PDA

View Full Version : tablatuur voor guitar pro



marcelca
11 oktober 2005, 20:01
Hallo Allemaal

Ik ben hier helemaal nieuw en dit is ook mijn eerste onderwerpje die ik begin......

Ik al me even voorstellen

Ik ben marcel, 36 jaar , getrouwd, buschauffeur verslaafd aan kitesurfen en sinds heel kort ook aan gitaar tokkelen ( wat er tenminste voor door met gaan ).... :razz:

Ik ben nu 2 weken bezig , en na heel veel pijn in mijn vingertoppen gaat het nu erg lekker ( in ieder geval geen pijn meer, ik oefen tot nu toe dan minimaal een uur per dag verdeeld over meerdere blokken ( net een uur achter elkaar geoefend en zelfs nu heb ik geen last meer van mijn vingers, dus voor degene die last van hun vingers in het begin hebben, gewoon doorzetten het gaat echt over :-D :-D




NU MIJN VRAAG :

ik heb het programma Guitar pro 4.0, hier kan je tabs in laden, ik heb ook een site gevonden ervoor met tabs ( aller bekend natuurlijk )

mysongbook.com

ik word alleen helemaal gek ervan ik kom er bijna nooit op, krijg constant "server full" :???: :???:

zijn er ook andere goede sites met uitgebreide tabs voor guitar pro ?????



alvast bedankt

Marcel

HCM
11 oktober 2005, 20:46
mysongbook.com heeft idd niet genoeg capaciteit...probeer 't eens met kazaa of bearshare :D

zoekterm : the ultimate guitar pro archive

daar vind je een zip-bestand met een kleine 30.000 guitar pro tabs.

marcelca
21 oktober 2005, 19:00
mysongbook.com heeft idd niet genoeg capaciteit...probeer 't eens met kazaa of bearshare :D

zoekterm : the ultimate guitar pro archive

daar vind je een zip-bestand met een kleine 30.000 guitar pro tabs.


Ik gebruik om dingen te downloaden eigenlijk geen kazaa of andere p2p programma`s

Ik gebruik eigenlijk altijd newsservers

Is hier toevallig iemand die dit zipbestand heeft en een wil posten in een nieuwsgroep



alvast bedankt

marcel