PDA

View Full Version : Skreddy Pedals



Quink
11 oktober 2005, 22:44
Heeft iemand wel eens een pedaal van Skreddy in handen gehad? Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Curious minds want to know... :wink:

DREAMMACHINE
11 oktober 2005, 22:53
ik niet, maar op HCFX worden ze de hemel in geprezen!

BartL
12 oktober 2005, 00:12
...da's hoog.

Quink
12 oktober 2005, 00:20
...da's hoog.

Tsja, HC. "Himmelhoch Jauchzend, zum Tode Betrübt".....

:wink:

Mitch
12 oktober 2005, 10:03
Met een beetje mazzel is er op de Pedalendag één.

Quink
12 oktober 2005, 10:40
Met een beetje mazzel is er op de Pedalendag één.

Niet zo geheimzinnig! http://smile.smilies.nl/443.gif
Welke, welke, welke? [/Brandend van nieuwsgierigheid mode]

:D

Mitch
12 oktober 2005, 10:44
It's not up to me, maar we hebben het dan over de Screw Driver.
Lijkt mij persoonlijk ook interessanter dan alle 12 Big Muff varianten die hij heeft :)

Quink
12 oktober 2005, 11:51
It's not up to me, maar we hebben het dan over de Screw Driver.

Cool, da's ook degene waar mijn belangstelling het meeste naar uitging. Ik neem aan dat er hier of daar een in bestelling is en de al dan niet aanwezigheid op de pedalendag samenhangt met de levertijd (ong. 3 weken of daaromtrent)?

Mitch
12 oktober 2005, 12:11
Zoiets :amp:

Toneffectory
14 oktober 2005, 22:38
Ik heb een Skreddy Zero, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Euthymia ICBM.

Quink
15 oktober 2005, 17:54
Ik heb een Skreddy Zero, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Euthymia ICBM.

Want?

Toneffectory
16 oktober 2005, 18:16
De Zero is meer 'smooth' en warmer. Dit in tegenstelling tot de ICBM. Deze heeft wat meer bite en tophoog. Je kunt het een beetje 'harsh' noemen, maar het heeft op mijn setup de voorkeur. Bovendien kun je lekker experimenteren met verschillende opamps. De ICBM heeft ook wat weg van een Colorsound Tonebender (de versie met Silicium transistoren).

robzilla
16 oktober 2005, 18:58
De Zero is meer 'smooth' en warmer. Dit in tegenstelling tot de ICBM. Deze heeft wat meer bite en tophoog. Je kunt het een beetje 'harsh' noemen, maar het heeft op mijn setup de voorkeur. Bovendien kun je lekker experimenteren met verschillende opamps. De ICBM heeft ook wat weg van een Colorsound Tonebender (de versie met Silicium transistoren).

Zeg toneffectory, wat ben jij eigenlijk van plan met die website van je? :) Soort van keeley maar dan nederlands?

Quink
16 oktober 2005, 21:54
De Zero is meer 'smooth' en warmer. Dit in tegenstelling tot de ICBM. Deze heeft wat meer bite en tophoog. Je kunt het een beetje 'harsh' noemen, maar het heeft op mijn setup de voorkeur. Bovendien kun je lekker experimenteren met verschillende opamps. De ICBM heeft ook wat weg van een Colorsound Tonebender (de versie met Silicium transistoren).

Ok, is helder. Bedankt voor de uitleg.

Toneffectory
16 oktober 2005, 22:39
Zeg toneffectory, wat ben jij eigenlijk van plan met die website van je? :) Soort van keeley maar dan nederlands?[/quote]

Eerlijk gezegd niets. Toneffectory is een samenwerking tussen mij en de drummer van mijn band. Niet zo maar een drummer maar ook een elektronica-goeroe. Zelfs ééntje die er ook voor gestudeerd heeft. Hij heeft zo'n beetje al mijn effecten onder handen genomen. Mijn wens was zijn instructie :) Hij heeft ook hele vage effecten voor mij gebouwd. Zo'n drummer is echt aan te raden. :wink: