PDA

View Full Version : blijven we topics sluiten



waayer
14 oktober 2005, 09:57
je kan hier geen topic meer openen of onze wijze mods flikkeren er een slot op stelletje fatsoenrakkers

Nee je kan hier honderden pagina's vol lullen over hoe stem ik mijn gitaar
of o wat een goeie gitaar is richwood toch of weten jullie misschien een goed gitaartje van onder de 35 euro maar als er een keer iets negatiefs wordt gezegd over een bepaald merk gitaar die waarschijnlijk ook in het bezit is van een mod dan gooien ze hem dicht .

nopster
14 oktober 2005, 10:05
Voorbeelden? :-?

waayer
14 oktober 2005, 10:09
RIchwood

nopster
14 oktober 2005, 10:22
Had ik niet gezien. :-?

wietse
14 oktober 2005, 10:29
stel je niet aan, het was compleet onzinnig om nog een richwood topic te openen in het richwood apreciation topic wordt ook al genoeg gebashd.
dus dan kan je het daar wel kwijt.

waayer
14 oktober 2005, 10:32
waarom heet het dan richwood apreciation als er gebashd mag worden?

dan moeten ze die sluiten

SimonS
14 oktober 2005, 10:39
last van je hormonen?

waayer
14 oktober 2005, 10:40
:-D :-D

grayfink
14 oktober 2005, 12:26
Doe hier ook maar een slot op dan :-)

olaf reijnders
14 oktober 2005, 12:39
Ik ben wel eens met Waayer. Ik vind die mods hier zowiezo fatsoensrakkers en doordat de threads hier zo snel worden gesloten vind ik het ook niet echt interessant worden want wanneer het echt interessant wordt, wordt het gesloten door een of andere fatsoensrakker die zich mod noemt.

frekie
14 oktober 2005, 12:49
Is een bekend fenomeen, net als een forum "levendig" :-D wordt beginnen de mods topics te sluiten en "levendige" mensen eruit te gooien. Totdat de "levendige" mensen naar een ander forum gaan :-D Soms wordt een heel forum gesloten, zoals hifi.nl een tijdje geleden.

JvD.
14 oktober 2005, 12:59
dus je hebt 1 voorbeeld? en daarom start je dit topic?

waayer
14 oktober 2005, 13:11
er zijn er meer:

Piens waarin dhr Piens aangepakt werd

vrijheid van menings uiting

En het richwood topic dat zojuist gesloten is

er zijn er vast meer maar ik vind dat je juist op een forum moet kunnen discusseren of je het nu eens bent met een onderwerp of niet vandaar ook een forum maar blijkbaar willen de mods dit niet of ze vinden het wel veilig zodat ze zelf lekker buiten de discussie kunnen blijven door er een slotje op te gooien.

Dus zijn ze laf omdat ze zich niet in de discussie willen mengen en geen mensen tegen het verkeerde been willen trappen.
Als er nou gescholden wordt of racistische uitingen worden gepleegd zeg oké ze hebben gelijk maar niet over onderwerpen waarin gediscuseerd wordt en er feitelijk niemand wordt beschadigd behalve dan de Richwood eigenaren die met hun neus op de feiten worden gedrukt en wel moeten inzien dat een Richwood gitaar gewoon een leuk beginnersgitaartje is.

urezna
14 oktober 2005, 13:16
Het valt me eerlijk gezegd wel op dat de manier van discusieeren op dit forum soms niet altijd even vriendelijk is, dat ik wel eens denk: wat zoek ik hier eigenlijk nog? Op andere fora (drumforum.nl, basgitaarforum.nl, jemsite.com) gaat men toch wat vriendelijker met elkaar om, en denk ik wel eens: waarom is dat hier niet altijd zo?
Sterker nog, als je hier op de bas-afdeling kijkt, lijkt het er zelfs al vriendelijker aan toe te gaan.... :???:

Malochia
14 oktober 2005, 13:28
er zijn er meer:

Piens waarin dhr Piens aangepakt werd

vrijheid van menings uiting

En het richwood topic dat zojuist gesloten is


Met het verkeerde been uit bed gevallen?

Het Richwood-topic is gesloten omdat er simpelweg al een heel topic over is. Op ELK forum zou hetzelfde gedaan worden.
It's as simple as that. Ik snap je probleem niet.

En dat topic over Piens, die beslissing viel onder het beleid van dit forum (en vast ook wel van heel gitaarnet.nl). Er is niet alleen niks mis met forummods die het beleid van het forum naleven, het is zelfs hun taak.
Kijk, over dat (deel van het) beleid, daar kan je wel over discussieren inderdaad, maar ga dan niet raar opkijken als een topic dat in strijd is met het huidige beleid wordt gesloten.

Reel Big Fish
14 oktober 2005, 13:35
Heey waayer,

http://ebaumsworld.com/forumfun/negative12.jpg

Anders_Destium
14 oktober 2005, 13:59
En nu heeft Waayer het gedaan terwijl dit alles te wijten is aan de Richwood mafia op dit forum en de willekeur van de mod :???:


Als de mods zich consequent zouden gedragen zou er niets aan de hand zijn. Maar er zijn zat soortgelijke topics die nooit worden gesloten, of gaan we alle topics over beginners, elementen, les pauls, strats enz ook sluiten als er al een ander over is?

waayer
14 oktober 2005, 14:25
Heey waayer,

http://ebaumsworld.com/forumfun/negative12.jpg

zo zie je maar,je moet je vriendin ook niet alleen op stap laten gaan Reel big fish

waayer
14 oktober 2005, 14:27
En nu heeft Waayer het gedaan terwijl dit alles te wijten is aan de Richwood mafia op dit forum en de willekeur van de mod :???:


Als de mods zich consequent zouden gedragen zou er niets aan de hand zijn. Maar er zijn zat soortgelijke topics die nooit worden gesloten, of gaan we alle topics over beginners, elementen, les pauls, strats enz ook sluiten als er al een ander over is?

+1 I rest my case

waayer
14 oktober 2005, 14:40
er zijn er meer:

Piens waarin dhr Piens aangepakt werd

vrijheid van menings uiting

En het richwood topic dat zojuist gesloten is


Met het verkeerde been uit bed gevallen?

Het Richwood-topic is gesloten omdat er simpelweg al een heel topic over is. Op ELK forum zou hetzelfde gedaan worden.
It's as simple as that. Ik snap je probleem niet.

En dat topic over Piens, die beslissing viel onder het beleid van dit forum (en vast ook wel van heel gitaarnet.nl). Er is niet alleen niks mis met forummods die het beleid van het forum naleven, het is zelfs hun taak.
Kijk, over dat (deel van het) beleid, daar kan je wel over discussieren inderdaad, maar ga dan niet raar opkijken als een topic dat in strijd is met het huidige beleid wordt gesloten.


flikker toch op man er zijn honderden topics geopend met het zelfde onderwerp en wat piens betreft die heeft gewoon een grote vinger in de pap en als je dan niks mag zeggen omdat hij zo belangrijk is voor gitaar minnend Nederland en Belgie wat betreft zijn beleid dan is het maar een zielig zooitje en moeten we er maar inderdaad niks meer over zeggen.

Democratie kiss my ass dat bestaat hier nog steeds niet althans niet op forums zoals deze omdat je meningsuiting hier aan banden wordt gelegd,
en je alleen maar over gitaren en versterkers mag praten dus schaf dan ook het off topic af want daar gaat het ook niet over gitaren enzo maar daar zit de gitaarnetpolitie te wachten tot je iets verkeerds zegt zodat ze wat te doen hebben door met slotjes te gaan smijten.

olaf reijnders
14 oktober 2005, 14:51
De dictatuur van de commercie.

bert k
14 oktober 2005, 15:55
Richwoodtopic heb ik dichtgegood omdat er al een Richwood topic is. Bovendien was er al een Richwood bash topic, als je daar echt behoefte aan mocht hebben.
Voornaamste punt is dat er in het laatste topic echt helemaal niks zinnigs gezegd werd.

Wat betreft Piens, ik kan het me niet herinneren, dat zal wel Gitaarnet geweest zijn.

Verder mag het wel wat relaxter graag. Ik sluit bijna nooit topics (voorbeelden?) ik verplaats regelmatig, als het niet in gitaren thuishoort.

dano
14 oktober 2005, 16:00
misschien is het handig een beetje dingen bij elkaar te gaan gooien. Kijk bijvoorbeeld op het forum van http://gathering.tweakers.net/. Daar wordt een streng maar rechtvaardig beleid gevoerd. Een voordeel daar is dat er topics worden geopend in de trend van: "Het grote ... topic Deel ..." Zo is alle informatie makkelijk te vinden en lopen er niet 100 topics door elkaar. Daar wordt ook aan het begin van het topic een uitgebreide startpost gemaakt met allerhande informatie. Misschien is dat ook iets voor hier? Het maakt het een stuk overzichtelijker.

Je zou dan kunnen denken aan "Het grote Gibson Les Paul topic" of "Het grote beginners topic" of (zoals dus al gebeurt af en toe) "Het grote richwood topic). Als hij volloopt maak je een nieuwe aan en alle overbodige posts en opnieuw geopende therads kunnen dicht met een verwijzing naar het al bestaande topic.

Ideetje?

Oh en ik ben het er wel mee eens dat er af en toe in het algemeen echt onbeschoft op elkaar gereageerd wordt, om met h. finkers te spreken: "Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig"?

edit: spelfouteeeeeeeeeeeeeeeeen

bert k
14 oktober 2005, 16:10
Wel een goed idee, op zich, maar ik mis hier een knopje om topics samen te voegen. Dus als er een paar topics voorhanden zijn waar je in kan posten (en ze zijn allebei genoemd) dan gooi ik de zaak duis op slot en kan je in de andere topics doorposten. (Wat tot nu toe niet gebeurd is, dus zo belangrijk was het allemaal kennelijk niet.)

dano
14 oktober 2005, 16:21
ah right. Dus ipv van samenvoegen zoiets:


modbreak:

Dit topic bestaat al en is hier te vinden:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=51525

Reel Big Fish
16 oktober 2005, 00:53
zo zie je maar,je moet je vriendin ook niet alleen op stap laten gaan Reel big fish

Had ik maar een vriendin, dat gaat me echt nooit lukken...

.... tenzij ik eindelijk iemand dronken kan voeren :lol:

*kijkt in portomonee*

*... shit*