PDA

View Full Version : Topics verdwenen?



Droffie
12 oktober 2005, 17:13
Waar is mijn Webstrings topic gebleven?

Gebeurt wel vaker dat topics zomaar verdwijnen. Of ben ik nou gek :???:

wytz
12 oktober 2005, 17:14
is nu net ook een topic over verdwenen topics in off topic (hoe vaak krijg je topic in één zin?)

Droffie
12 oktober 2005, 17:22
Dus er is een topic starter geweest in off topic die een topic heeft geopend over verdwenen topics?

Ik kom niet verder dan 4 :D

fullorder
12 oktober 2005, 17:42
Dus er is een topic starter geweest in off topic die een topic heeft geopend over verdwenen topics?

Ik kom niet verder dan 4 :D

Er is een topic starter geweest die nadat hij/zij een topic over verdwenen topics heeft geopend in off topic, ook nog eens hetzelfde topic over verdwenen topics heeft geopend in electrische gitaren. Is dat niet enigzins off topic?

7! :-D

fullorder
12 oktober 2005, 17:43
Dus er is een topic starter geweest in off topic die een topic heeft geopend over verdwenen topics?

Ik kom niet verder dan 4 :D

Er is een topic starter geweest die nadat hij/zij een topic over verdwenen topics heeft geopend in off topic, ook nog eens hetzelfde topic over verdwenen topics heeft geopend in electrische gitaren. Is dat niet enigzins off topic?

7! :-D

Anders_Destium
12 oktober 2005, 17:44
Als je op je eigen profiel klikt en dan "alle berichten van Droffie" dan kun je hem weer vinden. Vroeg of laat zal hij vast ook weer hier opduiken :-?

dejohan
12 oktober 2005, 17:56
Ja er is hier ergens een wormhole. Volgens mij dezelfde waar mijn kat ook af en toe in verdwijnt (om dan een paar dagen later weer op te duiken).

Anders_Destium
12 oktober 2005, 19:18
Met katten (of liever poezen) moet je dan uitkijken hoor, voor je het weet heb je er niet 1 maar een hele zooi :wink: