PDA

View Full Version : Bloodline - Servitude (melodische death metal )



Bloodline
15 oktober 2005, 11:41
hallo luitjes :D!

om te luisteren:

http://www.soundclick.com/bands/pageartist.cfm?bandID=345995

klik op muziek en dan hi - fi bij servitude !!

AlterEgo
15 oktober 2005, 12:20
*kuch* leer engels *kuch*

Verder cool nummer. Vette drum ook.

Basseytje
15 oktober 2005, 19:20
wow hoe bedenk je tog telkens weer die liederen

weer een meesterwerk van bloodline

en zoals gewoonlijk klinkt het weer heerlijk rockend

nice job

heerlijk loopje btw rond de 1:40

Bloodline
15 oktober 2005, 21:25
hahaha bedankt !!


maar zijn er ook dingen die je er NIET leuk aan vindt :D tips ofzow :P

urezna
15 oktober 2005, 22:32
VET!!!!

hoewel timing in het nummer Pure niet altijd even lekker loopt naar mijn gevoel.
gitaarpartijen zou ik denk ik iets minder ver uit elkaar in het stereo-beeld zetten, luitert met hoofdtelefoon niet zo prettig ;-)

effe vraagje, bestaat de drums uit geprogrammeede samples?
en wat heb jij gespeeld?
of is dit een eenmansband met alleen gitaren "live" ingespeeld?

ik had nog gehoopt op zang trouwens.... ;-)

Bloodline
15 oktober 2005, 23:05
VET!!!!

hoewel timing in het nummer Pure niet altijd even lekker loopt naar mijn gevoel.
gitaarpartijen zou ik denk ik iets minder ver uit elkaar in het stereo-beeld zetten, luitert met hoofdtelefoon niet zo prettig ;-)

effe vraagje, bestaat de drums uit geprogrammeede samples?
en wat heb jij gespeeld?
of is dit een eenmansband met alleen gitaren "live" ingespeeld?

ik had nog gehoopt op zang trouwens.... ;-)

drums zijn gedaan met ee ndrmprog ( drumkitfromhell 2 )
gitaar partijen door mij en bas met vst ( edirol super quartet )

op het moment maak ik het meeste muziek. alleen 2de gitarist is er al. drummer en bassist zagner komen nog en dan optreden ;d

BassAgent
16 oktober 2005, 11:24
Errug vet! Maar ik had wel een beetje het gevoel dat elke 20 seconden een nieuw lijntje bedacht MOEST worden omdat het anders saai zou worden.

Negative K3 fan
16 oktober 2005, 16:03
heeel vet gedaan en ook een hele goede rythm gitaartoon, voor de leads werkt ie wat minder.

armageddon
16 oktober 2005, 16:52
Goeie goden!!
Het enige nadeel vind ik het introotje, maar voor de rest is het extreem vet! Een welgemeend _/--\0_ icoontje is hier wel op z'n plaats.

Paar vraagjes:
- Ik wil ook drumkit from hell hebben (Superior) en nu vroeg ik me af hoe lang je met die drumtrack bezig geweest ben en dan bedoel ik de sound, uitzoeken kit, post-processing etc. En eventueel wat voor post-processing je hebt gedaan (misschien linkje naar artikel ofzo)
- Die gitaarsound is echt...abnormaal goed. Is dit GuitarPort? Halleluja...

Ow, nog iets...zou je misschien je favo-opnames misschien kunnen zippen/rarren als je wil? Dan zou ik die nummers graag hebben :D stuk voor stuk wil ik ze op mijn mp3-speler hebben :-D

Scali
16 oktober 2005, 16:55
Hij is weer erg heftig.
Gek genoeg zou ik jou graag wel eens een ballad willen horen doen ;)

Bloodline
16 oktober 2005, 20:13
Goeie goden!!
Het enige nadeel vind ik het introotje, maar voor de rest is het extreem vet! Een welgemeend _/--\0_ icoontje is hier wel op z'n plaats.

Paar vraagjes:
- Ik wil ook drumkit from hell hebben (Superior) en nu vroeg ik me af hoe lang je met die drumtrack bezig geweest ben en dan bedoel ik de sound, uitzoeken kit, post-processing etc. En eventueel wat voor post-processing je hebt gedaan (misschien linkje naar artikel ofzo)
- Die gitaarsound is echt...abnormaal goed. Is dit GuitarPort? Halleluja...

Ow, nog iets...zou je misschien je favo-opnames misschien kunnen zippen/rarren als je wil? Dan zou ik die nummers graag hebben :D stuk voor stuk wil ik ze op mijn mp3-speler hebben :-D

thx !!

naja de antworden:

hoelang ik erme bezig ben kan ik niet zeggen. soms be je weken bezig om een goed geluid te krijgen soms heb je het zomaar te pakken ( bij servitude was dat niet het geval ) als je superior koopt ( a ik binnenkort ook kopen ) zal het allemaal zo ie zo goewd klinken.

of ik alles wil zippen ? . . .hoooi :D !! zeg ff weke nummers je eventueel zou willen.

en de gitaren zij ngedaan et me podxt. toevalling heb ik de guiarport vandaag verkocht !

Bloodline
16 oktober 2005, 20:14
Goeie goden!!
Het enige nadeel vind ik het introotje, maar voor de rest is het extreem vet! Een welgemeend _/--\0_ icoontje is hier wel op z'n plaats.

Paar vraagjes:
- Ik wil ook drumkit from hell hebben (Superior) en nu vroeg ik me af hoe lang je met die drumtrack bezig geweest ben en dan bedoel ik de sound, uitzoeken kit, post-processing etc. En eventueel wat voor post-processing je hebt gedaan (misschien linkje naar artikel ofzo)
- Die gitaarsound is echt...abnormaal goed. Is dit GuitarPort? Halleluja...

Ow, nog iets...zou je misschien je favo-opnames misschien kunnen zippen/rarren als je wil? Dan zou ik die nummers graag hebben :D stuk voor stuk wil ik ze op mijn mp3-speler hebben :-D

thx !!

naja de antworden:

hoelang ik erme bezig ben kan ik niet zeggen. soms be je weken bezig om een goed geluid te krijgen soms heb je het zomaar te pakken ( bij servitude was dat niet het geval ) als je superior koopt ( a ik binnenkort ook kopen ) zal het allemaal zo ie zo goewd klinken.

of ik alles wil zippen ? . . .hoooi :D !! zeg ff weke nummers je eventueel zou willen.

en de gitaren zij ngedaan et me podxt. toevalling heb ik de guiarport vandaag verkocht !

Bloodline
16 oktober 2005, 20:14
Goeie goden!!
Het enige nadeel vind ik het introotje, maar voor de rest is het extreem vet! Een welgemeend _/--\0_ icoontje is hier wel op z'n plaats.

Paar vraagjes:
- Ik wil ook drumkit from hell hebben (Superior) en nu vroeg ik me af hoe lang je met die drumtrack bezig geweest ben en dan bedoel ik de sound, uitzoeken kit, post-processing etc. En eventueel wat voor post-processing je hebt gedaan (misschien linkje naar artikel ofzo)
- Die gitaarsound is echt...abnormaal goed. Is dit GuitarPort? Halleluja...

Ow, nog iets...zou je misschien je favo-opnames misschien kunnen zippen/rarren als je wil? Dan zou ik die nummers graag hebben :D stuk voor stuk wil ik ze op mijn mp3-speler hebben :-D

thx !!

naja de antworden:

hoelang ik erme bezig ben kan ik niet zeggen. soms be je weken bezig om een goed geluid te krijgen soms heb je het zomaar te pakken ( bij servitude was dat niet het geval ) als je superior koopt ( a ik binnenkort ook kopen ) zal het allemaal zo ie zo goewd klinken.

of ik alles wil zippen ? . . .hoooi :D !! zeg ff weke nummers je eventueel zou willen.

en de gitaren zij ngedaan et me podxt. toevalling heb ik de guiarport vandaag verkocht !

Negative K3 fan
16 oktober 2005, 20:16
welk model enzo?

armageddon
16 oktober 2005, 23:24
Niet alles slimmie :-D
Je lievelingsnummers...doe er maar 5 ofzo 8-)

Bloodline
17 oktober 2005, 18:05
Niet alles slimmie :-D
Je lievelingsnummers...doe er maar 5 ofzo 8-)

naja me 4 faforieten staan op www.myspace.com/mendelb .

kan je ze downloaden