PDA

View Full Version : Pod of Tonelab



Satriani
16 oktober 2005, 22:03
Yooo

Ik ben van plan om een podxt of tonelab aan te schaffen.Vooral voor recording maar ook om gewoon over te spelen over mijn compuerboxen. Ik neig naar de pod xt. Kspeel zelf over een vox modelling amp maar rechtstreeks in mijn pc klinkt die KUT. En over de high-gain geluiden ben ik niet echt tevreden. Tonelab is hetzelfde principe dus....

Heb de zoekfunctie gebruikt maar ben er nou niet echt uit welke " beter " is. Ben wel wijzer geworden dat je de podxt als externe geluidskaart kan gebruiken en dat die gebaseerd is op de vetta?

Dus ik hoef geen betere geluidskaart aan te schaffen als ik voor de podxt ga?

En hoeveel invloed hebben je boxen?

Kspeel op dit setje en heb er een beetje problemen mee, kraken etc..
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KVZC47&

Gaan deze boxen een goed geluid geven met de pod?
En hoe ga je zoiets testen in de winkel? ik bedoel dat hele setje meenemen is wel een beetje lame :roll:

HELP ME OUT :cry:

sickpunk
16 oktober 2005, 22:10
computer boxen zullen nooit een super goed geluid produceren(of je moet echt mega duur spul hebbe) verder heb ik geen idee

Wicked Willy
17 oktober 2005, 00:01
PODXT klinkt te gek!!! Ik zou een goede koptelefoon kopen....is altijd goedkoper dan boxen.

Satriani
17 oktober 2005, 00:12
Ik speel alleen met koptelefoon na 10 uur s'avonds. Wat is er nou aan als je puur alleen maar met koptelefoon speelt :roll:

Anyways zijn er dus gebruikers van de podxt die antwoord kunnen geven op mijn vragen?

Ik hoor het graag :wink:

harrie-beton
17 oktober 2005, 11:28
Ik neig naar de pod xt. Kspeel zelf over een vox modelling amp maar rechtstreeks in mijn pc klinkt die KUT. En over de high-gain geluiden ben ik niet echt tevreden. Tonelab is hetzelfde principe dus....

Toonlab heeft anders goede berichten maar de podxt is veelzijdiger.
De high gain van de podxt is erg goed. Moddervet, vooral de insane (standaard) en de threadplate. Ik vind de EVH 5150 ook erg mooi (dat is wel extra kosten, deze amps zitten in een update van 100 dollar)
check mijn gitaar site met podxt mp3's http://www.besidesthat.nl/gitaar



Ben wel wijzer geworden dat je de podxt als externe geluidskaart kan gebruiken en dat die gebaseerd is op de vetta?


dat klopt, podxt is via USB een externe soundkaart zelfs met games kun je het instellen dat de sounds uit je pod komen.


Dus ik hoef geen betere geluidskaart aan te schaffen als ik voor de podxt ga?
eh, voor gitaarrecording en vocals recording is de pod prima opname ding, let wel de pod INPUT is MONO dus een lekkere stereo opname met je pod gaat niet niet lukken. Je kunt wel weer je gitaar digitaal opnemen.
Je kunt de podxt digitale opname combineren met analoge opname van je geluidskaart in bv Cool Edit.



En hoeveel invloed hebben je boxen?

Ik heb ook pod gespeeld op Creative Inspire 580. Dat klinkt redelijk maar een gewone hifi set klinkt beter, transparanter en strakker. Ik werd een beetje gek van 2 speaker sets in mijn pc ruimte (5.1 plus 2 = 8 speakers). Ik heb uiteindelijk ook mijn pc speakers weggedaan ik luister alles (ook games) op de mijn gewone stereo boxen.
Het zijn trouwens nearfield Monitoren van Alesis.
IK heb er nog een klein behringer mengtafeltje tussen met als input de podxt, computer1 en computer2.

Satriani
17 oktober 2005, 12:01
Yo bedankt voor je antwoord :)

Tonelab heeft goede berichten jah, maar dat is dezelfde technologie als die in mijn vox ad30 vt zit en daar ben ik niet tevreden over het hi-gain geluid. Dus vandaar :wink:

Je site heb ik al lang bekeken, superhandig man. En die soundclips.. ik zou als ik de pod xt zou kopen dus hetzelfde resultaat kunnen behalen?

En wat het setje betreft, 2 boxen doen het niet en ze kraken. Dat kan aan 2 dingen liggen, me geluidskaart of de boxen. Als het in de winkel blijkt dat het me geluidskaart is zou die het met de pod wel gewoon moeten doen toch?



eh, voor gitaarrecording en vocals recording is de pod prima opname ding, let wel de pod INPUT is MONO dus een lekkere stereo opname met je pod gaat niet niet lukken. Je kunt wel weer je gitaar digitaal opnemen.
Je kunt de podxt digitale opname combineren met analoge opname van je geluidskaart in bv Cool Edit.

Euuh dit snap ik dus niet helemaal :???:


En ik heb ook een kenwood stereo ( allemaal losse componenten ) met akai boxen. Ik heb er al over gedacht om die aan te sluiten op me pc maar heb geen idee hoe ik dit moet doen.
Die boxen hebben een rode en een zwarte draad en zitten zeg maar met klemmetjes vast zodat die zeg maar contact maakt volgens mij. Dit is heel wat anders als een gewoon snoertje wat in je pc gaat. Hoe zou ik dan
het geluid van mijn pc uit me boxen moeten laten komen?

En hoe zou ik de pod moeten gaan testen? ik kan toch moeilijk mijn creative setje meenemen? :???:
En er is nogal wat tweaking nodig om er een decent geluid uit te krijgen toch? Hoe kan dit dan in de winkel, dan zeg ik miss ten onrechte als ik de pod ga testen daalijk dat het ding crap is.

Anywayz een hoop vragen :)
Mzzl

Mike

harrie-beton
17 oktober 2005, 15:01
zou als ik de pod xt zou kopen dus hetzelfde resultaat kunnen behalen?

Satriani is een betere gitarist dan ik :-D


En wat het setje betreft, 2 boxen doen het niet en ze kraken. Dat kan aan 2 dingen liggen, me geluidskaart of de boxen. Als het in de winkel blijkt dat het me geluidskaart is zou die het met de pod wel gewoon moeten doen toch?

Boxen die het niet doen en toch nog kraken zijn bezeten van demonen.

De boxen kunnen stuk zijn of de geluidskaart of de kabel. Meten is weten.


eh, voor gitaarrecording en vocals recording is de pod prima opname ding, let wel de pod INPUT is MONO dus een lekkere stereo opname met je pod gaat niet niet lukken. Je kunt wel weer je gitaar digitaal opnemen.
Je kunt de podxt digitale opname combineren met analoge opname van je geluidskaart in bv Cool Edit.
Euuh dit snap ik dus niet helemaal
Ik bedoel, analoog opname op je soundkaart heb je 2 opnamesporen, via USB kun je de pod opnemen en dan heb je een 3 sporen home studio! USB+2 analoog.


En ik heb ook een kenwood stereo ( allemaal losse componenten ) met akai boxen. Ik heb er al over gedacht om die aan te sluiten op me pc maar heb geen idee hoe ik dit moet doen.
Die boxen hebben een rode en een zwarte draad en zitten zeg maar met klemmetjes vast zodat die zeg maar contact maakt volgens mij. Dit is heel wat anders als een gewoon snoertje wat in je pc gaat. Hoe zou ik dan
het geluid van mijn pc uit me boxen moeten laten komen?

this is all you need. mini jack naar tulp mannetje.
Je hebt vast een aux ingang over, anders even een klein mengpaneel.

http://82.73.162.167/website1/opname/kabels/kabels-001.jpg


En hoe zou ik de pod moeten gaan testen? ik kan toch moeilijk mijn creative setje meenemen?

Vraag in de winkel een goede koptelefoon en je eigen gitaar. Het moet wel een goede telefoon zijn, het liefst 1 die lekker warm en open klinkt.
En niet te hard spelen.


En er is nogal wat tweaking nodig om er een decent geluid uit te krijgen toch? Hoe kan dit dan in de winkel, dan zeg ik miss ten onrechte als ik de pod ga testen daalijk dat het ding crap is.

De podxt klinkt super - wel de handleiding lezen :razz: makkelijk is het niet in het begin.
Ik kan echt zeggen dat voor thuisgebruik de podxt het apparaat is waar ik jaren op gewacht heb. Wordt elke keer nog verrast door de pod. Ik heb live nog nooit zo'n goed geluid gehad. Met 1 knop van een metal sound naar een u2 geluid.
Tweaken is juist leuk, de standaard instellingen zijn niet zo bruikbaar. Bovendien je kunt via USB makkelijk (mijn) instellingen overnemen.

Ik gebruik de pod ook live, dan is een voetschakelaar echt nodig.

Mijn favoriete amps zijn threadplate, bogner en VOX AC30.
Als wij in 2006 met de band de studio ingaan dan overweeg ik sterk om deze 3 buizenversterkers te huren / lenen.

Satriani
17 oktober 2005, 15:35
[quote]zou als ik de pod xt zou kopen dus hetzelfde resultaat kunnen behalen?


Satriani is een betere gitarist dan ik :-D

:razz:


Boxen die het niet doen en toch nog kraken zijn bezeten van demonen.

Ik bedoel de boxen DIE HET DOEN die kraken :-D



Vraag in de winkel een goede koptelefoon en je eigen gitaar. Het moet wel een goede telefoon zijn, het liefst 1 die lekker warm en open klinkt.
En niet te hard spelen.

Maar het gaat mij dus om het geluid wat uit me creative set komt, want als ik dus opneem dan hoor ik dat geluid. Dat van die stereo boxen zie ik dan wel ik ben niet zo technisch :wink:
Wat heb ik er dan aan als ik de pod en tonelab trouwens op een koptelefoon ga testen?


En er is nogal wat tweaking nodig om er een decent geluid uit te krijgen toch? Hoe kan dit dan in de winkel, dan zeg ik miss ten onrechte als ik de pod ga testen daalijk dat het ding crap is.



De podxt klinkt super - wel de handleiding lezen :razz: makkelijk is het niet in het begin.
Ik kan echt zeggen dat voor thuisgebruik de podxt het apparaat is waar ik jaren op gewacht heb. Wordt elke keer nog verrast door de pod. Ik heb live nog nooit zo'n goed geluid gehad. Met 1 knop van een metal sound naar een u2 geluid.

Ik vind dat je zeker een vette sound behaal met de pod XT . Alleen wat voor andere invloeden zijn er die ook een rol spelen?
Kan ik met dat creative setje dezelfde geluiden eruit halen?

Check deze link ff: http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?s=&threadid=656353&perpage=20&highlight=pod&pagenumber=1

5e post :o
Dat is een tonelab, fucking hell. Is er verschil tussen die tonelab en de vox ad-amps want dit krijg ik dus zwaar niet uit mijn ad30vt :o

Satriani
17 oktober 2005, 15:35
[quote]zou als ik de pod xt zou kopen dus hetzelfde resultaat kunnen behalen?


Satriani is een betere gitarist dan ik :-D

:razz:


Boxen die het niet doen en toch nog kraken zijn bezeten van demonen.

Ik bedoel de boxen DIE HET DOEN die kraken :-D



Vraag in de winkel een goede koptelefoon en je eigen gitaar. Het moet wel een goede telefoon zijn, het liefst 1 die lekker warm en open klinkt.
En niet te hard spelen.

Maar het gaat mij dus om het geluid wat uit me creative set komt, want als ik dus opneem dan hoor ik dat geluid. Dat van die stereo boxen zie ik dan wel ik ben niet zo technisch :wink:
Wat heb ik er dan aan als ik de pod en tonelab trouwens op een koptelefoon ga testen?


En er is nogal wat tweaking nodig om er een decent geluid uit te krijgen toch? Hoe kan dit dan in de winkel, dan zeg ik miss ten onrechte als ik de pod ga testen daalijk dat het ding crap is.



De podxt klinkt super - wel de handleiding lezen :razz: makkelijk is het niet in het begin.
Ik kan echt zeggen dat voor thuisgebruik de podxt het apparaat is waar ik jaren op gewacht heb. Wordt elke keer nog verrast door de pod. Ik heb live nog nooit zo'n goed geluid gehad. Met 1 knop van een metal sound naar een u2 geluid.

Ik vind dat je zeker een vette sound behaal met de pod XT . Alleen wat voor andere invloeden zijn er die ook een rol spelen?
Kan ik met dat creative setje dezelfde geluiden eruit halen?

Check deze link ff: http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?s=&threadid=656353&perpage=20&highlight=pod&pagenumber=1

5e post :o
Dat is een tonelab, fucking hell. Is er verschil tussen die tonelab en de vox ad-amps want dit krijg ik dus zwaar niet uit mijn ad30vt :o

harrie-beton
17 oktober 2005, 16:53
Een gitaargeluid wordt bepaald door de gitarist, gitaar, effecten en versterking. Met een tonelab of een podxt zijn die laatste 2 dingen goed geregeld en zeker voor thuis. Ik kan echter niet garanderen of je een goed geluid eruit gaat halen, misschien ben je niet technisch, kan je niet goed gitaarspelen en heb je een kutgitaar met de dynamiek van een nijlpaard en de actie van de Berlijnse Muur.

Ik speel 20 jaar gitaar. De allerslechtste speakers ooit gehoord zijn pc speakers. Zelfs de boxen van mijn fiat panda waren beter.
Voor games best aardig (boem boem) maar muziek is toch wel een niveau hoger.
Weg met die pc speakers en sluit je pc plus je toekomstige podxt / tonelab aan op je audio setje.
Ook nog lekker schoon op je bureau.

Als je naar de meeting komt in januari Almere mag je gerust mijn setje testen maar misschien is je GAS zo groot dat je niet kan wachten.

Ik woon in Groningen en kom weinig in Rotterdam hoewel jullie aardig voetballen :evil:

Satriani
17 oktober 2005, 17:19
Met het gitaar spelen zit het wel goed :wink: , ik speel ong 7 jaar en geef een tijdje les al.
Maarjah juist omdat het zo moeilijk is om te testen en 350 euro veel geld is voor een arme student wil ik wel zo veel mogelijk info verzamelen :wink:

Pierz
17 oktober 2005, 17:59
Gooi in elk geval die PC speakers weg en sluit je geluidskaart aan op je stereo met die kabel waarvan je hier boven het plaatje ziet. Ik heb nooit begrepen dat mensen die dingen kopen...

Satriani
17 oktober 2005, 19:48
Uhuu maar dat wordt superlastig.
Mijn stereo staat aan de andere kant van de kamer. Dus dan moet ik wel een behoorlijk lange kabel hebben.

Arghh ik word gek. Ik wil gewoon spelen verdomme :evil:
Maar voor boxen heb je een versterker nodig toch?
Dus ik kan zeg maar niet aparte " stereoboxen' kopen en die dmv zo'n kabeltje op mijn pc aansluiten?

harrie-beton
17 oktober 2005, 20:13
je hebt versterker nodig voor passieve boxen.

ps je kunt je kamer toch anders inrichten? of woon je zoooo groooot

Satriani
20 oktober 2005, 16:18
Nahjah zie ik dan wel.
Voor de rest nog iemand samples/ervaringen met pod/tonelab?

harrie-beton
20 oktober 2005, 16:45
pikasso heeft geloof ik een tonelab en heeft net als ik zijn versterker de deur uit gedaan

Satriani
20 oktober 2005, 18:10
:o
Tering, echt bij mijn valvetronix amp heb ik echt het gevoel alsof er een dikke deken overheen hangt ofzo bij high-gain settings. Clean/Crunch is wel mooi.

En ik vind maar 1 high-gain amp model op de vox bruikbaar: uk modern
Maja eigenlijk zou ik iemand moeten vinden die een valvetronix amp en een tonelab heeft en die daar wat over kan vertellen want het zijn gewoon dezelfde amp models etc als op mijn amp alleen ietsjes uitgebreider.

harrie-beton
21 oktober 2005, 11:26
dan is het duidelijk, de podxt wacht op jou

de high gain daarin vind ik moddervet (bv de threadplate, insane)
mijn ervaring is dat crunch veeeeel moeilijker te maken is.
Op de podxt ben ik tevreden met een Bogner simulatie als crunch.

vosarnout
21 oktober 2005, 20:55
De AD30vt is echt iets heel anders als de tonelab hoor! Bovendien is de line out op de Ad30vt niet speakergesimuleerd, door voor recording etc sowieso niet zo geschikt.

Je moet gewoon beide eens in de winkel gaan proberen. Ik hou persoonlijk meer van de tonelab. Simpelere bediening, heel erg realsitische vox modellen (super geluid dus..), en wat dynamischer als de pod.

De pod daarentegen heeft toch wat meer mogelijkheden. o.a. usb etc Maar het grootste voordeel vind ik dat je via hun site etc veel meer info samples/updates kan vinden dan bij vox.

Kortom wil je gewoon een erg goed geluid en goede effecten, dan is de tonelab prima geschikt.
(en nogmaals niet te vergelijken met die ad30vt, enkel in de ad60 en de ad120vt wordt min of meer dezelfde techniek gebruikt, maar dan zonder de speakersimulaties...)

Oh ja wat speakers betreft. Kijk eens naar een setje aktieve monitoren. 2e hand hoeft het niet heel erg duur te zijn. Voor thuis is dat perfect..

Satriani
21 oktober 2005, 21:03
Hmm ok dat weet ik dus ook weer :)
Maar hoe moet ik het dan gaan testen in de winkel?
Ik bedoel een tonelab kan bijvoorbeeld helemaal top klinken over een koptelefoon en dan over m'n pc boxen weer kut en zelfde verhaal met de pod.

Kan moeilijk mijn pc boxen en stereo meenemen.
En de pod werkt als externe geluidskaart toch? dus je hoeft geen andere geluidskaart te kopen.

Dat is zowiezo al een groot voordeel t.o.v de tonelab
Toch?

qwertyuiop
21 oktober 2005, 22:44
Hoi,

ik heb ze beiden gehad (pod xt nu nog steeds) en inderdaad; crunch/clean is erg mooi op de tonelab, en de higain-settings zijn weer mooier op de podxt. dus een kwestie van; welke geluiden gebruik je het meest? de podxt is veeeeeel uitgebreider en dit is een voordeel (vind ik)

ik gebruik de podxt live door een powered monitor (fullrange) met de speakersimulatie aan. Dit is ook de manier om beiden in de winkel te testen (een fullrange powered monitor hebben ze altijd wel staan in een goede muziekhandel). ik heb de tonelab live ook gebruikt via dezelfde powered monitor. (podxt klinkt overall-genomen toch beter vind ik)

hoop dat je er iets aan hebt, succes ermee!

Satriani
21 oktober 2005, 23:38
Ik denk idd dat ik dat ga doen.
FF wat geld lenen, zodat ik wat meer te besteden heb anders kan ik weer een maand wachten. En gelijk monitoren erbij kopen.
En dan allebei testen over die dingen.

vosarnout
22 oktober 2005, 08:29
Dat lijkt me idd het beste. Gewoon allebei op exact dezelfde manier testen. En vooral ook aan de knoppen gaan draaien. Dus niet alleen maar de prestets langs lopen.

Als je van plan bent alleen maar thuis te spelen zijn aktieve monitoren wellicht een goed idee. Ik heb bv een setje ESI 'n ear 05. Ze zijn goedkoop, en klinken nogal kaal, maar dat laatste is ook precies wat je wilt hebben voor het uitversterken van je pod/tonelab. Bij mij voldoen die dingen dus prima.

Als je ook live wilt gaan spelen kun je ook eens kijken naar een Tech21 Power engine. (ff googlen) Dat is een 60 watt aktieve full range gitaarversterker die speciaal is ontworpen om je POd/tonelab uit te versterken. Dus met speakersimulatie aan. Kun je dus thuis lekker mee spelen, maar ook optredens doen etc. (ding kan echt hard!) IK heb hem zelf ook sinds kort en ben er echt heel heel erg tevreden over. (kost iets van €380..)
Overigens is die sowieso aan te bevelen voor mensen die hun pod/tonelab willen uitversterken. Aanlsuiten en spelen maar en het klinkt exact zoals op je koptelefoon/monitoren..

succes met je keuze!

Satriani
22 oktober 2005, 15:08
Mwah ik denk dat ik voor 2 passieve monitors ga met een versterker.
Live zou ik zowiezo nooit een tonelab/pod spelen. Daar koop ik wel een echte versterker voor :wink:
Het is echt alleen puur voor recording, en als die beter klinkt als mijn ad30vt zal ik er ook wel over gaan spelen gewoon.

Satriani
22 oktober 2005, 15:11
Wat is eigenlijk het verschil tussen midi en usb. Usb steek je gewoon in je pc. Maar wat wordt er bedoeld met midi dan?
Pod xt heeft ook usb en de Tonelab alleen midi.
Whats the difference je steekt ze toch allebei in je pc?

vosarnout
22 oktober 2005, 16:09
Ja, je steekt ze beide in je pc. Maar waar steek jij je midi stekkers in?? ....juist in een geluidskaart die midi in/out heeft.

Kijk als je niet wil investeren in een goede geluidskaart voor opnemen etc dan is USB het meest handig voor jou. Midi is enkel data transfer tussen de pc en de bv tonelab.

Het zou in jou geval dus logischer zijn om voor de pod te gaan. Tenzij je natuurlijk in de winkel de tonelab hoort en denkt wauw...... MAar ja dat zal je toch echt zelf moeten ondervinden.

Overigens probeer ook je vragen etc eens op het internet op te zoeken. Kijk eens op de website van Vox en van Line6, kun je al zoveel info vinden.....

Satriani
22 oktober 2005, 16:31
Lol , als ik ook nog een geluidskaart erbij moet kopen :roll:
Hoe zie je of je geluidskaart een midi in/out heeft dan?

En wat als ik de tonelab 10x beter vind klinken in de winkel, dat wil dus zeggen dat ik ook nog een geluidskaart erbij moet kopen?

qwertyuiop
22 oktober 2005, 19:21
Als je beide pedalen uitprobeert moet je ze in de winkel in ieder geval over dezelfde monitoren uitproberen, zodatb de uitversterking in ieder geval hetzelfde klinkt. En een powered floormonitor (want dat bedoelde ik hierboven) is uitermate neutraal. Overigens is mijn ervaring dat de podxt over van alles en nog wat bijna hetzelfde klinkt; koptelefoons, studiomonitoren of live (floor)monitoren. als je maar zorgt dat het altijd full-range is en altijd met de speakersimulatie aan.

een pod klinkt overigens ook goed door je pc als je gewoon analoog je standaard-geluidskaart ingaat hoor. Maar met opnemen en tegelijk afspelen wat je al opgenomen hebt heb je een goede/serieuze geluidskaart nodig (zie ook hieronder). En een setje goede monitoren is altijd belangrijk bij je pc zodra je serieus met muziek bezig gaat, Ik heb zlef voor bij mijn laptop ook de esi near5 zoals hierboven genoemd, en die zijn redelijk goed. active speakertjes met voldoende vermogen voor een redelijke prijs.

overigens is usb altijd makkelijker dan midi, want usb is de standaard voor PC-aansluitingen. En een usb poort heb je altijd wel op je pc. ook qua drivers etc. is usb veel makkelijker. midi is voor aansluitingen naar de pc een beetje achterhaald....

eigenlijk pleit mijn verhaal een beetje voor de pod, maar trek je daar niks van aan, want je moet in eerste instantie afgaan op je gehoor, en pas daarna voor de features. een apparaat met geweldig veel mogelijkheden maar waarvan je gek wordt van het kut-geluid (bij wijze van spreken) ga je toch weer verkopen vroeg of laat.

succes ermee.

qwertyuiop
22 oktober 2005, 19:24
oh ja,

nog een belangrijk argument in jouw geval; als je de podxt koopt, heb je een ingebouwde geluidskaart erbij!! via usb (zoals gezegd; die aansluiting heb je vast al.) loopt alle audio die in en uit gaat. kortom je hangt vervolgens monitoren of een koptelefoon aan je pod et voila; alle audio hoor je terug via de pod.

Satriani
24 oktober 2005, 02:28
Thnx voor je reply dude. :)
Check ook ff m'n topic in recording over welke monitor nou het best is.
Ik denk toch dat ik maar voor de pod ga, als ik op internet hoor wat voor sound mensen ermee behalen overtuigd mij dat al genoeg en dat de pod handiger is voor opnames.

Btw weet iemand waar ik een manual voor de pod xt kan downloaden of kan iemand er 1 op internet zetten?
is wel handig als ik een beetje weet hoe dat ding werkt als ik em ga testen :wink:

harrie-beton
24 oktober 2005, 10:20
de user manual is te downloaden op de site van www.line6.com
maar dan moet je wel een geregistreerde user zijn...

qwertyuiop
24 oktober 2005, 12:35
volgens mij kun je de hadboeken van de line6 producten gewoon van de website van hun halen. moet je wel ff een wachtwoord aanvragen geloof ik. Check maar ff.

Satriani
24 oktober 2005, 13:56
Sweet, nu zie ik het ja onder support
thnx :)