PDA

View Full Version : Samick ??



Sponge
8 oktober 2005, 23:09
Ik heb onlangs een Samick electrische gitaar gekocht en wil graag iets meer weten over de kwaliteit van dat merk en eventueel over mijn model specifiek. Ik kan geen model nummer vinden. Dit model is uitbesteed aan Valley Arts custom pro shop. Het heeft een telecaster model body, twee strat like singlecoil elementen en goldplated hardware (geen tremelo). :???:

Orpheo
8 oktober 2005, 23:18
de valley arts customshop WAS topkwaliteit, tot samick het overnam. toen werd het prol. nog steeds goed, maar niet de top van de top. nu is valley arts weer alleen, of eigenlijk, van gibson, en de nieuwe valley arts gitaren zijn echt meesterlijk. of ze hand gemaakt zijn weet ik niet, maar was de controle van gibson maar zo goed als van valley arts.....poeh! die superstratjes spelen en klinken echt bruut!

maar ontopic: die van jou is dus van samick/valley arts, wel redelijk dus, maar niet wereldklasse, hoewel de uitzonderingen de regel bevestigen. het kan dus wellicht een goeie gitaar zijn.

btw: welkom op t forum! ik zag dat je nieuw bent, vandaar.

Sponge
9 oktober 2005, 00:37
de valley arts customshop WAS topkwaliteit, tot samick het overnam. toen werd het prol. nog steeds goed, maar niet de top van de top. nu is valley arts weer alleen, of eigenlijk, van gibson

Hoe oud zou hij dan minstens zijn?

Orpheo
9 oktober 2005, 00:45
de valley arts customshop WAS topkwaliteit, tot samick het overnam. toen werd het prol. nog steeds goed, maar niet de top van de top. nu is valley arts weer alleen, of eigenlijk, van gibson

Hoe oud zou hij dan minstens zijn?

valley arts is overgenomen door samick tussen 1992 en 1995. precies weet ik t niet (wat ik WEl weet nl is dat de importeur van V.A. van NL er in 1992 mee gekapt is vanwege die overname, dus waarschijnlijk is het dus 1992) en V.A. werd rond 2003/2004 " zelfstandig". dus een jaartje of 13 oud maximaal. kan je btw foto's posten?

Orpheo
9 oktober 2005, 00:45
de valley arts customshop WAS topkwaliteit, tot samick het overnam. toen werd het prol. nog steeds goed, maar niet de top van de top. nu is valley arts weer alleen, of eigenlijk, van gibson

Hoe oud zou hij dan minstens zijn?

valley arts is overgenomen door samick tussen 1992 en 1995. precies weet ik t niet (wat ik WEl weet nl is dat de importeur van V.A. van NL er in 1992 mee gekapt is vanwege die overname, dus waarschijnlijk is het dus 1992) en V.A. werd rond 2003/2004 " zelfstandig". dus een jaartje of 13 oud maximaal. kan je btw foto's posten?