PDA

View Full Version : Oblivians + Compulsive Gamblers + Motorpsycho



Marc Oblivian
18 september 2002, 16:48
Zijn er mensen die deze bands ook kennen?
Persoonlijk ongeveer de beste bands die ik ken ( eerste zijn inmiddels uit elkaar).
Motorpsycho laatst nog gezien op Pukkelpop: wat een geweldige band zeg!!!!! Eventueel nog anderen die dit hebben gezien?

Oh ja: mishandel zelf ook gitaar in de stijl van de eerste twee bands (garage/rock). Ben half/half op zoek naar lotgenoten om 'es te spelen en evt. laterder band op te zetten. Woon in Wormer (Zaanstreek). Reageer maar als het je wat lijkt...

Greetz

motorpsychonaut
18 september 2002, 22:15
motorpsycho is te gek!!!
noorse alleskunners is de beste omschrijving van hun (3voor12). want ze kunnen echt alles, en nog goed ook. jazz, pop, country, psychedelica, stonerrock, metal, enz.

motorpsychonaut
18 september 2002, 22:17
de eerste twee bands ken ik trouwens niet... moet ik maar's luisteren. ken je trouwnes the grateful dead? heb ik laatst ontdekt (voor zover dat nog kon...) en is super. vooral voor in die tijd.
samenspelen wordt helaas niets, vanwege afstand.

Marc Oblivian
19 september 2002, 10:32
Op 2002-09-18 22:17, schreef motorpsychonaut:
de eerste twee bands ken ik trouwens niet... moet ik maar's luisteren. ken je trouwnes the grateful dead? heb ik laatst ontdekt (voor zover dat nog kon...) en is super. vooral voor in die tijd.
samenspelen wordt helaas niets, vanwege afstand.


Te gek! Nog een liefhebber.
Heb laatst de dubbel cd met Vortex Surfer erop gekocht (had ik nog nie) echt geweldig!
Oh ja: ze treden hoogstwaarschijnlijk a.s 23 november op in Paradiso (wel een beetje ver voor je) en op 30 september wordt het nieuwe album verwacht...
Gratefull ken ik vooral van naam, maar ik zal me erin verdiepen (thanks).
De andere bands die ik had genoemd verschillen wel van Motorpsycho hoor, maar wel de moeite waard...

As je iets zoekt wat een beetje op Motorpsycho lijkt: Seigmen (ook een Noorse band)

Greetz