PDA

View Full Version : Muzikanten gezocht Amsterdam



Yvette
10 oktober 2005, 19:56
Hallo,

Omdat ik sinds kort bandloos ben zoek ik muzikanten om iets nieuws mee te beginnen. Omdat ik eigenlijk niet precies weet wat ik wil, sta ik redelijk open voor suggesties.
Ik ben voornamelijk bassist (eigen spullen, vervoer, redelijk wat podium ervaring en vrij veelzijdig). Aan de andere kant speel ik de laatste tijd weer veel gitaar. Daarin ben ik wat beperkter tot punkrock en rock'n'roll (ook een beetje alternatief), maar misschien is dat ook wel wat ik wil.
In ieder geval wil ik iets met eigen nummers gaan doen (eventueel in combinatie met covers). Daarom zoek ik vooral een zanger(es) die teksten op muziek weet te plaatsen en verder een drummer en een giarist of bassist. Doel is nummers schrijven, instuderen en optreden.
Ik ben zelf alweer 42, maar voel me niet zo, lijk niet zo en vind het verder ook niet echt heel erg belangrijk.

Groeten en hopelijk tot ziens,

Yvette

Morisson
15 oktober 2005, 01:09
Hey Yvette!

Leuke advertentie!

Mijn bandje zit zonder bassist(e)!

Formatie: Ik speel gitaar en ben het jonkie van het stel (26), verder heb ik het genoegen te spelen met een zeer ervaren drummer en violiste (beiden in de dertig).

We zijn een stel gedreven muzikanten en zijn op zoek naar iemand die met ons eigen werk wil spelen. De muziek is rock georienterd, maar geregeld passeren andere stijlen de revue.

Als het je wat lijkt kunnen we afspreken. je kunt me bereiken op
Jurroonnus@hotmail.com.

Ik hoor graag van je,


Jeroen