PDA

View Full Version : leuk filmpje van bezoek aan metallica



FragDaddy
18 september 2002, 19:39
ik kwam op metallica.com een leuk filmpje tegen van ongeveer 20 minuten, van een groep fans die een bezoek brachten aan de studio van metallica.

echt leuk om te zien. ze gaan op een gegeven moment met zijn alle jammen in de studio, dus metallica + een aantal fans (fans gewoon met instrumenten van de band..)

leuk om te zien. ook leuk om te zien hoe de opzet van de studio eruit ziet.

er zwerven daar een partij mooie customized gitaren en versterkers rond!

http://www.metallica.com/metdotcom/indexa.html

BLOK182
18 september 2002, 19:46
mm ik denk dat ik ook maar eens een wens doen :wink:

FragDaddy
18 september 2002, 20:09
ik ben niet direct extreem fan van metallica ofzo. ik vind sommige nummers echt heel goed, maar om te zeggen: die-hard fan. neu.

MAAR. het lijkt me wel een hele eer om eens met die mannen te jammen ja, zij hebben al zo veel meegemaakt/gedaan en ze zijn de bedenker van een aantal zeer goede nummers. buiten dat kunnen ze natuurlijk met elkaar toch wel een beetje muziek maken :razz:

BLOK182
18 september 2002, 20:29
vind het erg leuk dat zo'n bekende band toch nog een beetje interactive met fans omgaat, zag er iig heel gezellig uit. Trouwens, zo'n oefenhok wil ik ook!!!!

FragDaddy
18 september 2002, 20:43
oefenhok? oefen-LOODS zul je bedoelen. en dan tjokvol gepakt met die gitaren/versterkers.. yea!

MetalliCat
18 september 2002, 21:17
Hell yeah! Dan ben je écht wel blij :grin:

Anders Destium
20 september 2002, 20:01
Die gasten hebben echt een droomleven: Ze hoeven nooit echt volwassen te worden :smile:

ESPGuitarFreak
20 september 2002, 21:03
Jah de "loods" ziet er erg leuk uit deze keer! nieuwe ESP'S customs voor james en errug leuke apparatuur :smile: Wat vinden jullie trouwens van de stukjes muziek die metallica al vrij heeft gegeven in de clips?

-= Lars: Note the fuckin' double bass drums! =-