PDA

View Full Version : MARCEL COENEN WOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHH



MAY
17 september 2002, 17:46
WOOOOOOOH deze gast is echt amazing goed man!!!!!!!!! Echt zo een beetje niveau John Petrucci. Het mag duidelijk zijn dat dit Nederlands meest technische gitarist is ( in elk geval 1 van de meest technische gitaristen ). Ik vraag me spontaan af of je nog sneller dan hem kunt zijn. Iedereen moet maar eens kijken op http://www.marcelcoenen.com gaan kijken en dan bij zijn movie clips, echt heel cool!!

Swan
17 september 2002, 18:40
heb hem laatst live gezien....hij is wel snel ja....maar vond het niet om aan te horen

taylor
17 september 2002, 21:19
zeker nooit van max singor gehoord!!

MAY
17 september 2002, 21:24
Nee, moet ik me hier voor schamen?

moretel
17 september 2002, 21:46
Daar moet je je zeker voor schamen !
Onder andere de vaste begeleidings muzikant van Rich Wyman.
Ik heb vorige week nog met hem staan jammen, hij is echt waanzinnig goed, maar heeft wel een heel andere stijl, meer jaren 70-80, Bowie , Prince maar dan meer Rock, Jeff Beck etc.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2002-09-17 21:47 ]</font>

MAY
17 september 2002, 22:00
hmm, Rich Wyman ken ik wel van naam. maar die gitarist daar had ik echt nog nooit van gehoord. Zo leer je nog eens wat!

moretel
18 september 2002, 09:02
http://www.maxville.nl

Ibanez
18 september 2002, 17:02
zie: http://www.gitaarforum.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=4857&amp;forum=9&amp;25 Marcel coenen rules!

Anders Destium
20 september 2002, 19:41
Marcel Singor is een ontzettende legende in Zoetermeer (speelde ook in onze schoolband, daarvandaan heb je zo'n beetje constante conservatorium output geloof ik :smile: ).
Hij is een paar jaar geleden geloof ik twee keer achter elkaar beste gitarist van Nederland geweest....

Ibanez
21 september 2002, 10:35
Op 2002-09-18 09:02, schreef moretel:
http://www.maxville.nl
He man de drummer van deze band is ook de drummer van de band xenobia, waarvan de gitarist op dit forum zit!

Ibanez
21 september 2002, 10:35
Op 2002-09-20 19:41, schreef Anders Destium:
Marcel Singor is een ontzettende legende in Zoetermeer (speelde ook in onze schoolband, daarvandaan heb je zo'n beetje constante conservatorium output geloof ik &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif"> ).
Hij is een paar jaar geleden geloof ik twee keer achter elkaar beste gitarist van Nederland geweest....
Vet! Hij is toch ook best wel heel jong (als ik dat plaatje zie) ?

Anders Destium
21 september 2002, 10:46
Hij is ergens midden in de twintig, even kijken, al een jaar of acht of zo van de middelbare school af...

moretel
22 september 2002, 21:57
Op 2002-09-21 10:35, schreef Ibanez:


Op 2002-09-18 09:02, schreef moretel:
http://www.maxville.nl
He man de drummer van deze band is ook de drummer van de band xenobia, waarvan de gitarist op dit forum zit!

Ik heb laatst nog gespeeld met die drummer tijdens een jamsessie, hij is echt ongelooflijk goed.

Ibanez
23 september 2002, 16:24
Ik weet het ik heb ook wel is een flinke drumsolo van hem gehoord bij de jamavond in het ckc. Hij is zeker wel goed. Je moet trouwens op zijn site is zijn drumsolo downloaden.

moretel
23 september 2002, 22:42
Wat is het ckc?

Ibanez
24 september 2002, 18:12
de muziekschool! Je woont toch in zoetermeer?

moretel
24 september 2002, 23:08
Oh de nieuwe muziekschool, ik wist niet dat daar ook jamsessies waren.
Nu je het zegt begint er iets te dagen, maar ja ik word oud :smile:

Rutger
25 september 2002, 10:18
He, dat is toch die gozer van de jamsessies op dinsdagavond in de Boer? Ik heb een keer meegejamd en hij speelt waanzinnig goed. Voelde me weer een beginnertje. :sad: k Ga binnenkort maar weer eens heen, vond het wel tof. volgens mijn berekeningen had ik er gisteren moeten zijn...

moretel
25 september 2002, 10:45
Ik voel me elke keer weer een beginnertje :smile:
Ik ben de laatste keren altijd wel geweest dus misschien heb ik je wel eens gezien,
Alleen was de laatste keer Marcel erg solistisch bezig, weinig ruimte biedend voor de anderen, dat is de laatste tijd wel eens jammer. Ik heb altijd wat langer nodig om los te komen.

oefen je ook in de boerderij met een band ?

Rutger
25 september 2002, 10:54
Ja, dat wou ik al zeggen, t was meer een Marcel Soloproject. Ik was er in juli, de 23ste geloof ik, speel op een rode Washburn a la ES335. Toevallig oefen ik elke vrijdag van 5 tot 8 in de boer. Jij?

Rutger
25 september 2002, 10:59
De drummer was trouwens ook goed, k heb nog nooit zo'n strakke nederlandse drummer gezien. Die zijn schaars.

Zoals je zegt, ik had ook wat tijd nodig om in te komen. Dan is jammen met je eigen bandje wat makkelijker, ken je je accoordenschema's tenminste.

moretel
25 september 2002, 11:26
Op 2002-09-25 10:54, schreef Rutger:
Ja, dat wou ik al zeggen, t was meer een Marcel Soloproject. Ik was er in juli, de 23ste geloof ik, speel op een rode Washburn a la ES335. Toevallig oefen ik elke vrijdag van 5 tot 8 in de boer. Jij?

In juli was ik op vakantie.
Ha wij oefenen op vrijdag van 8 tot 12 (in de praktijk vaak van 9-12.
We spelen binnenkort trouwens op 7 november in het brouwhuis en 25 november in het podiumcafe.
We spelen covers uit de jaren 70-80 (Pink Floyd, Rem, Dire Straits en eigen werk, maar dat is door wat bandwisselingen op een wat lager niveau komen te liggen.
Ik speel ook eens in de 3-4 weken met een andere drummer en bassist , Deep Purple en Rush, technisch een hoger niveau.
In wat voor een soort band speel je ?

Rutger
25 september 2002, 11:34
He leuk, ik kan wel even gaan kijken.

We zijn net een half jaartje bezig, maken poprock en ballads en we willen eigen nummers gaan doen. Mijn eigen stijl is meer Hendriks en BB King. 20 Oktober de eerste gig in een jeugdcentrum in Rokkeveen(?). k Woon hier nog niet zo lang (jaartje).

moretel
25 september 2002, 11:46
Poprock, dat is ook een beetje de stijl waar wij ons mee bezighouden, alhoewel ik er altijd een heftig randje aan wil geven.

Ik wil zelf meer de kant op van jaren 70 rock en blues rock ala Rory Gallgher en SRV, Hendrix. Gewoon de muziek maken waarvan jezelf uit je dak gaat met lekker lange foute solo's.

Rutger
25 september 2002, 11:54
Op 2002-09-25 11:46, schreef moretel:
Gewoon de muziek maken waarvan jezelf uit je dak gaat met lekker lange foute solo's.


:smile: Ja lekker.

je vind alleen niet gauw mensen met dezelfde ideeen in een band. Jazz op zijn tijd vind ik heerlijk, maar vind maar eens een paar jazzfreaks van je eigen niveau om af en toe te jammen. Daarom ging ik ook naar de jamsessie...krijg je nog gitaarrock.

Rutger
25 september 2002, 11:58
hoe heet je band eigenlijk? We zijn nog steeds niet uit onze naam, ideeen?

moretel
25 september 2002, 12:28
Onze band heet Gravitty, verzonnen door onze oude bassist en wordt door iedereen fout gespeld (we hebben nog eens een keer in de postiljon gestaan, bevriende muziek minnende journalist :smile:

In namen ben ik niet sterk maar ik weet zeker dat een naam topic heel wat reacties geeft hier.

Ik ben ook wel met jazz zaken bezig , veel van die jazz/blues schematjes met dim en add7/9 accoorden enzo. Geen pure jazz maar leuk om je accoorden werk bij te houden.

Rutger
25 september 2002, 12:54
Goed idee, ik ga het de jongens hier eens vragen.

Tijd dat we de jamsessie van Marcel eens overnemen. Dan maken we het tot wat een jamsessie behoort te zijn: lekker jazz/funk/bluesen tot het vroege ochtendlicht! :smile:

Ik ben alleen nooit iemand tegengekomen die mij die !#%#*ingewikkelde muziek eens uitlegt. Dan kun je wel mineur/majeur spelen op die leuke jazzstandards, maar dat schiet niet erg op natuurlijk.

savecracker85
25 september 2002, 14:52
ooit eens gedacht aan msn ofzo :grin:

Ibanez
25 september 2002, 16:29
Op 2002-09-25 11:34, schreef Rutger:
He leuk, ik kan wel even gaan kijken.

We zijn net een half jaartje bezig, maken poprock en ballads en we willen eigen nummers gaan doen. Mijn eigen stijl is meer Hendriks en BB King. 20 Oktober de eerste gig in een jeugdcentrum in Rokkeveen(?). k Woon hier nog niet zo lang (jaartje).
He vet, daar woon ik vlakbij. Kan ik misschien ff langskomen? Heb je een bandsite?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ibanez op 2002-09-25 16:30 ]</font>

Rutger
25 september 2002, 16:42
Helaas geen bandsite, maar ik kan je wel op de hoogte houden. Ik weet nog niet hoe laat, als het goed is zijn er die avond meer dingen te doen daar. Daar wordt nog aan gewerkt!

moretel
25 september 2002, 18:07
Op 2002-09-25 14:52, schreef savecracker85:
ooit eens gedacht aan msn ofzo &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">

Ben ik te oud voor :smile: :smile:

moretel
25 september 2002, 18:14
Tijd dat we de jamsessie van Marcel eens overnemen. Dan maken we het tot wat een jamsessie behoort te zijn: lekker jazz/funk/bluesen tot het vroege ochtendlicht!
Ik ben alleen nooit iemand tegengekomen die mij die !#%#*ingewikkelde muziek eens uitlegt. Dan kun je wel mineur/majeur spelen op die leuke jazzstandards, maar dat schiet niet erg op natuurlijk.


Ik heb nooit les gehad en vind de theorie ook niet echt makkelijk. Maar bij jazz kan veel, ik hou wel van echte free jazz waar niemand wat van begrijpt, behalve de muzikant :smile:

Dat overnemen van Marcel is geen enkel probleem, ik heb laatst gesproken met degene die voor het gebeuren verantwoordelijk is en die gaf ook wel aan dat het wat anders kon. Als ik naar hem toe stap met een voorstel voor een goeie thema sessie als jazz/blues is dat wel te plannen. Lijkt me wel eens leuk om te organiseren zoiets, maar wel met een degelijke voorbereiding.

Rutger
26 september 2002, 12:47
He, goed idee! Het lijkt me wel slim om er iemand bij te nemen die technisch ook het een en ander van jazz weet. Maar ach, het gaat om het jammen natuurlijk.

moretel
26 september 2002, 14:09
We zijn nu met de band aan het oefenen voor de komende optredens. We moeten weer even het vuur krijgen maar misschien vind je het leuk om over een poosje als alle nummers staan eens een keer te komen luisteren op vrijdagavond, een kritisch oor vind iedereen prima.

Rutger
26 september 2002, 14:52
Ja leuk, ik ben er toch op vrijdagavond dus blijf ik gewoon een keertje hangen. Check je prive berichten voor mijn mailadres.

moretel
26 september 2002, 15:50
Ok

tot kijk

Ibanez
26 september 2002, 19:06
b.t.w. Vandaag stond er een stuk in de music maker over sun caged! (band met marcel coenen) echt vet! En ze gaan ook een nieuwe cd uitbrengen!

mcoenen
30 september 2002, 18:14
Hela :smile:

Tof, een topic over mij (tenminste de eerste 3 berichten of zo) ik wist niet dat ik Marcel Singor heette .... :wink:

Marcel (Coenen dus ..)

moretel
1 oktober 2002, 12:31
Ja zo gaat dat, in het echte leven ontmoet je mensen en verandert het onderwerp van gesprek.

Ibanez
1 oktober 2002, 17:16
Op 2002-09-30 18:14, schreef mcoenen:
Hela &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

Tof, een topic over mij (tenminste de eerste 3 berichten of zo) ik wist niet dat ik Marcel Singor heette .... &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">

Marcel (Coenen dus ..)
He marcel, leuk om weer es een bericht van de supergitarist te zien (slijm slijm :smile: ) Maarre hoe was het shredfest? Ik kon er niet bij zijn... :grin:

mcoenen
25 november 2002, 15:16
Shredfest was gaaf, was toch wel een goede opkomst, in 2003 komt er weer een shredfest, dat zeker !

Thenks voor de comments :smile:

Marcel (Coenen dus ! :razz:)

moretel
25 november 2002, 15:22
Tis dat je zover weg woont anders kon je eens komen jammen met Marcel Singor.

Doe je dat weleens van die spontane jamsessies ?

mcoenen
25 november 2002, 15:26
Tuurlijk, wel vaker zelfs, wel jammer dat hier in t zuiden nooit van die jamsessies zijn (althans niet zoveel).

Maiden Michiel
13 december 2002, 14:37
Aaargh! Kom dan eens naar 't Oosten: Achterhoek &amp; Twente! Zou je graag eens live willen zien spelen!!

moretel
13 december 2002, 15:02
31 januari in zoetermeer kom ik een kijkje nemen (zeg er zelfs mijn vaste oefenavond voor af !)

Maiden Michiel
16 december 2002, 09:29
Tja, ik wacht lekker af

Azagthoth
19 december 2002, 13:39
pfff wat een speler zeg. De techniek die deze man beheerst is gewoonweg ongelofelijk, maar de speelsheid hoe hij met harmonieen omgaat is minstens net zo ongelofelijk. De 1e paar keren dat ik het zag (live en video) viel mij de perfecte techniek het meest op, maar als je verder kijkt zie je dat zijn practische kennis van melodieen net zo virtuoos zijn!

Edit:
Jezus, klinkt nogal slijmerig :smile: maar ik sta wel achter deze opmerking.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Azagthoth op 2002-12-19 18:56 ]</font>

Maiden Michiel
19 december 2002, 21:13
Tja, die kerel is gewoon supergoed, dat mag toch gezegd worden?

RaNk
1 januari 2003, 13:19
Dit topic ging over Marcel Coenen he, en niet over andere Marcel's en dergelijken. Nou, degenen die zeggen dat ze hem maar niks vinden zijn volgens mij gewoon stikjaloers.

Ibanez
1 januari 2003, 16:24
Op 2002-12-13 15:02, schreef moretel:
31 januari in zoetermeer kom ik een kijkje nemen (zeg er zelfs mijn vaste oefenavond voor af !)
Ik ook! Misschien kom ik je nog tegen :smile:

Tymon
27 januari 2003, 11:27
Ja Marcel is wel cool, 't is alleen niet helemaal mijn ding. Persoonlijk vind ik zijn vibrato veel te overdreven en hij gebruikt een beetje basic Yngwie-like licks. Maar goed, in dat genre wel een van de betere van Nederland!

Rob van der Loo (bassist van Marcel's band Sun Caged) speelt ook bij mij in de band.

http://www.exivious.com

Cheers!
Tymon

mcoenen
20 februari 2003, 15:10
Hee Tymon, basic yngwie like licks, haha die is goed ! Luister maar es naar Inner Alchemy en herzie je mening dan maar es

Hier dus:

http://users.skynet.be/bs223245/inner.rm

Groetjes

Marcel (de yngwie copie)



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mcoenen op 2003-02-20 15:25 ]</font>

Phoenix Rising
20 februari 2003, 16:03
Hey marcel! Zit je hier ook?

Ik was laatst in de Q-bus in Leiden bij jullie optreden, ik was echt onder de indruk. Jammer dat jullie geen cds meer hadden man! Ik hoef geen t-shirts :grin:

Enne, wat voor RG was die 7 string ibanez dan? Echt super mooie gitaar, en heel vette sound.

Ibanez
20 februari 2003, 16:26
http://www.marcelcoenen.com/gear.htm hier staat z'n gear. Maar ze zijn nu een nieuw album aan het opnemen en komt in de zomer uit (dacht ik?) sun caged rulez!

mcoenen
20 februari 2003, 16:33
Hee, die RG is een custom model, te weten: RG 7-680 ltd, hij heeft een 27 inch wizard neck, waanzinnig idd in sound, door zijn lange scale, strakker kan haast niet.

Zelf ben ik inmiddels klaar met de opnamen, dit weekend is Rob aan de beurt (bassist)en daarna toetsen en zang :smile:

Greetz

Marcel

Tymon
20 februari 2003, 16:35
Hee Marcel!

Ik heb m gedownload. Super gespeeld, maar echt niet mijn ding. Het is zo gitaarhelden-achtig, van kijk mij eens spelen, en daar hou ik nou eenmaal niet zo van.

Mijn hart ligt meer bij de fusion / jazzrock. Neem mijn grote idool Allan Holdsworth bijvoorbeeld, kwa techniek steekt hij met kop en schouders boven het Yngwie / Petrucci / Vai kliekje uit, maar toch klinkt hij heel bescheiden als je snapt wat ik bedoel.

Moet je maar eens 'In The Dead Of Night' van de band UK downloaden. Holdsworth was de gitarist van die band. Als je die hebt gehoord moet je Yngwie's cover van dat nummers eens downloaden, ik vind het echt om je dood te lachen hoe krampachtig hij Holdsworth probeert te immiteren! Maar goed, smaken verschillen en waarschijnlijk zijn er ook mensen die Yngwie's versie mooier vinden.

Begin je al door te krijgen wat een hekel ik heb aan Yngwie? :wink: Dat komt overigens niet alleen door zijn manier van spelen maar door zijn walgelijk arrogante instelling en ik HOOR dat gewoon in zijn spel! >:(

Vat het trouwens niet verkeerd op hoor, dat ik jou eerst met Yngwie vergelijk en dan zeg dat ik zo'n hekel heb aan Yngwie :smile: Hahaha

Groeten!
Tymon

Ibanez
20 februari 2003, 16:57
Op 2003-02-20 16:35, schreef Tymon:
Hee Marcel!

Ik heb m gedownload. Super gespeeld, maar echt niet mijn ding. Het is zo gitaarhelden-achtig, van kijk mij eens spelen, en daar hou ik nou eenmaal niet zo van.

Mijn hart ligt meer bij de fusion / jazzrock. Neem mijn grote idool Allan Holdsworth bijvoorbeeld, kwa techniek steekt hij met kop en schouders boven het Yngwie / Petrucci / Vai kliekje uit, maar toch klinkt hij heel bescheiden als je snapt wat ik bedoel.

Moet je maar eens 'In The Dead Of Night' van de band UK downloaden. Holdsworth was de gitarist van die band. Als je die hebt gehoord moet je Yngwie's cover van dat nummers eens downloaden, ik vind het echt om je dood te lachen hoe krampachtig hij Holdsworth probeert te immiteren! Maar goed, smaken verschillen en waarschijnlijk zijn er ook mensen die Yngwie's versie mooier vinden.

Begin je al door te krijgen wat een hekel ik heb aan Yngwie? :wink: Dat komt overigens niet alleen door zijn manier van spelen maar door zijn walgelijk arrogante instelling en ik HOOR dat gewoon in zijn spel! >:(

Vat het trouwens niet verkeerd op hoor, dat ik jou eerst met Yngwie vergelijk en dan zeg dat ik zo'n hekel heb aan Yngwie :smile: Hahaha

Groeten!
Tymon
Kijk op marcels site en wat zie je bij grootste inspiraties: Biggest Inspirations:
Joe Satriani, Dream Theater, James Hetfield, Allan Holdsworth, Crimeny, Greg Howe, Meshuggah, Rush, Fates Warning, Haji's Kitchen, Fear Factory, Racer X, Dizzy Mizz Lizzy, Steve Morse, Paul Gilbert, Dimebag Darrell, Steve Vai, Yngwie Malmsteen and John Petrucci.

en wie staat daar tussen? allan holdsworth ja! :smile: enne ik ben het ook totaal niet eens met jouw opmerking van: Het is zo gitaarhelden-achtig, van kijk mij eens spelen, en daar hou ik nou eenmaal niet zo van.
Maarja dat ben ik dan weer :smile: ik zie hem gewoon iets spelen en vind het totaal niet patserig ofzo eruit zien, mensen zeggen zo snel als gitaristen erg goed zijn dat ze patserig doen. En marcel heeft op zijn solo cd ook wat fusion nummers staan als ik het goed heb. Dus ik zou eerst maar eens goed zijn site gaan lezen voordat je een oordeel vormt.

mcoenen
20 februari 2003, 17:27
Ibanez: indeed, ik zou eerst maar es een compleet beeld krijgen van wat ik doe Tymon alvorens je me bestempelt als een bepaald soort gitarist, ik speel gewoon wat ik gaaf vind, gitaarhelden achtig ? vind ik onzin, dat nummer Inner Alchemy heeft nu werkelijk niks gitaarhelden achtigs, het is een heel gevoelig nummer, en de refreinen bijvoorbeeld komen iedere keer op het zelfde thema terug, en zo patserig is het niet bedoeld. Anyways, ik denk dat jouw en mijn invloeden niet eens zo heel ver uit elkaar liggen, ook ik luister veel naar jazz rock en fusion (Tribal Tech, Holdsworth, Matheny, Rithneour, Garsed &amp; Helmerich, etc etc). En tja, dat je Yngwie niet mooi vind spelen is jouw eigen smaak uiteraard, ik zelf vind Yngwie wel te gek, vooral zijn oude werk, het si de enige neo klassikale shredder die dat ook met een dosis gevoel kan, kan ik van die shrapnel gasten van eind jaren 80 allemaal niet zeggen (behalve macalpine en cacophony dan).

Marcel

Tymon
20 februari 2003, 17:57
Ibanez: indeed, ik zou eerst maar es een compleet beeld krijgen van wat ik doe Tymon alvorens je me bestempelt als een bepaald soort gitarist, ik speel gewoon wat ik gaaf vind, gitaarhelden achtig ?


Hee, begrijp me niet verkeerd, je moet ook zekers spelen wat je gaaf vindt! :smile:

Precies wat je zegt, Inner Alchemy is een heel gevoelig nummer, maar je gebruikt me wel een dosis felle harmonics and vibrato's!
Ik zeg niet dat ik het niets vind, het is gewoon niet zo mijn ding.

Ik baseer mijn mening overigens op de laatste 2 demo's van Sun Caged en de videootjes op je site, je solo album heb ik dus niet volledig gehoord. Als mijn beeld hier niet compleet mee is neem ik mijn woorden terug.



en zo patserig is het niet bedoeld


Nee dat weet ik ook wel! Dat is nou eenmaal jouw stijl. En dat bedoelde ik er ook niet mee. De ene vrouw trekt een dure jurk met allemaal franjes aan naar een feestje en de ander gewoon een spijkerbroek met trui... smaken verschillen! :wink: Haha



en wie staat daar tussen? allan holdsworth ja!


Dus? :smile:

Cheers,
Tymon

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tymon op 2003-02-20 18:03 ]</font>

Ibanez
20 februari 2003, 19:19
Mijn hart ligt meer bij de fusion / jazzrock. Neem mijn grote idool Allan Holdsworth bijvoorbeeld, kwa techniek steekt hij met kop en schouders boven het Yngwie / Petrucci / Vai kliekje uit, maar toch klinkt hij heel bescheiden als je snapt wat ik bedoel.

Moet je maar eens 'In The Dead Of Night' van de band UK downloaden. Holdsworth was de gitarist van die band. Als je die hebt gehoord moet je Yngwie's cover van dat nummers eens downloaden, ik vind het echt om je dood te lachen hoe krampachtig hij Holdsworth probeert te immiteren! Maar goed, smaken verschillen en waarschijnlijk zijn er ook mensen die Yngwie's versie mooier vinden.


......

Phoenix Rising
20 februari 2003, 20:38
Jongens kom op man, het ging over Marcels Custom RG, waarvan ik nergens een foto kan vinden (niet zo stille hint) :grin:

Ibanez
20 februari 2003, 21:41
Hier een paar foto's van de rg met marcel die erop speelt :smile:

http://www.suncaged.com/visual/shows-tours/2002-11-09/03.jpg

http://www.suncaged.com/visual/shows-tours/2002-10-06/31.jpg

http://www.suncaged.com/visual/shows-tours/2002-05-11/06.jpg

Phoenix Rising
20 februari 2003, 22:12
Gaaf man, echt belachelijk mooie finish. Hey maarre, ben jij zn schildknaap ofzo? :smile:

nee hoor ik loop je maar te pesten

sash
20 februari 2003, 23:04
Begint het wel op te lijken :grin:

Vette gitaar trouwens :smile:

Ic3gl0vE
22 februari 2003, 15:13
Sun Caged is sowieso wel vet... Ookal speelt de bassist op een 7 snarige bas


zoo berichtje ge-edit

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ic3gl0vE op 2003-02-23 22:09 ]</font>

Tymon
22 februari 2003, 16:21
Sun Caged is zekers cool! Vooral Killer Banshee! Rob speelt trouwens 7 string, maar goed, das ook heel veel :wink:

Cheers!

the joshua tree
22 februari 2003, 16:23
Op 2003-02-20 17:27, schreef mcoenen:
Anyways, ik denk dat jouw en mijn invloeden niet eens zo heel ver uit elkaar liggen, ook ik luister veel naar jazz rock en fusion (Tribal Tech, Holdsworth, Matheny, Rithneour, Garsed &amp; Helmerich, etc etc).

Marcel


Dus is er toch nog iemand die Tribal Tech kent, ik had de hoop al lang op gegeven.
Werkelijk onbegrijpelijk want Scott Henderson is een heel erg goede gitarist.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: the joshua tree op 2003-02-22 16:25 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: the joshua tree op 2003-02-22 16:26 ]</font>

mcoenen
22 februari 2003, 17:08
Op 2003-02-22 15:13, schreef Ic3gl0vE:
suncaged is sowieso wel vet... Ookal speelt de bassist op een acht snarige bas :smile:


Hehe, het is toch echt Sun Caged (twee losse woorden) anyway rob heeft echt maar 7 snaren op zijn bas, binnenkort krijgt ie wel een 9-snaars signature bas.

Marcel

Ibanez
22 februari 2003, 17:33
Op 2003-02-20 22:12, schreef Phoenix Rising:
Gaaf man, echt belachelijk mooie finish. Hey maarre, ben jij zn schildknaap ofzo? :smile:

nee hoor ik loop je maar te pesten
Hehe, nee ik ben gewoon een grote fan van sun caged :smile:

Ibanez
22 februari 2003, 17:34
Op 2003-02-22 17:08, schreef mcoenen:


Op 2003-02-22 15:13, schreef Ic3gl0vE:
suncaged is sowieso wel vet... Ookal speelt de bassist op een acht snarige bas :smile:


Hehe, het is toch echt Sun Caged (twee losse woorden) anyway rob heeft echt maar 7 snaren op zijn bas, binnenkort krijgt ie wel een 9-snaars signature bas.

Marcel
Ik las het idd in de music maker. Echt vet man 9 snaren! er is nog geeneens een gitaar met negen snaren. Die hals zal echt superbreed zijn.

Tymon
22 februari 2003, 20:00
Scott Henderson = master of improvisation!
Heel Tribal Tech is natuurlijk super!

Ic3gl0vE
23 februari 2003, 22:09
Op 2003-02-22 17:08, schreef mcoenen:


Op 2003-02-22 15:13, schreef Ic3gl0vE:
suncaged is sowieso wel vet... Ookal speelt de bassist op een acht snarige bas :smile:


Hehe, het is toch echt Sun Caged (twee losse woorden) anyway rob heeft echt maar 7 snaren op zijn bas, binnenkort krijgt ie wel een 9-snaars signature bas.

Marcel


oh... sorry :smile: Maar ik zat wel in de buurt

pim1234
1 maart 2003, 23:56
yow marcel vertel eens wat meer over je ibanez endorsment...heb je die rg 7string gewoon "gekregen"?!?!?!.....wel vet hoor al ben je ibanez endorser :smile: )

mcoenen
4 maart 2003, 07:49
Hoi :smile:

De deal is dat ik workshops voor ze speel door het land, en daarvoor krijg ik inderdaad of betaald of apparatuur, die RG 7-680 ltd heb ik inderdaad verkregen via Ibanez :smile:

Marcel

Maiden Michiel
4 maart 2003, 21:22
Tering beterz, ik wil ook wel een JEM ofzo krijgen van serlui.
Jammer dat ik niet kan shredden....

c.hultermans
8 maart 2003, 23:16
Ik vind het meer belangrijk dat een gitarist een melodie neerlegt, dan dat tie 10000000 km. per uur speelt.
Marcel legt een combinatie van die 2 neer..

http://www.conradhultermans.com

Maiden Michiel
10 maart 2003, 13:00
Je klinkt zelf anders ook niet slecht, alleen jammer dat de gitaarpartijen enigszins verzuipen in het drumgeluid. Maarre, opnames toch wel met een echte drummer?

c.hultermans
10 maart 2003, 18:59
Thanks, de opnamens zijn met een drumcomputer gedaan met een 8-track recorder.
Ik ga deze zomer de studio in om een CD op te gaan nemen met een echte band.

Conrad

Maiden Michiel
11 maart 2003, 09:52
Beterz, ikw acht met spanning af...