PDA

View Full Version : Dit is lachwekkend...



AoDf
15 oktober 2005, 15:32
Check de videoclip van deze "band" genaamd Battlecry

Ze noemen zichzelf aanhangers (of voorstanders) van de Pro-White beweging in Amerika.

Let vooral op de expressie van de zanger, de intensiteit waarmee hij zingt :-) Ook het bas-stukje na minuut 2:32 is fenomenaal :-) :-) :-)

Let op: Dit is geen grap! Deze gasten nemen zichzelf serieus!

http://www.nationalistpartyusa.org/Battlecry2.wmv

Maxxas
15 oktober 2005, 17:08
Wat een stel stakkers..........

Ronald
15 oktober 2005, 17:22
dit is dus een een neo-nazi/skinhead/whitepower/we-zijn-een-stel-zielige-klootzakken-die-een-kutbaantje-hebben-als-stratenmaker-of-putjesschepper-omdat-ze-hun-school-nie-afgemaakt-hebben-en-dus-maar-op-zwarte-gaan-kankeren band :-?


niet intressant dus, wa voor muziek ze ook maken

Scali
15 oktober 2005, 17:31
Op de een of andere manier zijn blanke racisten altijd een stuk enger dan zwarten... Black Pride enzo, rapmuziek gaat er ook heel vaak over hoe goed en sterk zwarten wel niet zijn... Dat is op de een of andere manier minder eng dan White Power en rare witte lakens enzo.

Verder zou dit hele standaard metal geweest zijn als ze het woordje 'race' niet hadden gebruikt, denk ik. Dan had je het kunnen zien als de boodschap van het goede ofzo. Er zijn genoeg metalbands die van dit soort 'strijdliederen' heeft gemaakt.
Ook totaal niet verrassend dat ze metal spelen. Metal is sowieso bij uitstek de muziek van strijd, triomf, en blanke muzikanten met een te groot ego, die de wereld over willen nemen ;)

deedee
15 oktober 2005, 20:43
ik vind dit eng.....

dat hele nazisme/racisme zie ik gewoon als een uit de hand gelopen grap die sommige mensen serieus zijn gaan nemen......
en die mensen kan ik weer niet serieus nemen..... :wink:

maar de wijze uitspraak bijft gelden: the only good racist is a dead one!

gloria
16 oktober 2005, 00:02
Mijn band is ook extréém racistisch.

waayer
16 oktober 2005, 00:12
Mijn band is ook extréém racistisch.

vertel

Negative K3 fan
16 oktober 2005, 16:10
wtf??

ook weer typisch amerikaans natuurlijk en zon sukkelige gitarist die duidelijk geen (artistieke) bezieling heeft en zn solo's bedenkt vanuit speed mechanics for lead guitar.

Sora
16 oktober 2005, 21:55
Mijn band is ook extréém racistisch.

vertel

vertel

Ritch
16 oktober 2005, 22:23
Mijn band is ook extréém racistisch.

vertel

vertel

niet

fullorder
17 oktober 2005, 00:48
wtf??

ook weer typisch amerikaans natuurlijk en zon sukkelige gitarist die duidelijk geen (artistieke) bezieling heeft en zn solo's bedenkt vanuit speed mechanics for lead guitar.

tja...veel anders kun je ook niet met zo'n gitaar :roll:

Neals
19 oktober 2005, 22:34
Ik kan zelf dan totaal niet shredden, maar ik vind de solo redelijk kutjes.

Debaser
20 oktober 2005, 08:47
mooie snor ...
mooie clip ook trouwens

ach ja weinig aan toe tevoegen ...
alleen ze missen de 'L' op hun voorhoofd.

Les Paul
20 oktober 2005, 09:37
Ik zie hun toekomst erg donker in :wink:

fullorder
20 oktober 2005, 15:34
Ik kan zelf dan totaal niet shredden, maar ik vind de solo redelijk kutjes.

ach, technisch zal ie wel kloppen denk ik, maar zoals de K3 fan in mineur al zegt: totaal fantasieloos. geen muzikant dus, maar een aapje dat een kunstje kan. nu vind ik de gemiddelde white power fanaat sowieso al moeilijk te onderscheiden van primaten. alleen jammer dat nou juist deze soort niet met uitsterven wordt bedreigd in tegenstelling tot de rest van de mensapen.

Les Paul
20 oktober 2005, 15:48
nu vind ik de gemiddelde white power fanaat sowieso al moeilijk te onderscheiden van primaten.

Ik vind deze bewering ronduit beledigend voor de apen..... :evil:

Kitaarhiero
20 oktober 2005, 15:54
Als je de tekst wegdenkt is het een aardig doch stereotiep metal nummer... maar die gasten zijn zo sneu! behouden van "het witte ras" pffff... dat "witte ras" blijft wel in stand hoor.. we lopen heus niet over een aantal MILLENIA met een koffie-kleurige huid op de aardkloot rond, en als dat wel zo is, wat is daar erg aan?

eventjes kijken hoe deze band haar standpunten onderbouwt.

Neals
20 oktober 2005, 15:55
Ik kan zelf dan totaal niet shredden, maar ik vind de solo redelijk kutjes.

ach, technisch zal ie wel kloppen denk ik, maar zoals de K3 fan in mineur al zegt: totaal fantasieloos. geen muzikant dus, maar een aapje dat een kunstje kan. nu vind ik de gemiddelde white power fanaat sowieso al moeilijk te onderscheiden van primaten. alleen jammer dat nou juist deze soort niet met uitsterven wordt bedreigd in tegenstelling tot de rest van de mensapen.

Technisch issie ook niet heel kut, maar ik vind de expressie om te huilen, en vind het niet echt verzorgd klinken.

fullorder
20 oktober 2005, 19:04
nu vind ik de gemiddelde white power fanaat sowieso al moeilijk te onderscheiden van primaten.

Ik vind deze bewering ronduit beledigend voor de apen..... :evil:

sorry, je hebt gelijk. ik neem het terug :oops: :oops:

sorry apen! ik meende het niet zo, het was maar een uitdrukking. bovendien maak ik elke maand 5 euro over naar het WNF..... vriendjes?

fullorder
20 oktober 2005, 19:05
Technisch issie ook niet heel kut, maar ik vind de expressie om te huilen, en vind het niet echt verzorgd klinken.

Eensch...

JER00N
22 oktober 2005, 01:26
Ze proberen gewoon Manowar na te apen (qua muziek dan, niet qua tekst). Maar dat gaat tenminste over true metal of steel and hot iron!

Debaser
22 oktober 2005, 09:42
Ik vind deze bewering ronduit beledigend voor de apen..... :evil:

sorry apen!

Ze proberen gewoon Manowar na te apen

Wat is er nou heel de tijd met apen ? :cool:

ieme
9 november 2005, 17:47
triest!

ook al die namen in die lijst met 88 er in....