PDA

View Full Version : Blije Blade



Tupelo
11 oktober 2005, 16:13
Geloof dat ik hier ook terecht kan met blijde mededelingen...

Ik heb mijn Blade Delta Standard Telecaster nu ongeveer 1 jaar. Voor die tijd speelde ik een Fender Strat Plus en een Gibson the Paul, die zijn na de komst van de Blade uitgerangeerd. Eigenlijk met ingang übertevreden over de kwaliteiten van deze telecaster. Tot nu toe heb ik weinig gebruik gemaakt van de verschillende instellingen voor de actieve elementen. Gedurende het laatste jaar had ik deze op de standaardinstelling voor Jaz staan & dat klonk erg lekker. Afgelopen weekend toch maar eens een andere instelling geprobeerd; de preset voor Holow humbucker & serious :o waneer ik mijn elementen nu actief schakel pompt het ding eruit wat ik van mijn Gibson the Paul verwacht had!

Opnieuw helemaal verrast & in mijn nopjes!! :)

almarvk
11 oktober 2005, 16:23
Dan waren al die extra dingetjes en instellingen op je gitaar toch handig uit eindelijk :)

Altijd lache als er pas na verloop van tijd achter komt wat iets echt kan.

Tupelo
11 oktober 2005, 16:54
Misschien nog een keer een piezobrug erop & locking tuners & dan hoeft 'ie nooit meer weg want dan is 'ie alles wat ik wil! Tijd voor het Blade promotionteam of een Blade appreciationtopic! :wink:

almarvk
11 oktober 2005, 16:59
Oe! Blade Goodies!! :-D

dano
11 oktober 2005, 17:42
gooi eens een plaatje? :)

Tupelo
11 oktober 2005, 18:32
K heb geen digitale camera... zult het met een URL moeten doen... :( http://www.bladeguitars.com/guitargallery.html#

In het echt is 'ie veel sexier! Candy Apple red, met een licht groen getinte slagplaat. :P