PDA

View Full Version : Gitaarles gezocht in Deventer e.o



AJ
20 september 2002, 14:49
Hé,

Ikweet dat er bij Meibergen, smedenstraat een prikbord is met gitaarleraren en volgens mij geeft een van de verkopers ook les...

Grtz

StefanR
24 oktober 2002, 22:51
nou wil ik niet vervelend doen, maar dat mannetje van Mijbergen is zo'n snelheids mannetje. Alleen maar snelle jazz enzo. Wat een patser!

AJ
25 oktober 2002, 23:42
Hahaha, jammer toch altijd die concurentie en afgunst.

Cheers

alhambra
28 oktober 2002, 13:50
Bij die advertenties of anders bij musica staat ook wel een advertentie van Mark Visser kan hem zeker aanbevelen goed en niet duur.

alhambra
28 oktober 2002, 13:51
O ja en Meibergen is sowieso een klote zaak ik snap werkelijk waar niet dat die nog bestaat. Heeft er niks mee te maken maar ik moest het toch ff kwijt :grin: .

StefanR
3 november 2002, 00:41
Nee, Musica is een professionele zaak. Alleen maar inruilspul en b-merk gitaren.
en ze zijn zoooooo vriendelijk.... NOT!

alhambra
4 november 2002, 09:56
Musica is idd errug achteruit gegaan ze verkopen zolangzamerhand bijna geen fatsoenlijk merk meer. Ik heb er wel is wat van gezegd maar ze vonden het zelf wel mee vallen. Trouwens ik vindt ze juist wel erg vriendelijk. Maar idd een beetje redelijk spul is steeds verder te zoeken dat komt volgens mij omdat ze zich te veel richten op verhuur. Maar nogmaals meibergen is dus echt een kutzaak, wil ik is een keer wat inruilen krijg je als antwoord "nee dat merk verkopen wij niet dus daar beginnen wij niet aan" sukkels, ze hebben trouwens al 1 jaar lang dezelfde aanbiedingen op hub site staan terwijl die dingen allang niet meer in de winkel staan.

AJ
4 november 2002, 21:58
Ze hebben idd de slechtste site van Nederland en die verkopers zijn volgens mij nooit uitgeslapen, vandaar misschien dat vervelende gezeik altijd. Maar ag de snaren zijn vers