PDA

View Full Version : Dilemma Dilemma!



M O P
12 oktober 2005, 16:50
Gegroet!

Ik heb me al eens eerder aangemeld voor dit forum, een jaar geleden ofzo, maar ik kon de gegevens nergens meer vinden, dus vandaar dit nieuwe account, voordat ik geflamed word 8-)

Ik zit namelijk met een dilemma, ik heb bij Big-One music gespeeld op een Epiphone Les Paul, classic dacht ik, of standaard weet ik niet zeker, maar ik ben echt totaal verliefd op dat ding, hij speelt lekker, ziet er lekker uit, de prijs is niet heel veel, rond de 500 euri dacht ik.
Ik speel al een aantal jaartjes gitaar en heb nog steeds niet echt een mooie gear, een hele mooie klassieke gitaar dat wel, een stagg telecaster waar ik zelf wat een geprutst heb, en een marshall 30 watt versterker met aantal effecten erop.
Nou zou ik supergraag die LP willen kopen, ik heb het geld er ook wel voor, maar het is denk ik ook wel verstandig om aan een nieuwe versterker te gaan denken :???:
Mijn budget ligt rond de 500 euro, voor een versterker, of voor een nieuwe gitaar, en als ik voor de gitaar kies, is het misschien beter om naar een andere winkel te gaan? In plaats van Big-One music in Zwolle?
En wat voor versterker zouden jullie me aanraden? Een beetje allround voor alle soorten muziek, en sterk genoeg voor optredens..
Ik hoor graag jullie kennis en jullie aanraders tegemoet :)

Bij voorbaat dank!