zijn en dus lijkt het me geschikter dat enkele Nederlanders de boel organiseren.

Ik heb toezegging van Bernd Aufermann voor een clinic en Steen himself is ook geinteresseerd om te komen voor extra uitleg ed.

We kunnen misschien ook al gelijk een datum prikken, misschien best vooruit plannen en denken aan begin 2006 tenzij jullie allemaal op apres-skivakantie gaan :razz:

Michael AE
18 oktober 2005, 15:27
Ik zou het zeker interessant vinden. Helaas is Amsterdam niet echt centraal, anders had ik hier (of in de buurt) misschien wel een leuke locatie geweten.

ieme
18 oktober 2005, 16:51
ik wil er graag bij zijn...

ieme
18 oktober 2005, 16:59
http://lordriffenstein.netfirms.com/Bernie/Skryd%20Full%20Rig.jpg

looking forward!

AART
18 oktober 2005, 17:25
ik zou het wel interessant vinden, vooral omdat ik nu met een rackje aan het beginnen ben lijkt het me leuk te zien wat er allemaal mogelijk is enzo mbt tot effecten, want ik ken theoretisch het verschil wel, maar nooit echt een w/d/w setup gehoord ofzo...

Maiden Michiel
18 oktober 2005, 17:28
Lijkt me fantastisch!

Ik ben erg benieuwd naar bekabeling en routing van racks!

robzilla
18 oktober 2005, 17:43
leuk!

Alain
18 oktober 2005, 17:43
als die met zijn blauw dingskes komt, dan heb ik ook wel interesse om af te komen. :lol:

El Bastardo
18 oktober 2005, 20:10
Ik ook, het is alweer een tijdje geleden dat ik Bernd heb gezien.

vinni
18 oktober 2005, 20:55
:o Wow !

Daar moet ik bij zijn!

Count me in!

Respect voor beide mannen.
Ben zeer benieuwd naar het werk van Steen.

Groet,
Vinni

ieme
18 oktober 2005, 20:59
Het maakt mij niet uit waar het in NL is, ik gok ergens tussen Paul Lenders en Arnhem...

Ik zal er bij zijn en zonodig mijn agenda er op aanpassen!

Groet,
ieme

LordRiffenstein
18 oktober 2005, 21:00
Leuk dat jullie allemaal graag willen komen maar is er ook iemand die het wil organiseren? Ik kan bij mij in de buurt informeren maar dan wil ik later geen gezeur over afstanden!! :evil: :cool:

vinni
18 oktober 2005, 21:03
Wij zeuren alleen als het bier lauw is! :D


Afstand geen bezwaar......euh....

Zag op een website dat Juhn Petrucci éénmalig een clinic in Duitsland zou geven. "Daar moet ik heen!".....bleek toch ca. 600km bij mij vandaan te zijn.
Woon in het hoge Noorde van Nederland.
Toch iets te veel....

Vinni

ieme
18 oktober 2005, 21:37
belgië is me aan de verre kant, das jammer, maar in de buurt van arnhem, is dat bespreekbaar?

FNaRK
18 oktober 2005, 22:32
rotterdam ??

AART
18 oktober 2005, 22:39
jocobiberg arnhem heeft veel ruimtes, moet je wel ver van tevoren boeken.

anders heb je nog de cultuurkapel, iets minder in voorzieningen.

Ritch
18 oktober 2005, 22:56
Er is nog genoeg plaats over voor de "normale" forummeeting op 29 januari... 1) Almere ligt centraal 2) Er zijn dan al veel mensen 3) Er is vast nog wel een hoekje in die gigantische zaal van Nederland Muziek over voor een "rack-corner." (En ik kom dan ook wel ff met m'n MPX :razz: )

ieme
19 oktober 2005, 14:07
nou ik denk dat arnhem een goeie plaats is want Bernd moet uit duitsland komen...

of niet yoeri?

AART
19 oktober 2005, 14:30
ach joh, als bernd uit duitsland kom kan ie vast wel met zijn duitse bak nog ff de cruise control erop houden, je bent zo in almere vanuit ernhem.

Maiden Michiel
19 oktober 2005, 14:48
Arnhem lijkt me prima

wimmeltje
19 oktober 2005, 14:48
Ik kom ook!

eindhoven een idee misschien??

LordRiffenstein
19 oktober 2005, 15:09
Er is nog genoeg plaats over voor de "normale" forummeeting op 29 januari... 1) Almere ligt centraal 2) Er zijn dan al veel mensen 3) Er is vast nog wel een hoekje in die gigantische zaal van Nederland Muziek over voor een "rack-corner." (En ik kom dan ook wel ff met m'n MPX :razz: )

29/01 no good want dan kan ik zelf niet :razz:

Ritch
19 oktober 2005, 15:48
:(

ieme
19 oktober 2005, 18:37
Er is nog genoeg plaats over voor de "normale" forummeeting op 29 januari... 1) Almere ligt centraal 2) Er zijn dan al veel mensen 3) Er is vast nog wel een hoekje in die gigantische zaal van Nederland Muziek over voor een "rack-corner." (En ik kom dan ook wel ff met m'n MPX :razz: )

29/01 no good want dan kan ik zelf niet :razz:

wat is t probleem dan?

vinni
19 oktober 2005, 18:38
Arnhem is voor mij ook goed te doen.

29e jan...helaas helaas.....
3 feb trouwens ook niet....

Begin jan?
Weten we meteen hoe de GAS in het nieuwe jaar eruit zal gaan zien.

Vinni

LordRiffenstein
19 oktober 2005, 19:04
Er is nog genoeg plaats over voor de "normale" forummeeting op 29 januari... 1) Almere ligt centraal 2) Er zijn dan al veel mensen 3) Er is vast nog wel een hoekje in die gigantische zaal van Nederland Muziek over voor een "rack-corner." (En ik kom dan ook wel ff met m'n MPX :razz: )

29/01 no good want dan kan ik zelf niet :razz:

wat is t probleem dan?

Jij gebruikt geen rack meer dus jij bent gewoon niet welkom.

ieme
19 oktober 2005, 21:28
Er is nog genoeg plaats over voor de "normale" forummeeting op 29 januari... 1) Almere ligt centraal 2) Er zijn dan al veel mensen 3) Er is vast nog wel een hoekje in die gigantische zaal van Nederland Muziek over voor een "rack-corner." (En ik kom dan ook wel ff met m'n MPX :razz: )

29/01 no good want dan kan ik zelf niet :razz:

wat is t probleem dan?

Jij gebruikt geen rack meer dus jij bent gewoon niet welkom.

dat is inderdaad een probleem....
maar snel een rack kopen dan!

vester86
20 oktober 2005, 14:13
gaaf, als het ff kan wil ik daar ook bijzijn :-)
misschien is mijn girlie rack tegen die tijd een vrouwke met ballen ;-)

AART
20 oktober 2005, 19:47
ik heb tegen die tijd misschien een racktuner en een mark IV in een rack :D

morris
21 oktober 2005, 11:05
als ik kan kom ik ook. Wil ook wel eens horen hoe dat skrydstrup spul klinkt :lol: :lol:

Rectifier
21 oktober 2005, 18:51
Hmmm en dat weet jij niet.... :-?

:lol:
Je had toch een 1e hypotheek voor je nieuwe Skrystrpsousrtygsastrup pedaal???

srv-man
22 oktober 2005, 12:09
als ik kan kom ik ook. Wil ook wel eens horen hoe dat skrydstrup spul klinkt :lol: :lol:

Als het goed is klinkt het toch nergens naar :-D

Lijkt mij ook leuk om te komen, de locatie is mij om het even.

Ronaldd
22 oktober 2005, 12:45
Letn we het centraal houden, ergens tussen R*dam, A*dam en Utrecht. Is voor iedereen dan ongeveer even ver rijden..

Jimi Hendrix
22 oktober 2005, 15:52
Letn we het centraal houden, ergens tussen R*dam, A*dam en Utrecht. Is voor iedereen dan ongeveer even ver rijden..

Utrecht lijkt me inderdaad het beste, das voor iedereen even ver lopen eh rijden haha.
Een aardige locatie zal ik eens over na denken.

vinni
14 november 2005, 08:48
Nou,
Bumpen dan maar.....
T'is zo januari en als we nog wat willen organiseren.

Zag gisteren Bernd trouwens bij Musik Produktiv.
Ach....was wel aardig...Niet met hem persoonlijk gepraat.
Hij gebruikte tijdens zijn clinic een ENGL SE, de nieuwe Powerball,
Een Skrydstrup SC1 en een racklooper...Weet niet of the de MR8 of MR9 was. Op de ENGL stand stond wel veel Skrydstrup spul.
Maar ja...alleen maar een beetje kijken naar die blauwe dozen.....
Overigens heeft ENGL Steve Morse ten volle ontarmt als endorser.
Heb de nieuwe ENGL-folder meegenomen. Op de achterkant een poster van Steve voor een hele batterij SE's.

Woon zelf niet centraal om iets te organiseren.
Wil het wel doen maar dan wordt het in het Nord'n!

Vinni

morris
22 november 2005, 20:24
bumpieh....

is er nog nieuws?

Morris

LordRiffenstein
23 november 2005, 07:51
bumpieh....

is er nog nieuws?

Morris

Ja er is nog nieuws (http://www.telegraaf.nl/).

:o

cosmos
23 november 2005, 15:47
Ik moet zeggen, ik heb geen rack-apparatuur, maar toch klinkt het interessant. Amsterdam is misschien niet zo centraal, maar de Pedalendag in de Melody Line was erg relaxed met 3 hokken. Toch best een aanrader hoor! (gratis parkeren trouwens ;))