PDA

View Full Version : volume/wah pedalen



Ronald
17 oktober 2005, 19:15
ik was op zoek naar een volumepedaal maar ik bedacht me dat een volume pedaal en een wah pedaal nie op mn bord gaan passen. ik neem aan dat er wel volume en wah in een pedalen bestaan. zoiets heb je ook op multi effecten namelijk.


van gewoon stompboxes weet ik best wel veel af maar van wah pedalen absoluut niet. ik ben dus op zoek naar een wah/volume pedaal in 1. het liefste niet te duur aangezien ik wah toch nie zo veel gebruik, het hoeft dus geen duur signature ding te zijn ofzo.

wat valt me aan te raden?

robert-gitarist
17 oktober 2005, 19:21
Ik weet dat dunlop z'n pedaal heeft maar weet alleen de naam ff niet meer...dacht dat ie nogwel op de Dunlop site staat maar weet niet zeker...
Ik weet dat Dunlop er een heeft. veder heeft Morley ook z'n pedaal en veder weet ik ff niet :$

Ronald
17 oktober 2005, 19:51
http://www.musiciansfriend.com/srs7/g=guitar/s=effects/search/detail/base_pid/150774/

bedoel je deze toevallig?

zoals ik het zo opt eerste gezicht zie lijkt het me wel wa :)

zijn er mensen hier die deze kennen ? en wa vinden jullie ervan?

Nielsje
17 oktober 2005, 20:28
de dunlop versie is volgens mij de Mr. Crybaby

morley (idd) en george dennis maken ze ook.

tis ook zelf eenvoudig te doen hoor

robert-gitarist
17 oktober 2005, 20:29
yepz die bedoel ik :)
Die Dunlop die ik bedoel is dacht ik de 95Q...weet niet zeker ik zal het eens voor je opzoeken...raak beetje door de war met die nummers :D

Bl44t44p
17 oktober 2005, 21:21
Die Mr Crybaby schijnt echt praktisch 0 te zijn, d.w.z. werkt gewoon niet lekker.

almarvk
18 oktober 2005, 09:34
Ik heb een pedaal, toevallig in de verkoop, die gemod is zodat die te gebruiken is zowel als een wah als een volume pedaal.
Het is een crybaby GCG95.

Fluffy
18 oktober 2005, 10:50
Ik heb een pedaal, toevallig in de verkoop, die gemod is zodat die te gebruiken is zowel als een wah als een volume pedaal.
Het is een crybaby GCG95.\

hoeveel hoeveel hoeveel ??
alleen die en mod of meer ?

almarvk
18 oktober 2005, 14:41
Voor 60 euri is die voor jou. Advertentie staat wel ergens op marktplaats en gitaarmarkt.

robzilla
18 oktober 2005, 16:40
Coloursound wah/swell. Alleen een ontzettende tonesuck, dus echt veel heb je er niet aan..

Rw
27 oktober 2005, 16:06
hoe bouw je zo''n wah om tot wah/volume heb nu een gcb-95 maar bij mn ibanez zit te volume knop toch iets te ver weg om met mn pink te bedienen