PDA

View Full Version : Peavey wolfgang QT



Sj03rd
17 september 2002, 17:03
ik heb NET een nieuwe versterker, maar toch is mijn kooplust nog niet voorbij (hoe heette die ziekte ook al weer), want ik heb de wolfgang QT special in de gitarist zien staan, daar werd er zee lovend over geschreven en aangezien ik die wolfgangs sowieso al hele gave gitaren vind, zit eraan te denken om er een aan te schaffen als tweede gitaar naast mijn musicman silhouette.

kent iemand die gitaar en wat vind je ervan?

Anders Destium
17 september 2002, 17:49
Casey heeft laatst een GAS-aanval gehad en heeft er een gekocht bij Feedback (mijn geheugen is te goed :smile: ) voor 500 euro, zie die post over een gitaar voor 500 euro van guitarmusician, ze zijn zeer goed te doen :smile:

Chiel
17 september 2002, 18:01
Hey Sjoerd,

Ik heb zelf een normale Wolfgang. In één woord TOP. De elementen oversturen echter wel bij het minste geringste. Even heel iets anders als een Silhouette. De QT is toch die uitgeklede versie? Die is echt wel oké, alleen niet zo veelzijdig als de Silhouette. Deze heb ik ook een tijdje gehad en die is echt heel erg allround. Desondanks is het speelcomfort van de Wolfgang echt super evenals de afwerking ervan. Ik kan goed leven met het geluid ervan en het is inderdaad een mooi stukje hout. Als tweede gitaar is het in ieder geval een betere plank als bijv. de OLP Axis modellen die werkelijk een mega-scheur herbergen! M.n. wat betreft het tremolo-systeem heb je er een goeie gitaar aan.

Wanneer je deze Megascheur juist zeer welkom vindt, dan heb ik nog wel een OLP Axis te koop staan :wink:

PS: Hoe is het met Bountless??

Sj03rd
17 september 2002, 19:51
ja, ik ga m nog maar eens proberen, maar ik wil niet die OLP want dies echt minder volgens mij....

ps.. met Boundless is het goed hoor, zaterdag optreden in delft.

waar ken je me van dan?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sj03rd op 2002-09-17 19:52 ]</font>

Chiel
18 september 2002, 12:35
Rob heeft mij een aantal weken geleden nog gevraagd of ik kon invallen voor hem omdat ie naar Afrika ging. Ik had het echter veel te druk met twee vaste bands en een Akoestisch projectje. Wel jammer want ik had het wel leuk gevonden. Wie is nu Rob's plaatsvervanger? We hebben nog wel eens gepraat in de Kinkel met een open podium oid. (ik woon ook in Bemmel).

Kijk anders even op één van mijn bandsites (zie profiel).


Greetz, Chiel

PS:(overigens niet naar de oude cd luisteren want dat was voor mijn tijd en die nieuwe is op een analoog tascam recordertje opgenomen).

Sj03rd
18 september 2002, 16:08
hey!

ik weet al wie je bent ja!
we hebben nog steeds geen vaste vervanger, wel twee toetsenisten gehad die toch niet konden. Dus als je nu wel tijd hebt?

mzzl Sjoerd

Chiel
18 september 2002, 16:36
Wordt lastig, mijn vaste repetitiedag is vrijdag. Die van jullie ook hè?

collin hoeve
19 september 2002, 07:30
ik heb die wolfgang qt special gekocht en ben er heel erg over te spreken, voor die 500 euro heb je echt een mother van een gitaar =]