PDA

View Full Version : gitaaradvies: lastige klant



iwamoto
13 oktober 2005, 17:24
hey, ik heb jullie advies weeral eens nodig, ik wil een nieuwe gitaar,
ik wil iets fenderigs, vintage look kan ik dan zelf wel voor zorgen,
want dat is criteria 2, maargoed, ik ben nogal verknocht aan mn
ibanez, ik wil dus t liefste n floyd rose erop, en n lekker dunne
hals, nou is de hals wel bij warmoth te krijgen, en zou ik ook n gotoh
floyd kunnen kopen, maar is er geen gitaar die mijn wensen al n klein
beetje heeft? n squier ofzo, (ik ben namelijk zon goedkope student met
weinig poen, maar nie verder vertellen he :wink: ) hoor graag iets,
groetjes, camiel

BartL
13 oktober 2005, 17:27
Pfff...lekker lastig :-D

Charvel model 4 ofzo? Heb ik ook gehad: Kijk maar bij m'n webshots (in sig).

Raytheman
13 oktober 2005, 17:31
Misschien een japanse Fender Comtemporary Stratocaster? Die heeft van origine een Kahler trem

Bazzey
13 oktober 2005, 18:14
ik ben nogal verknocht aan mn
ibanez, ik wil dus t liefste n floyd rose erop, en n lekker dunne
hals,

:D koop dan een Ibanez Jem7PBK,die heeft de allerdunste hals die je kan vinden :D

vulvasonic
13 oktober 2005, 18:32
Zoiets?
http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/StratSpikebite.jpg

d'oh
13 oktober 2005, 18:45
is dat een van jou gitaren vulva?

vette plank, vooral met die turtoise slagplaat

iwamoto
13 oktober 2005, 19:19
potjandorie ja, zoiets moet ik hebben, naja, iets strattiger eigenlijk, maar oom verfkwast en oom andere slagplaat kunnen daar wel voor zorgen, wat ist voor iets vulva, enne, issie duur?

Harry
13 oktober 2005, 20:22
Misschien een japanse Fender Comtemporary Stratocaster? Die heeft van origine een Kahler trem

heb ik ooit gehad, was vanwege de tremolo niet mijn ding. Maar verder een prima ding.

jorrit
13 oktober 2005, 20:54