PDA

View Full Version : Ibanez ValBee



idno
17 oktober 2005, 21:03
Heeft iemand m al getest? een 5 watt buizenversterker voor rond de 200 euro. da's niet duur lijkt me

Nocki
18 oktober 2005, 08:36
hij klinkt er dan oook naar. bagger amp...

waayer
18 oktober 2005, 09:10
Volgens mij hoeven buizenversterkers met b.v. 5 of 8 watt niet per definitie bagger te klinken sterker nog sommige zijn vele malen beter als hun grote broers alleen zal je ze bij optredens moeten inpluggen op een p.a. maar voor thuis zijn ze gewoon perfect.Ook hebben zulke versterkers
meestal een DI uitgang zodat ze makkelijk door te lussen zijn.
Er is een nieuwe Ashdown de Essex Blonde zo staat in de gitarist dat is een 8watt buizen combo met 1x 12'' celestion speaker afmetingen 440x360x250 (hxbxd) en weegt 17 kg.
In mijn ogen toch zeker een volwaardige versterker en oja hij kost wel 1165 euro.

waayer
18 oktober 2005, 09:14
Maarja die Ibanez ziet er inderdaad wel bagger uit

waayer
18 oktober 2005, 09:35
Volgens mij hoeven buizenversterkers met b.v. 5 of 8 watt niet per definitie bagger te klinken sterker nog sommige zijn vele malen beter als hun grote broers alleen zal je ze bij optredens moeten inpluggen op een p.a. maar voor thuis zijn ze gewoon perfect.Ook hebben zulke versterkers
meestal een DI uitgang zodat ze makkelijk door te lussen zijn.
Er is een nieuwe Ashdown de Essex Blonde zo staat in de gitarist dat is een 8watt buizen combo met 1x 12'' celestion speaker( wat overigens niet juist is,is een 10 "Jensen) afmetingen 440x360x250 (hxbxd) en weegt 17 kg.
In mijn ogen toch zeker een volwaardige versterker en oja hij kost wel 1165 euro.

waayer
18 oktober 2005, 09:36
heb hem nog maar een keer gepost met verbeteringen want anders pakt
het forum hem niet,wat overigens weer wat kuren vertoond

minas
18 oktober 2005, 11:29
Ik heb hem al een keertje getest. Klinkt voor het geld iig erg goed beter dan de duurdere transitor ibanez versterkers(zegt natuurlijk ook niet alles). Hij ging alleen wel een beetje te zacht.
Het niet versterkerte geluid van de gitaar hoorde je erg goed door het versterkte geluid.

minas
18 oktober 2005, 11:29
Ik heb hem al een keertje getest. Klinkt voor het geld iig erg goed beter dan de duurdere transitor ibanez versterkers(zegt natuurlijk ook niet alles). Hij ging alleen wel een beetje te zacht.
Het niet versterkerte geluid van de gitaar hoorde je erg goed door het versterkte geluid.

minas
18 oktober 2005, 11:30
Ik heb hem al een keertje getest. Klinkt voor het geld iig erg goed beter dan de duurdere transitor ibanez versterkers(zegt natuurlijk ook niet alles). Hij ging alleen wel een beetje te zacht.
Het niet versterkerte geluid van de gitaar hoorde je erg goed door het versterkte geluid.

idno
18 oktober 2005, 20:15
thuis kan ik mn versterker niet zo hard zetten, daarom leek dit mij wel een aardige oplossing. of is het verstandiger om wat extra geld bij te leggen voor een Laney LC15R?