PDA

View Full Version : guitar pro full for gratis downloaden op mijn webpage



arelexxx
17 september 2002, 01:47
the full version dus niet die demo zooi.
hoop dat jullie er wat aan hebben

blimb
17 september 2002, 04:40
1 keer is volgens mij genoeg of ben je bang dat het niet gelezen wordt
... beetje arelexed dit

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: blimb op 2002-09-17 04:42 ]</font>

FNaRK
17 september 2002, 09:17
hey blimb
give the boy a break...over arelaxed gesproken

hhcoy
17 september 2002, 13:34
en wat mag dat dan wel zijn?

stomas
17 september 2002, 13:45
kicke!!Ik heb hem gedownload,dankjewel, maarre.. hij is geinstalleerd,maar als ik een nummer open en het afspeel,dan hoor ik niks !! Ik heb geen idee wat er mis is. Het geluis doet het in principe wel, want als je het programma start, dan hoor je steeds een of ander tokkeltje.
Maar hoe hoor ik nou de nummers?!?

Maiden Michiel
17 september 2002, 14:27
Ja, wat is dit?

Rubenios
17 september 2002, 14:45
Mag Arelexx erop wijzen dat hetgene wat hij hier doet (nota bene reclame maken voor piraterij) strafbaar is???

Als ik een ongelofelijke eikel zou zijn, dan zou ik het doorgeven aan guitarpro.com dat jij de (geripte) hele versie op je site hebt staan... voor die versie betaal je dus eigenlijk 45 Euro, dus denk ff na als je weer zo een message hiero neer zet... Ik heb het trouwens ff opgezocht en via kazaa heb je hem ook zo binnen, dus hebben we die loze site al helemaal niet nodig...

Rubenios
17 september 2002, 14:46
Mag Arelexx erop wijzen dat hetgene wat hij hier doet (nota bene reclame maken voor piraterij) strafbaar is???

Als ik een ongelofelijke eikel zou zijn, dan zou ik het doorgeven aan guitarpro.com dat jij de (geripte) hele versie op je site hebt staan... voor die versie betaal je dus eigenlijk 45 Euro, dus denk ff na als je weer zo een message hiero neer zet... Ik heb het trouwens ff opgezocht en via kazaa heb je hem ook zo binnen, dus hebben we die loze site al helemaal niet nodig...

Dirk_Hendrik
17 september 2002, 15:14
Dit is een z.g.n. warez aanbieding. Ongelofelijk dat er niet meteen een slotje opget wordt en de topicstarter een ban van een paar weken. Een paar van dit soort grappen kan het einde van gitaarforum betekenen.

Dude
17 september 2002, 15:25
wat een gezeik zeg, wees blij dat die jongen hem aanbied, effe serious,

STELLETJE GIGANTISCHE OUWE ZEIK HOEREN !!

alsof jullie geen illegale shit op je computer hebben staan, man ik weet zeker dat van alle gebruikers minstens 70% zelfs geen legale windows versie draait en dan gaan jullie ouwehoeren over iemand die jullie een cool programma gratis aanbied... FUCK YOU !!!

Anders Destium
17 september 2002, 16:19
Ik ben het met iamyou eens, stelletje azijnpissers...

guitarmusicman
17 september 2002, 16:20
hehe :grin:
joh

Ic3gl0vE
17 september 2002, 16:41
ja... maar door dit soort aanbiedingen kan het gitaarforum gezien gaan worden als een warezportal en dan wordt de boel gesloten door een of andere overheidsinstantie...



ik heb guitar pro trouwens al, ik fietste achter een vrachtwagen en toen viel 'ie er zomaar af! :grin:

Outshine
17 september 2002, 18:34
Bij mij zat ie heel merkwaardig bij 3 pakken Omo. Mn windows zat in een zak lays. :grin:

B_FORCE
17 september 2002, 19:35
Ik vind het ook wel cool, maar het is wel zo dat je dit niet te vaak moet doen, hierdoor kan een forum (nu dit forum dus), zeg maar (soort van) aangeklaagd worden.
(wegens ruil illegale software/verwijzen naar illegale software etc. bla bla bla).

Je bedoeld et goed en et is ook vet relaxt, maar voortaan niet meer doen, (via email ofzo)
Of alleen je site opgeven zonder enige info hier geven over de progs op je site.

poeyerke
17 september 2002, 19:42
Op 2002-09-17 15:25, schreef iamyou:
wat een gezeik zeg, wees blij dat die jongen hem aanbied, effe serious,

STELLETJE GIGANTISCHE OUWE ZEIK HOEREN !!

alsof jullie geen illegale shit op je computer hebben staan, man ik weet zeker dat van alle gebruikers minstens 70% zelfs geen legale windows versie draait en dan gaan jullie ouwehoeren over iemand die jullie een cool programma gratis aanbied... FUCK YOU !!!


Ik heb inderdaad geen illegale programma's op mijn computer staan, ik heb Linux en dat is gratis. Op mijn Lapop staat Windows en dat zat erbij met licentie :smile:
Dus niet iedereen heeft illegale software!!! Zo vanzelfsprekend is het niet om illegale software te hebben!!!

Overigens kan het mij geen bal schelen wat hij op zijn site wil aanbieden, echter moet je wel uitkijken met het aanbieden van illegale software op een forum. Voor je het weet wordt het Forum door BSA platgelegd.. maar dat zal met een zo'n programmaatje niet zo'n vaart lopen. Ze zijn er tegenwoordig dol op de 'onschuldige' consument te naaien.

blimb
17 september 2002, 19:42
Op 2002-09-17 09:17, schreef roadkill:
hey blimb
give the boy a break...over arelaxed gesproken


ja voor mij gaat de lol van een forum af als je overal dingen dubbel gaat lezen .. OK ik geef toe misschien had ik niet meteen zo moeten reageren maar .. toch.. waarom zou je het nog een keer posten???

sash
17 september 2002, 20:39
Als je geen geld hebt voor dure software is het wel vanzelfsprekend. Kben al blij genoeg dat ik geld heb voor me gitaartjes :smile:

Neals
17 september 2002, 22:09
hmmmmmmmz, waarom vallen er nooit gitaren van de vrachtwagen af :sad:

Ibanez RuleZ
17 september 2002, 22:59
misschien doen ze dat wel, maar dan breekt de hals af, en dan heb je er geen ruk meer aan... toch? of bedoel je iets anders? :grin:

harrald

Dude
18 september 2002, 09:16
Op 2002-09-17 19:42, schreef poeyerke:


Op 2002-09-17 15:25, schreef iamyou:
wat een gezeik zeg, wees blij dat die jongen hem aanbied, effe serious,

STELLETJE GIGANTISCHE OUWE ZEIK HOEREN !!

alsof jullie geen illegale shit op je computer hebben staan, man ik weet zeker dat van alle gebruikers minstens 70% zelfs geen legale windows versie draait en dan gaan jullie ouwehoeren over iemand die jullie een cool programma gratis aanbied... FUCK YOU !!!


Ik heb inderdaad geen illegale programma's op mijn computer staan, ik heb Linux en dat is gratis. Op mijn Lapop staat Windows en dat zat erbij met licentie &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">
Dus niet iedereen heeft illegale software!!! Zo vanzelfsprekend is het niet om illegale software te hebben!!!

Overigens kan het mij geen bal schelen wat hij op zijn site wil aanbieden, echter moet je wel uitkijken met het aanbieden van illegale software op een forum. Voor je het weet wordt het Forum door BSA platgelegd.. maar dat zal met een zo'n programmaatje niet zo'n vaart lopen. Ze zijn er tegenwoordig dol op de 'onschuldige' consument te naaien.




goh, effe denken hoor.... zou jij dan net bij die 30% andere moraalrideers horen ????

Cloud Strife
19 september 2002, 22:35
Hey dude doe deze shit niet meer man das fokked voor het forum

Anders Destium
19 september 2002, 22:39
Foute grappen niet zeker CS ... :smile: :razz:

Barret Wallace
28 december 2002, 14:05
Hahaha ja dat ook man :smile:

Venommilenko
15 januari 2008, 21:18
Waar staat je site dan ??? ik bedoel wat is de link

Vonk
15 januari 2008, 21:20
Ok helm op en rennen naar de schuilkelder, nu krijg je toch een lading stront over je heen!

nevyn292
15 januari 2008, 21:21
OMG!

die lijer schrijft zich in voor het forum om een gratis kloteprogramma te downloaden waarvan de link ver te zoeken is en bumpt meteen topic uit 2002!!!! verdomme!!


BAN!

(zo, dit schijt genoeg?)

Vonk
15 januari 2008, 21:23
(zo, dit schijt genoeg?)

Haha nee jij houdt het nog veels te netjes!

ACSlater
15 januari 2008, 21:23
haha lachen!

http://www.sights.lt/files/images/brown_cow_swimming_water_lake_0.jpg

Wie haalt 'em eruit?

nevyn292
15 januari 2008, 21:24
Haha nee jij houdt het nog veels te netjes!

ja, het is een nieuwkomer op eht forum, die heeft beginnersgeluk dat ie mij tegenkomt :hippie:


nee, het is gewoon een fucking leek :mad:

en ik wil niet al te hard losgaan aangezien er kleine kinderen meekijken :chicken:

Vilow
15 januari 2008, 21:25
Ok helm op en rennen naar de schuilkelder, nu krijg je toch een lading stront over je heen!


hahaha top reactie!!!!!!!!


wat een dwaas inderdaad!

nevyn292
15 januari 2008, 21:27
wacht maar tot de rest van het forum dit leest, die hanteren over het algemeen op het forum een iets bredere vocabulaire dan dat ik doe (kunnen we daar niet een topic over openen? wie kan de meeste krachttermen verzinnen?)

Wiellem
15 januari 2008, 22:04
Ik heb de illegale versie al maar koop ooit nog wel zelf de volledige versie.

golanhall
15 januari 2008, 22:55
Heb hem gekocht, zeker zijn geld waard!

Enige jammer is dat de meeste websites waar je gp3/4/5 tabs kon downloaden gesloten zijn omdat het auteursrechten schend. Beetje dwaas imo.

TimmU
15 januari 2008, 23:14
Hoppa, anders ruk je gewoon even een topic uit 2002(!!!!!!!!!!!!) naar boven voor onzin! nuttig man!

Luke-wannabe
15 januari 2008, 23:17
Dat is fakking 6 jaar geleden, mensen. Toen was ik 13!!































































Okeej lekker boeiend...

TimmU
15 januari 2008, 23:20
Toen was ik twaalf ,en bijna dertien . Door dit vervloekte rottopic voel ik me nog jong ook , klootzakke!!!!!

bass blom
15 januari 2008, 23:59
ja dit vraagt om rinze met een legertje dames met een broek vol goesting

B_2_the_a
16 januari 2008, 00:01
Nu is het wachten op fnarkje :D

Rormo
16 januari 2008, 00:10
Ik vind het opzich al verbazend dat het topic in 2002 niet gesloten is. Maar dat kan nu dan 6 jaar na dato als nog recht gezet worden :)

Vonk
16 januari 2008, 00:12
http://img229.imageshack.us/img229/3613/apeballenij6.jpg

Even leuk plaatje voor ie dicht gaat...

Quink
16 januari 2008, 00:14
http://img.photobucket.com/albums/v396/Puddingcaster/Noob01.jpg

:D

1234567890tekens

gnoeontheboard
16 januari 2008, 00:15
Dit topic is wel kansloos.

Kunnen topics niet gewoon verwijderd worden om dit soort goudzoekers te weren?

Jay75
16 januari 2008, 00:16
Mag Arelexx erop wijzen dat hetgene wat hij hier doet (nota bene reclame maken voor piraterij) strafbaar is???

Als ik een ongelofelijke eikel zou zijn, dan zou ik het doorgeven aan guitarpro.com dat jij de (geripte) hele versie op je site hebt staan... voor die versie betaal je dus eigenlijk 45 Euro, dus denk ff na als je weer zo een message hiero neer zet... Ik heb het trouwens ff opgezocht en via kazaa heb je hem ook zo binnen, dus hebben we die loze site al helemaal niet nodig...


one word 4 you: Jankzak

Jay75
16 januari 2008, 00:17
wat een gezeik zeg, wees blij dat die jongen hem aanbied, effe serious,

STELLETJE GIGANTISCHE OUWE ZEIK HOEREN !!

alsof jullie geen illegale shit op je computer hebben staan, man ik weet zeker dat van alle gebruikers minstens 70% zelfs geen legale windows versie draait en dan gaan jullie ouwehoeren over iemand die jullie een cool programma gratis aanbied... FUCK YOU !!!


Gelukkig iemand ie t wel snapt

rickert
16 januari 2008, 00:20
6 jaar terug wat het nog een slimme vent, die dude.

Vonk
16 januari 2008, 00:29
Tegenwoordig niet meer dan...?

rickert
16 januari 2008, 00:32
Getrouwd, mooie auto weggedaan, kind gemaakt... :chicken:

Nee dude is koel. Maar whytefak is dit topic er weer :stop:

Vonk
16 januari 2008, 00:35
Ach ik blijf dit een beetje vollullen voor ie gesloten wordt. Er zou toch eens een forumaanpassing moeten komen om te voorkomen dat topics van 2 jaar en ouder naar boven worden gehaald.

paulusdeBKB
16 januari 2008, 00:37
Precies, opsodemieteren met dit topic! Weer anderhalve minuut van mijn leven naar de klote. Stel je voor dat je op je sterfbed ligt en ongevraagd dit topic opborrelt als laatste gedachte. Dan ben je behoorlijk genaaid.

Rocketman
16 januari 2008, 00:39
ik ben er ook niet echt kapot van

Vonk
16 januari 2008, 00:39
Ach het schaapt een band: iedereen is tegen de n00b, allemaal met elkaar eens, dat doet een forum ook wel eens goed :hippie:

almarvk
16 januari 2008, 07:44
Die komt dus alleen voor dat programma. Dag Dag!

Vragen? -> PM!

Kim Wilson
16 januari 2008, 08:12
Je bent lekker bezig met je slotjes, Almar. :D

almarvk
16 januari 2008, 08:40
Forum werkt niet mee met verwijderen...