PDA

View Full Version : Zanger regio Ede, Barneveld, Voorthuizen, Amersfoort zoekt b



KAMEEL
17 september 2002, 02:12
loooooo!

Tja, de titel spreek voor zich he. Ik (20jr) heb een jaar of 7 in een band gezeten, die helaas uit elkaar gevallen is. Nu ben ik er wel weer aan toe om in een leuke maar vooral ook kwalitatief goeie band te stappen. (regio Ede, Barneveld, Voorthuizen, Amersfoort) Beetje stijl a la Creed, Muse ofzo, maar dan wel t liefst eigen nrs. (je moet toch wat opnoemen he :razz:)

Kheb ook ff nrtje opgenomen thuis luister maar es, dan kuje ongeveer horen hoe ik zing. Normaal maak ik hardere muziek maar tja, t kwam nu zo uit he :smile:

ftp://mos:mos@212.187.13.136/Crazy%20man.mp3

haal t mp3tje maar es.

Interesse? Mail me ff op j.velde@chello.nl

Mzzl

Joost

smily
24 september 2002, 16:06
He Joost,

Sorry, ik wil niet reageren op je oproep, wel wil ik graag weten hoe je deze advertentie heb geplaatst! Het lukt me namelijk niet en ik wil ok mijn diensten aanbieden via deze site.
Bedankt alvast!

smily
24 september 2002, 16:17
ik wilde ook nog even kwijt dat je pm3-tje erg goed klinkt!

Joost27
2 mei 2007, 12:08
Wij zijn een aantal ervaren muzikanten die op zoek zijn naar een zanger. We hebben al een aantal eigen numemrs klaar liggen. Het is in de stijl van The Offspring tot Papa Roach. Mocht je interesse hebben dan horen we dat graag. We repeteren 1x/2 weken in Utrecht (dB's).

Wij zijn in de leeftijd van 25-27 jaar.

Laat maar horen.

Mijn email adres is joost.vanhelvert@gmail.com

Ash ketchum
2 mei 2007, 16:56
Wij zijn een aantal ervaren muzikanten die op zoek zijn naar een zanger. We hebben al een aantal eigen numemrs klaar liggen. Het is in de stijl van The Offspring tot Papa Roach. Mocht je interesse hebben dan horen we dat graag. We repeteren 1x/2 weken in Utrecht (dB's).

Wij zijn in de leeftijd van 25-27 jaar.

Laat maar horen.

Mijn email adres is joost.vanhelvert@gmail.com
Kerel, kijk eens naar de datum van de post voor de jouwe.