PDA

View Full Version : Footprints - Digitech



Digitech
10 oktober 2005, 19:35
Hey medeforummers,

Ik heb gister even geprobeerd wat op te nemen met mijn nieuwe gitaar (wel 2dehands :wink: ) Epiphone sheraton II uit '88

De opname bevat wel een rare kraak, maar dit heeft te maken met mijn kabel van mijn effectprocessor (digitech 2101) naar de line in van de pc. Ik kon dit helaas niet verhelpen.... Maar ik hoop toch dat jullie de moeite willen nemen om even te luisteren 8-)

Ik ben benieuwd naar jullie (opbouwende) kritiek.......

http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=416820&songID=2950495

en dan klikken op hifi!

Gr. Pieter

Oh ja opgenomen in 1 take dus niet geheel foutloos helaas :oops:

BassAgent
10 oktober 2005, 20:00
Hij doet t niet :(

Digitech
10 oktober 2005, 20:26
wat gek.... bij mij doet ie het prima, ook als ik uitgelogd ben :???: :???:

Heb net nog geprobeerd en hij doet het gewoon.... ik snap er niks van.

probeer deze url eens dan....

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=416820

koella
10 oktober 2005, 22:40
Goed geluid. Thematje mooi "los"gespeeld. De solo is niet zo bijster interessant. Op een gegeven moment hoor ik je letterlijk naar de noten zoeken.
Maar verder vind ik de gitaar zeker geen miskoop :cool:

Digitech
10 oktober 2005, 22:59
He bedankt voor het luisteren!!!
Ik ben zelf ook wel tevreden over het geluid. Tsja de solo, ik vond hem zelf nog wel meevallen. Ik heb nog niet zo lang les en het is idd niet echt mijn sterkste punt. En dit was verder de eerste take maar iig bedankt voor het commentaar :cool:

Noid
11 oktober 2005, 00:00
Mooie gitaar! Mooie sound! Rete-irritant kraakje! Leuke stukjes hier en daar in de solo, maar improviseer je hier, of speel je een "gestructureerde" solo na?

Digitech
11 oktober 2005, 09:10
@Noid: bedankt voor je positieve comments. Kraakje is idd rete iritant....
ik improviseer het hele stuk das natuurlijk het leukste he :cool:

Basseytje
11 oktober 2005, 12:27
klinkt wel lekker maar dat kraakje is vet irritant maar voor de rest goed gespeeld. je blijft ook wle lekker in de maat. op sommige stukjes lijkt het wle ofdat je twijfelt aan wat je speeld