PDA

View Full Version : Nog schaamtelozer... Nieuwe website!!



gvink
11 oktober 2005, 15:49
Nog niet helemaal af, maar in ieder geval wel voor een groot deel..!


http://www.gvees.com

robzilla
11 oktober 2005, 16:05
nice, ik had hem al gezien natuurlijk :)

gefeliciteerd! :)

update die GL pagina ff :wink:

dano
11 oktober 2005, 16:32
tegekke site, heb je ook een nonflashversie (zodat ik op mijn werk (pentium2) ook kan kijken?

Speeddemon
11 oktober 2005, 16:37
jezus, wat een gelikte site zeg! :o

klasse!

almarvk
11 oktober 2005, 16:39
Mooie site! Puik werk!

Quink
11 oktober 2005, 16:49
Mooie site. Lijken mij ook schappelijke prijzen.

Wicked Willy
11 oktober 2005, 16:59
Hmmmmmmmmmm die Flatliner lijkt me een erg handig ding....sowieso smakelijk uitziende pedalen!!!! GAS!!!!

BramVersteeg
11 oktober 2005, 17:06
:o Echt een super mooie site! Erg mooi die foto's die zo bewegen.

DREAMMACHINE
11 oktober 2005, 17:19
erg mooie site!!!!....

....ben benieuwd wat je keeley-modded boss pedalen kosten, komen die er ook nog op te staan?

gvink
11 oktober 2005, 18:04
Dank jullie wel voor alle reacties.. Het heeft even geduurd maar het is hopelijk de moeite waard..?
Inderdaad zijn er nog een aantal blanco pagina's.. Die hoop ik de komende week te gaan vullen. :)
De modded Keeley pedalen komen er ook nog bij.
En dan hoop ik iedere week een demo filmpje van een pedaal te uploaden. En natuurlijk samples, al zou een filmpje misschien wel genoeg zijn..

Mocht je specifieke functies van specifieke pedalen graag willen zien/horen stuur dan even een mailtje dan ga ik mijn best doen!

GV

(ps: je spreekt Gvees net zo uit als Beegees... dus 'dzjieviieees' :cool: )

ruurdtje
11 oktober 2005, 18:06
vet waarmee heb je die site gemaakt

LordRiffenstein
11 oktober 2005, 18:16
Ziet er erg goed uit. Kom je nr de pedalendag en breng je dan wat van die troep mee :razz: VOORAL de MJM spullen interesseren me maar ook de HAO pedaaltjes.

fullorder
11 oktober 2005, 18:17
mooi werk GV!

alleen heeft de site nog wel een beetje moeite met firefox.

Mitch
11 oktober 2005, 18:42
Nee, Firefox heeft moeite met de site :razz:

En ik heb het al gezegd, maar nogmaals: ziet er strak uit. Nou lijkt het net of je professioneel bent :D
Was Duiven nog leuk trouwens ?

ijff
11 oktober 2005, 18:43
Mwaw.. heb toevallig gisteren Firefox 1.5 (beta 2) gedownload.. en die geeft geen enkel probleem!

dano
11 oktober 2005, 19:29
opera issie ook ok:)

sickpunk
11 oktober 2005, 19:47
nice site, werkt goed met firefox hoor

vettavillenl
11 oktober 2005, 19:49
GEWELDIG MOOI man

Niks schaamteloos, hier mag je trots op zijn.

gvink
12 oktober 2005, 11:12
Bedankt allen!

De site is trouwens uitvoerig getest met Firefox, die gebruik ik namelijk hier, dus astie niet werkt moet je even de laatste update downloaden.. 1.7 geloof ik...

fullorder
12 oktober 2005, 11:29
Bedankt allen!

De site is trouwens uitvoerig getest met Firefox, die gebruik ik namelijk hier, dus astie niet werkt moet je even de laatste update downloaden.. 1.7 geloof ik...

Kloppend, ik neem mijn opmerkingen terug. Ubuntu was gewoon een beetje ranzig gisteren en firefox had daar onder te lijden :x

fullorder
14 oktober 2005, 13:03
Hey Gerard,

nu je een mooie website hebt, wordt het dan ook niet eens tijd voor een mooie GVEES sticker? Ik heb namelijk nog wat nodig om m'n nieuwe pedalen-case mee vol te plakken ;)

gvink
14 oktober 2005, 15:10
Ik heb al een leuke sticker... :-?

Ik neem wel een zootje mee op de pedalendag en bij iedere bestelling worden er ook een aantal bijgevoegd natuurlijk.. :)

vulvasonic
14 oktober 2005, 16:35
Een hele mooie site met mooie alternatieven voor de gebruikelijke pedaaltjes.

De bewegende plaatjes zijn schitterend natuurlijk, maar tegelijkertijd mis ik een simpele gallery waarin je de verschillende plaatjes beter kan bestuderen. Ikzelf gebruik een hele hoge resolutie 1280/1024, maar zelfs bij mij is het onmogelijk om zowel het plaatje als de tekst te zien.
Het is maar een klein puntje. Verder niets dan lof.

Oja; you begin AT the beginning. Niet BY. Maar dat terzijde.... :)

gvink
14 oktober 2005, 17:51
Bedankt voor je reactie en je feedback..! :)

wat betreft een gallery.. we hebben er voor gekozen om het zo te doen om een soort thema neer te zetten wat je niet zo snel in deze setting tegenkomt op internet. Naar ons idee is 4 seconden genoeg om een plaatje goed te kunnen bekijken, en anders zou je nog het flash filmpje stil kunnen zetten.. (rechtermuisknop - play)
De website is geoptimaliseerd voor 1152x864 en bij 1280x1024 (die ik zelf ook draai) hoef ik maar bij een paar pedaaltjes even te scrollen om alle info te zien. Leek ons niet zo'n ramp... Aangezien toch de meeste computers tegenwoordig minimaal 17" monitors hebben.

Inderdaad 'at'... :oops:

vulvasonic
14 oktober 2005, 21:50
Bedankt voor je reactie en je feedback..! :)

wat betreft een gallery.. we hebben er voor gekozen om het zo te doen om een soort thema neer te zetten wat je niet zo snel in deze setting tegenkomt op internet. Naar ons idee is 4 seconden genoeg om een plaatje goed te kunnen bekijken, en anders zou je nog het flash filmpje stil kunnen zetten.. (rechtermuisknop - play)
De website is geoptimaliseerd voor 1152x864 en bij 1280x1024 (die ik zelf ook draai) hoef ik maar bij een paar pedaaltjes even te scrollen om alle info te zien. Leek ons niet zo'n ramp... Aangezien toch de meeste computers tegenwoordig minimaal 17" monitors hebben.

Inderdaad 'at'... :oops:

Dus het zijn bewuste keuzes geweest. Het waren dan ook maar minimale puntjes van kritiek. Het blijft een schitterende site! (ik mag het zeggen, ik ontwerp die krengen :D )

Het maakt trouwens geen flikker uit of je een 15", 17" of 19" monitor hebt. Het gaat om de resolutie, niet om het formaat van je scherm. :)

fullorder
15 oktober 2005, 09:09
Het maakt trouwens geen flikker uit of je een 15", 17" of 19" monitor hebt. Het gaat om de resolutie, niet om het formaat van je scherm. :)

Toch, als je 1600x1200 gaat draaien op 15" worden die lettertjes wel heeeeeeel erg klein ;)

vulvasonic
15 oktober 2005, 13:02
Het maakt trouwens geen flikker uit of je een 15", 17" of 19" monitor hebt. Het gaat om de resolutie, niet om het formaat van je scherm. :)

Toch, als je 1600x1200 gaat draaien op 15" worden die lettertjes wel heeeeeeel erg klein ;)

Kleiner ja, maar je ziet evenveel. Bovendien oogt het een stuk strakker, dus de leesbaarheid wordt er over het algemeen niet echt door aangetast. :)

amon
15 oktober 2005, 16:03
Volgens mij kwam ik deze 2 dagen terug toevallig al tegen via google (googlend op 'colorsound', kan dat?).

gvink
15 oktober 2005, 22:39
Volgens mij kwam ik deze 2 dagen terug toevallig al tegen via google (googlend op 'colorsound', kan dat?).

Waarschijnlijk dan weer via Harmony Central??