PDA

View Full Version : Gitaar laten repareren rond Rotterdam



Reel Big Fish
17 oktober 2005, 13:19
Hallo,

naar aanleiding van mijn probleem met het schakelaartje mn Epi LP Standard Plus, wil ik hem toch wel laten repareren, aangezien ik zelf 2 linkerhanden heb, en het toch goed wil hebben.

Waar kan ik dit het beste laten doen in de omgeving van Rotterdam? Ik woon in Oostvoorne, dus het liefst zo dichtbij mogelijk. Hoe lang ben ik mn gitaar kwijt en hoeveel centjes gaat dat me kosten?

Alvast bedankt!

bert k
17 oktober 2005, 13:37
De beste in de buurt is Sander de Gier in Schiedam, www.degiergitaarbouw.nl

Anders_Destium
17 oktober 2005, 13:39
Je bent me voor Bert, ik wilde net hetzelfde posten :)

jw009
17 oktober 2005, 16:07
MHR in gouda is ook een goeie, zie www.mhr-muziek.nl

altijd goede service en heeft verstand van zaken

Noot Muskaat
17 oktober 2005, 17:31
De beste in de buurt is Sander de Gier in Schiedam, www.degiergitaarbouw.nl

Haha...de beste?? ja in prutswerk is hij de beste, en de duurste!

DREAMMACHINE
17 oktober 2005, 17:39
....leg uit?

andere optie is namelijk vox humana in vlaardingen!

www.voxhumana.nl

Mitch
17 oktober 2005, 17:47
Vanuit Oostvoorne zijn De Gier en Vox Humana het best te bereiken, Gouda is verder weg. Qua vriendelijk helpen/normaal te woord staan heb ik een grote voorkeur voor De Gier, maar hij is deze maand door omstandigheden wat onregelmatiger geopend, dus beter vantevoren even bellen.

gvink
17 oktober 2005, 17:58
De beste in de buurt is Sander de Gier in Schiedam, www.degiergitaarbouw.nl

Haha...de beste?? ja in prutswerk is hij de beste, en de duurste!

?? Daar snap ik nou echt niks van.. Ga je het nog onderbouwen?

Anders_Destium
17 oktober 2005, 18:02
Waarschijnlijk niet, hij geeft ook geen andere opties wat zo'n opmerking gelijk in de plaatst. Ik heb zelf hele prettige ervaringen met de Gier, net als andere mensen hier.

gvink
17 oktober 2005, 18:05
Waarschijnlijk niet, hij geeft ook geen andere opties wat zo'n opmerking gelijk in de plaatst. Ik heb zelf hele prettige ervaringen met de Gier, net als andere mensen hier.

+1

Pierz
17 oktober 2005, 18:10
Gewoon azijnpisser van beroep. Of geboren met een te klein piemeltje.

Ibanez RuleZ
17 oktober 2005, 18:28
ik heb ook niets anders dan goede verhalen gehoord over sander, daarom ga ik binnenkort ff met mn charvel op en neer om dr nieuwe frets in te laten kloppen... hij is iig snel en correct in de behandeling van mails, en in combinatie met de ervaringen die ik met hem heb gehoord is die gast best OK

Harrald

Casey
17 oktober 2005, 21:35
Ik heb bij Sander De Gier 2 gitaren onder handen laten nemen en hij heeft 2 x vakwerk afgeleverd en is zeker niet te duur .

Noot Muskaat heeft vermoedelijk tot dit topic nog nooit van De Gier gehoord maar post graag stront want dat vind ie leuk , vandaar zijn reactie .

Random_hero
17 oktober 2005, 22:41
MHR in gouda is ook een goeie, zie www.mhr-muziek.nl

altijd goede service en heeft verstand van zaken

Idd niets mis mee (Y). Ook niet heel erg duur ofzo. Iig niet voor klein onderhoud zoals het vervangen van een switch.

Mitch
17 oktober 2005, 23:18
Waar kan ik dit het beste laten doen in de omgeving van Rotterdam? Ik woon in Oostvoorne, dus het liefst zo dichtbij mogelijk.


:listen:

Dude
18 oktober 2005, 11:13
ik heb geen ervaring met de gier maar voxhumana is 100% goed qua service !

Super kwaliteit en goeie service

tillens
18 oktober 2005, 14:41
ander adres eventueel; Ad Vermeer, zit op de oostzeedijk in rotterdam. makkelijk met de auto en OV. gr Peter.

tillens
18 oktober 2005, 14:43
vorige reactie lukte niet maar goed....... Ad Vermeer in Rotterdam. ook goed te bereiken, zit op de oostzeedijk, dus makkelijk met de auto en ov.

tillens
18 oktober 2005, 20:08
ad vermeer in rotterdam op de oostzeedijk. ook goed te bereiken met ov en auto. gr peter

Sim Simon
18 oktober 2005, 21:13
Feedback misschien? :???: