PDA

View Full Version : 15 jarige gitarist omgeving Doetinchem



Heusinkveld
17 oktober 2005, 14:07
Ben al een poosje op zoek naar een bandje in de buurt van Doetinchem, woon zelf in Varsseveld. Speel zelf hardrock/metal. Zoals Metallica en Guns 'n Roses maar kan ook wel softere muziekstukken spelen.
Speel nu 2,5 jaar gitaar en hoop toch eens te oefenen met een bandje en dan later natuurlijk optreden. Ben zelf in bezit van een Ibanez rg320fa en Marshall lead 100 mosfet die ook zeer zeker geschikt is voor het grotere werk!
Stuur me maar een berichtje als je het wat lijkt en niet te oud ben (13-18 ) ongeveer.
Groeten Jesper Heusinkveld.

schwampz
14 juli 2008, 21:30
Ben al een poosje op zoek naar een bandje in de buurt van Doetinchem, woon zelf in Varsseveld. Speel zelf hardrock/metal. Zoals Metallica en Guns 'n Roses maar kan ook wel softere muziekstukken spelen.
Speel nu 2,5 jaar gitaar en hoop toch eens te oefenen met een bandje en dan later natuurlijk optreden. Ben zelf in bezit van een Ibanez rg320fa en Marshall lead 100 mosfet die ook zeer zeker geschikt is voor het grotere werk!
Stuur me maar een berichtje als je het wat lijkt en niet te oud ben (13-18 ) ongeveer.
Groeten Jesper Heusinkveld.

Hey, ik ben Edwin, ik ben ook 15 jaar, ik speel nu ongeveer een maand of.. 8?
Ik speel elke dag, gewoon zo veel mogelijk speel ik eigenlijk, ik woon ook in Doetinchem, ik wil ook heel graag een metalband beginnen, ik zou zelf graag in de richting trashmetal willen gaan, maar andere stijlen vind ik ook OK.
Je bent waarschijnlijk wel een heel stuk beter dan ik al, omdat je al 2,5 jaar speelt, maar we kunnen in iedergeval wel een keer bij elkaar langs gaan om eens te kijken of het wat is.
Mijn gear:

Ibanez RGR321EX
Line 6 Spider lll kost niks, klinkt goed, maar ik ben van plan om binnenkort een veel zwaardere versterker te gaan kopen.
Cool Metalzone pedaal.

Als je reageert, reageer dan via mail, want ik kijk nooit op deze site eigenlijk :P

Gudulasmid@tiscali.nl