PDA

View Full Version : Maxon AF-9



Heintje
14 oktober 2005, 23:06
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een Maxon AF9 (Auto Filter) gekocht in de hoop hiermee een auto wah sound te krijgen. Het resultaat is redelijk, niet geweldig en een groot nadeel is dat het apparaat te veel output geeft en erg dof klinkt.

Weet iemand of er een soortgelijk pedaal bestaat van een ander merk met toon- en -outputlevel regeling?

Een gewone wah wah kan helaas niet vanwege een spierziekte die mijn enkels aantast.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

dunnoaname
15 oktober 2005, 12:00
Boss heeft een autowah, de AW3, en Zvex heeft een seekwah en een oohwah, die allbij best cool klinken op de site. Jacques heeft ook een wah met 3 sounds. Classic wah, autowah, en filter geloof ik. voor de classic wahg heb je wel je voet nodig om het expression pedaal te gebruiken. Het expression pedaal is echter geen klasiek "rocker pedal" maar een soort luchtbedpompje. Er is laatst een topic geweest over die jacques geloof ik.

Mitch
15 oktober 2005, 12:17
De Trinity. Niet geweldig, wel prijzig. De lekkerste filter van dit moment vind ik nog steeds de Pigtronix Envelope Phaser. Die kun je echt als een wah instellen, maar ook als een mooie soepele phaser.