PDA

View Full Version : Got me a Engl Powerball.



Iceman
14 oktober 2005, 23:03
Vandaag vanuit Zwolle-zuid via een omweg van een 260km (!!!) een nieuwe Powerball gekocht bij .......... Big One (Zwolle-centrum).

Da's knap, toch?

Bij Musik P. in Duitsland wilde ik een Powerball kopen, bleek ik met mijn pasje in het buitenland maar een maximum van 500 euro te kunnen pinnen. En ja, er stond genoeg op de rekening.

Zucht.

Terug in Zwolle ging BigOne akkoord met dezelfde prijs als MP.

Anyway, blij met de amp. Mooie geluiden, veel mogelijkheden en bruikbaar binnen m'n band.

vester86
14 oktober 2005, 23:06
volgende keer maar meteen bij big one gaan dan, dat verdienen ze ook wel nu ze je zulke service geven!

Heel veel plezier ermee man! is gaaf zo'n ENGL

Iceman
14 oktober 2005, 23:13
Dankje.

Vandaag dus 4 uur in de auto gezeten, teringroute vanaf Zwolle naar Ibbenburen. 12:00 van huis, om 17:30 thuis met een Powerball.

Vriendin heeft zich rotgelachen. Een beetje zelfspot kan ook geen kwaad.

Bins
15 oktober 2005, 01:45
Is toch lachen man, heb je weer een indianenverhaal erbij :P
Hij heeft voor mij 3 kanalen te veel, maar het ljkt me zeker een vette amp! clips die ik van kanaal 3 en 4 heb gehoord waren iig best vet.

spanky_franky
15 oktober 2005, 13:19
Gefeliciteerd, mooi ding....

als ik een geluidsdichte bunker onder m`n huis had zou ik er ook voor gaan sparen :D

Anders_Destium
15 oktober 2005, 14:04
Gefeliciteerd!

Ik heb dat ook eens meegemaakt: Sta je daar kun je 500 euro pinnen, kun je 500 euro op je creditcard en heb je nog niet genoeg :-(

AART
15 oktober 2005, 14:21
Gefeliciteerd!

Ik heb dat ook eens meegemaakt: Sta je daar kun je 500 euro pinnen, kun je 500 euro op je creditcard en heb je nog niet genoeg :-(

is kut idd, maar ik zorg meestal wel dat ik wete hoeveel ik maximaal op kan nemen.

maar gefeliciflapstaart, veel plezier ermee.

spanky_franky
15 oktober 2005, 18:03
Gefeliciteerd!

Ik heb dat ook eens meegemaakt: Sta je daar kun je 500 euro pinnen, kun je 500 euro op je creditcard en heb je nog niet genoeg :-(Ik had het ook toen ik mijn Gibson wilde afrekenen.. gelukkig was m`n vader mee :D

jorrit
15 oktober 2005, 18:06
volgende keer maar meteen bij big one gaan dan, dat verdienen ze ook wel nu ze je zulke service geven!

Heel veel plezier ermee man! is gaaf zo'n ENGL

whaha, jij woont vast niet in de buurt van big one...

k weet je mag er niet over zeuren maar wat een eikels....

ik kocht daar in een maand voor ongeveer 1500 (tweede hands ibanez rg7620 en 3 nieuwe pedalen) en een week later wilde ik even een pedaaltje testen, moet ik eerst aantal keer zeuren voordat ik daar dat hok in mocht, kreeg ik nog een grote bek toen ik om hulp ging vragen omdat ik er geen geluid uit kreeg. ik bleek een microfoon kabel (jack - jack wist niet dat ze ook hadden, maar wat doe een microfoonsnoer in een fx test hok??) eikels, k koop dr niets meer.

jorrit
15 oktober 2005, 18:07
volgende keer maar meteen bij big one gaan dan, dat verdienen ze ook wel nu ze je zulke service geven!

Heel veel plezier ermee man! is gaaf zo'n ENGL

whaha, jij woont vast niet in de buurt van big one...

k weet je mag er niet over zeuren maar wat een eikels....

ik kocht daar in een maand voor ongeveer 1500 (tweede hands ibanez rg7620 en 3 nieuwe pedalen) en een week later wilde ik even een pedaaltje testen, moet ik eerst aantal keer zeuren voordat ik daar dat hok in mocht, kreeg ik nog een grote bek toen ik om hulp ging vragen omdat ik er geen geluid uit kreeg. ik bleek een microfoon kabel (jack - jack wist niet dat ze ook hadden, maar wat doe een microfoonsnoer in een fx test hok??) eikels, k koop dr niets meer.