PDA

View Full Version : Randall RH100/G2of London City Bulldog of Peavey Classic50?



evertz
9 oktober 2005, 15:35
Ik heb een vraag aan dit forum....
Ben op zoek naar een versterker met een goede clean sound en een 'vette' distortion. Ik heb in mijn zoektocht (helaas maar een beperkt budget...ongeveer 1000 euro) diverse versterkers geprobeerd. Uiteindelijk bleven twee versterkers 'hangen' in mijn gehoor..de Randall RH100/G2 (transistor top) en de London City Bulldog (buizentop). Beide bespeeld met een Fender USA strat.
Heeft iemand van jullie ervaring met deze tops??

Verder ook nog een Peavey Classic 50 (4*10) gezien voor een goede prijs (799 euro). Maar ik kon deze niet bespelen doordat het tegen sluitingstijd liep. Iemand daar nog ervaring mee??

Groetjes,
Sven :???:

Nrrrk
10 oktober 2005, 00:09
Ik heb een RH100 en ik heb gespeeld over de London City Bulldog. Er zit nauwelijks verschil in. Ik vind de transistor Randall zelfs nog wat strakker, warmer klinken dan die london city, vooral als je 'n beetje ruige muziek wilt maken.


Die london city heeft wel een goede clean, maar met de overdrive zit er nauwelijks verschil in.

evertz
10 oktober 2005, 10:49
Die mening was ik ook een beetje toegedaan. Ofschoon ik het lead kanaal van de London City ook wel erg goed vond. Maar ik vertrouw het merk op het moment niet zo. De enige reactie die ik vond in een forum betrof iemand die de LC Bulldog had en die na 1 week al problemen had.

En Randall is volgens mij wel een merk in opkomst, in ieder geval in de US. Vwb die RH100, welk cabinet heb je daarbij? RA412XC-buikkast?

Nrrrk
10 oktober 2005, 13:55
Jep. dat is de kast, met celestion seventy80 speakers