PDA

View Full Version : Nieuw nummer (R-O-C-K)



rocker_71
17 oktober 2005, 14:53
Hi gasten,

Ik heb een nieuwe track gemaakt met mijn nieuwe speelgoed (POD, Wah en Alesis drums). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=234842&songID=2977155

Greetz,
Rocker_71

Satriani
17 oktober 2005, 15:05
Is dat de wah uit de pod?

rocker_71
17 oktober 2005, 15:11
Je bent snel 'Satch'.

Nee, dat is een Dunlop JH-1 Crybaby.

Ik geef toe, ik had hem ook af en toe uit moeten zetten (het is nu wat overdone), maar ik had er zoveel lol mee! Ben nl nog maar pas begonnen met een wah and I love it!

Rock

Defire
17 oktober 2005, 15:25
damm, klinkt erg vet :D

Basseytje
17 oktober 2005, 16:30
in het begin klonk t een beetje naar jimi hendrx en daarna klonk het heel lekker strak maar op een eenofandere manier klinkt het er na dat je heel moeilijk speeld je moet iets losser spelen en met wat meer gevoel.

klinkt voor de rest wel goed

rocker_71
17 oktober 2005, 16:42
damm, klinkt erg vet :D

He tanx enne...welkom op het forum!

rocker_71
17 oktober 2005, 16:50
in het begin klonk t een beetje naar jimi hendrx en daarna klonk het heel lekker strak maar op een eenofandere manier klinkt het er na dat je heel moeilijk speeld je moet iets losser spelen en met wat meer gevoel.

klinkt voor de rest wel goed

Tanx voor de complimenten.

Dat van het stroeve spelen herken ik wel. Ik ben nog niet zo heel lang (serieus) bezig en ben niet echt supergetalenteerd heb ik wel ondervonden. Ik moet het hebben van veel oefenen en moet idd nog heel veel leren... :-D
Deze track was overigens heel spontaan onstaan en ik heb hem best wel snel gemaakt. Het wah gedeelte was pas de tweede opname en ik vond hem al okee. Wat dat betreft ben ik wel weer trots op mijn spel, maar ik blijf erbij dat ik nog veeel moet oefenen/leren. Maar dat is niet erg; gitaarspelen is erg ontspannend en gaaf om te doen. Absoluut een goede tijdsbesteding (and a way of life :lol: )

Rock