PDA

View Full Version : Dagje shoppen :-D



robert-gitarist
16 oktober 2005, 15:09
Ja Robert had/heeft te veel last van GAS.
Alweer? nee nog steeds :P

To the point:
Ik dacht ik ga eens bij paar muziekwinkels kijken hier in de omgeving.
Zo kwam ik in Apeldoorn bij Feedback en hadden ze de Dunlop DB-01 Dimebag Wah staan..die moest en zou ik hebben..liep daar echt al dik jaar op te gassen.Nu heb ik deze dus aangeschaft en ik zeg eerlijk,echt een geweldige wah..mooi Wah geluid,veel instelmogelijkheden etc. echt top!best wah die ik heb(heb namelijk nog een Wylde Wah en Hendrix Wah).En voor het oog is ie ook erg gaaf,die camou,en dat Skateboard tape boven op het dek etc. echt gaaf gewoon!Erg blij mee!!

Toen kwam ik in Deventer hier in de muziekwinkel en zag dat ze de EQ binnen hebben van Behringer..dus ook maar gekocht...grappig ding alleen klinkt ie beetje fel vind ik...maar ach voor 19 euri hoor je mij niet zeiken :D :P

Ben ook nog ff bij American Guitarshop geweest in Enschede,erg mooie winkel en aardig personereel!Mooi spul hebben ze daar en ook 2de hands..en vooral de ESP/LTD's die er hangen zijn echt geil!!Maar goed daar een Digitech Hot Head Distortion uitgeprobeert en die heb ik ook gekocht.Goed dingetje,zowiezo de pedalen van Digitech zijn leuk (X series).zit 6 jaar garantie op de behuizing,goed geluid.leuk dingetje wel...erg veel laag!!!

Kortom ik ben weer helemaal blij :D

Debaser
16 oktober 2005, 22:25
leuk he, dingetjes kopen !

heb zef ook de 'Hot Head' gehad,
maar kwam er toen achter dat ik meer van de overdrive dan distortion ben.
ik heb m geruild voor een ts9dx

veel plezier ermee!

hebben ze in Enschede ook ESP LTD Hybrid 400 ? weet je dat ??
http://www.music-town.de/onlineshop/bilder/egitarre/ltd_hybrid400.jpg

maar eigenlijk mag ik ff niks meer kopen van mezelf ...

Thom TK
16 oktober 2005, 22:34
leuk he, dingetjes kopen !

heb zef ook de 'Hot Head' gehad,
maar kwam er toen achter dat ik meer van de overdrive dan distortion ben.
ik heb m geruild voor een ts9dx

veel plezier ermee!

hebben ze in Enschede ook ESP LTD Hybrid 400 ? weet je dat ??
http://www.music-town.de/onlineshop/bilder/egitarre/ltd_hybrid400.jpg

maar eigenlijk mag ik ff niks meer kopen van mezelf ...

Ja?? Dan ga ik ff kijken (hoewel ik linkshandig speel)...dan zijn ze er sinds kort...
Dank!

Debaser
16 oktober 2005, 23:24
nee het was een vraag van mij, aan robert !!!!

ik zag ze op de site niet staan iig.

robert-gitarist
17 oktober 2005, 18:26
Jaa zeker heerlijk dingetjes kopen :)
Die digitech bevalt me goed..al hoewel z'n Ts van Ibanez toch mooier klinkt,vind ik dat maar goed ik ga hem gebruiken voor Soulfly achtige dingen ;) en daar is ie prima voor.
Die LTD hebben ze helaas niet hangen daar.ze hebben oa. Viper erhangen,M's H's enzo..beetje dat spul zeg maar.
Ze hebben met wel vertelt dat er waarschijnlijk meer komt enzo dus ja wie weet hangt ie er tussen nu en.......? daar ;)