PDA

View Full Version : DOD 250 TB+led mod



Antal
12 oktober 2005, 14:52
Is er hier iemand die wel eens een DOD 250 true bypass gemaakt heeft? Ik heb namelijk gemeten, en ik vermoed dat als ik er een 3pdt schakelaar inzet, er net geen batterij meer inpast. Ik vroeg me af hoe andere mensen dit opgelost hebben.

Analogman doet de mod ook volgens zijn site: http://www.analogman.com/dodmod.htm
Hier wordt echter niet gesproken over het wel of niet kunnen plaatsen van een batterij na de mod.

Nielsje
12 oktober 2005, 14:56
Ja ik heb een Dod 250 tb gemaakt

geen led overigens, aangezien ik dat niet nodig vond toendertijd. Er zat bij mij bij aankoop al een dpdt schakelaar in (carling) echter, niet aangesloten volgens true bypass methode (?!?!?!?)

dus zelf gedaan. Later de stroomvoorziening veranderd, standaard moet je er zo'n menneke insteken, daar voelde ik weinig voor, dus geisoleerd mannetje gekocht, gaatje beetje opgevijld, klaar. heb nu geen wegbreek contact meer voor de batterij (die zat niet op de input) maar er zit nu ook geen batterij meer in.. Maar het past volgens mij wel hoor, aangezien de 3dpdt niet zo gigantisch groot zijn...

Antal
12 oktober 2005, 15:41
Alleen een 2pdt is smaller dan een 3pdt. En bij de 250 is de footswitch meer naar achteren gemonteerd dan bij meeste pedalen.

Een andere adapter input wil ik er misschien ook nog inzetten, maar dat is gewoon een kwestie van het gat groter maken. Die ruimte is wel.

Nielsje
12 oktober 2005, 19:35
heb je niet een 3pdt liggen dan? dan is het toch gewoon ff kwestie van erin schroeven kijken of het past en basta?

Speeddemon
12 oktober 2005, 23:29
Ik heb het ook bij de mijne gedaan. Het past, maar vraag niet hoe.


Sex met een 13 jarige griet zou makkelijker zijn... :wink:

En er zit ook een 3mm blauwe LED + houder in.

Nielsje
12 oktober 2005, 23:57
Sex met een 13 jarige griet zou makkelijker zijn... :wink:



hoe zou hij dat nou weten...?? :???:


















Ik heb het ook gedaan. Het past, maar vraag niet hoe.




ah, duidelijk :-D

Speeddemon
13 oktober 2005, 13:32
juist, en dat was de hele strekking van het verdraaien van het helicopter- filmpje in The Running Man. :razz:

Antal
14 oktober 2005, 16:02
heb je niet een 3pdt liggen dan? dan is het toch gewoon ff kwestie van erin schroeven kijken of het past en basta?

Ik heb ze momenteel idd ff niet rondslingeren thuis. Ik ga er maar weer eens een paar bestellen. 50 euro voor 5 zag ik op gitaarmarkt :razz: